CANCIÓN DO CORO

CANTOS DE NADAL

O alumnado do colexio estivo ensaiando unhas panxoliñas que aquí vos presentamos. Agardamos que desfrutedes con estas interpretacións.

Coro do colexio.

O CORO do colexio está formado por 13 nen@s de 5° e 6°, que ensaian media hora semanal, de outubro a xuño. È unha actividade musical voluntaria. Estas últimas semanas ofreceron concertos para o alumnado e o profesorado, con público reducido.

Quero salientar o bo traballo e o entusiasmo que mostraron nos ensaios e nos concertos. Felicìtovos!  Aquí tedes unha selección das cancións interpretadas..

Brincan os versos, cantan as palabras.

Esta semana festexamos unha data destacada no calendario escolar: "AS LETRAS GALEGAS". As poetisas e poetas galegos deixáronnos un importante legado que debemos preservar e divulgar. O alumnado de terceiro presenta este vídeo homenaxeando aos escritores galegos, "BRINCAN OS VERSOS, CANTAN AS PALABRAS".