3º Primaria

O PERGAMIÑO VINDEL

O día 22 de xaneiro o alumnado do 3º curso fomos ao museo do mar, ver O PERGAMIÑO VINDEL.Esta obra está exposta por primeira vez aquí, na nosa cidade. FAI CLIC NA IMAXE PARA VER MÁIS.

O PERGAMIÑO VINDEL

O día 22 de xaneiro o alumnado do 3º curso fomos ao museo do mar, ver O PERGAMIÑO VINDEL. Esta obra está exposta por primeiro vez aquí, na nosa cidade.

Esta obra procede da Morgan Libray&Museum de New York e chega a Galicia por primeira vez na historia para a súa exhibición pública.

O pergamiño Vindel foi escrito e musicado por Martín Códax e achega unha valiosa luz para comprender o esplendor da Lírica medieval Galego- Portuguesa e portan, ademais o valor simbólico da raíz primitiva da nosa cultura.

Os nosos alumnos e alumnas quedaron moi sorprendidos o saber que a tintura das letras está feita con pó que teñen as bugallas, e aínda se conservan despois de tantos séculos. Tamén repararon no pergamiño que está feito con pel das cabras e das ovellas, quedando moi sorprendidos.

Unha visita moi interesante, onde aprendemos moitas cousas!!!

Avaliación individualizada 3º Primaria

29/05/2019 09:00