SOLICITUDE E DISTRIBUCIÓN DE MÁSCARAS

ORDE DO 28 DE OUTUBRO DO 2021 pola que se regulan os criterios e o procedemento de distribución de máscaras entre o alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes públicos dependentes desta consellería, así como en centros privados concertados, no curso 2021/22.(código de procedemento ED330E).

PRAZO DE PRESENTACIÓN:  15/11/21 - 26/11/21

ALUMNADO DESTINATARIO:

O alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial:

1. Fose beneficiario da axuda para adquirir material escolar (ESTE ALUMNADO NON TERÁ QUE PRESENTAR SOLICITUDE, XA É BENEFICIARIO DA ENTREGA DE MÁSCARAS)

2. Non fose beneficiario da axuda para adquirir material escolar por diferentes circunstancias, perocumplan o requisito de renda per cápita igual ou inferior a 6000€ (ESTE ALUMNADO TEN QUE PRESENTAR A SOLICITUDE, QUE SE ENTREGA NO CENTRO OU DESCARGAR NA LIGAZÓN ANTERIOR).

Ligazóns de interese

- PORTAL DA XUNTA