Descarga de documentos

INFORMACIÓN SOBRE PROCESO RENOVACIÓN CONSELLO ESCOLAR

ELECCIÓN DOS REPRESENTANTES DE NAIS, PAIS OU TITORES LEGAIS DO ALUMNADO AO CONSELLO ESCOLAR.

INSCRIPCIÓN COMEDOR 20-21

Bos días,

Para tod@s @s nen@s que queiran utilizar o comedor no próximo curso, é necesario cubrir a FOLLA DE INSCRIPCION E PREZOS COMEDOR 2020-21.  Para facelo estaremos no local da ANPA os días : mércores 29 e xoves 30 de xullo de 10h30 a 11h30 e de 20h00 a 21h00.

Para as persoas que o prefiran, poderán facelo por correo electrónico.  Para elo deberán acceder a páxina web do colexio, onde atoparán a folla de inscripción. Deben cubrila e enviala a esta dirección de correo: anpacoutada@yahoo.es .  Para calqueira dúbida, enviar correo a esta dirección ou chamar aos teléfono do ANPA: 615 561791 ou 679 238905. O prazo remata o día 31 de Xullo. É moi importante recibir todas as inscripcións, xa que temos que tomar as medidas necesarias fronte ao COVID-19.

Recibide un cordial saúdo. Moi atentamente.                                                         PREME AQUÍ

ANPA COUTADA BEADE.

Solicitude de servizos

Estimadas familias.

De cara ao curso próximo é necesario actualizar a base de recollida de datos para diferentes servizos ofertados (autobús, comedor. plan madruga e optativa á relixión). É necesario que o cubrades unha única vez, ben mediante o enlace que deixamos aquí, ou a través da web do centro.  Atentamente Equipo directivo.

INFORMACIÓN PARA AS FAMILIAS

Se picades na páxina, podedes visualizar toda a información para este curso 2014/15. Grazas.

SOLICITUDE DE CAMBIO DE OPTATIVA RELIXIÓN/ALTERNATIVA

NO ARQUIVO ADXUNTO TEDES A FOLLA PARA SOLICITAR O CAMBIO DE RELIXIÓN A ALTERNATIVA OU VICEVERSA.