Calendario escolar

Deixámosvos en arquivo adxunto o calendario escolar 17-18 (pinchade no enlace que aparece neste artigo).

Axudas municipais de libros e material para Educación Infantil

Recibida xa a resolución das axudas destinadas a libros e material escolar para a etapa de Educación Infantil que o Concello de Vigo convocou no mes de maio, deixámosvos o enlace á páxina na que poderedes solicitar a cita previa para a obtención do cheque (tamén poderedes solicitar a cita no teléfono 986 810 260).  O cheque será recollido no propio Concello (Praza do Rei, planta baixa).

Pide a túa cita previa aquí.

Recordámosvos que debe ser a persoa que solicitou a axuda a que acuda a recoller o cheque e que deberá levar consigo, ademais do DNI, as facturas correspondentes nas que figuren: nome e apelidos da persoa que solicitou a axuda, nome do establecemento, detalle da compra (especificando o curso ao que se dirixen no caso dos libros) e importe total con IVE, figurando esta como pagada.

Para xustificar os gastos de material, teranse en conta: os libros de texto, os mandilóns, o chándal do colexio, material informático e/ ou material funxible (cadernos, ceras, pegamentos...).

Tanto a ANPA coma o propio centro poderán emitir xustificante dos cartos aboados para estes materiais cando así corresponda. Rogámosvos o solicitedes canto antes na Xefatura do centro e/ou no local da ANPA segundo corresponda.

Prazo para a recollida dos cheques (e para o gasto da axuda) no propio Concello: do 16 ao 31 de outubro.

Infórmannos, ademais, de que para calquera reclamación relacionada coa denegación destas axudas deberedes agardar a recibir a notificación por escrito e dirixirvos ao propio Concello.

DÍAS NON LECTIVOS

Estimadas familias, informámosvos que veñen de ser concedidos pola Consellería os 2 días NON LECTIVOS para o noso centro. Así, comunicamos que o vindeiro venres 13 de OUTUBRO de 2017 e o venres 18 de MAIO de 2018 NON haberá clase.

Comezo das actividades escolares

11/09/2017 09:00

Incluimos no calendario de eventos a data de inicio das actividades escolares que este ano será o 11 de setembro.

Informamos, ademais, que tanto os servizos de transporte coma os de comedor entrarán en funcionamento ese mesmo día.

Agardamos que tivesedes un bo verán!

o Equipo Directivo.

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS: Listaxe DEFINITIVA de admitidos/as e excluídos/as.

Publicamos LISTAXE DEFINITIVA de admitidos-as e excluídos-as do Fondo Solidario de Libros de Texto en documentos adxuntos a este artigo e tamén na porta do centro.

Aproveitamos para comunicarvos que os lotes de libros serán entregados en Setembro, unha vez comezado o curso escolar (informaremos debidamente no seu momento).

LISTAXES LIBROS Información importante

Estimadas familias,

informámosvos dalgúns erros nas listas de LIBROS DE TEXTO, en concreto nos cursos de 5 anos  e 4º de Primaria, polo que vos pedimos que:

- Alumnos-as de 5 anos: ISBN incorrecto do Proxecto "Constelaciones". Proporcionamos o ISBN actualizado: 978 84 140 0743 3

Alumnos-as de 3º: NON deben mercar os libros de Coñecemento do Medio, pois están DESCATALOGADOS. O titor ou titora decidirá en setembro a mellor maneira de solucionar este problema.

Alumnos-as de 4º: Os ISBN de Ciencias da Natureza e Ciencias Sociais non están correctos. Para máis información chamar ao centro. Grazas.

Aviso

Debido a unha incidencia co programa xestor de Fondo Libros vémonos na obriga de retrasar ata a vindeira semana a publicación da listaxe definitiva dos beneficiarios e beneficiarias.

Desculpade as molestias.

Atentamente,

CHEQUES DE LIBROS E MATERIAL ESCOLAR

Informamos de que xa están dispoñibles os cheques de LIBROS E MATERIAL ESCOLAR para 1º e 2º de Educación Primaria, e tamén os cheques de MATERIAL para 3º, 4º, 5º e 6º de Educación Primaria.

Podedes pasar a recollelos entre o mércores 5 de xullo e o luns 10 de xullo, en horario de 10 a 13.30h

IMPORTANTE: Os que non se recollan nesta data poderán ser retirados no mes de setembro.

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS: Listaxe provisional de admitidos/as e excluídos/as.

Estimadas familias, informamos da publicación da listaxe provisional dos admitidos/as do fondo solidario de libros, así como da listaxe de excluídos/as da mesma. Tédela á vosa disposición no taboleiro do colexio e, como archivos adxuntos, nesta mesma publicación.

Dispoñedes de dous días para presentar as posibles reclamacións.

Como veredes, a listaxe de excluídos está baleira, isto quere dicir que todas e todos os solicitantes recibirán os lotes correspondentes.

IMPORTANTE: Nos casos nos que o número de libros que recibe o alumno ou alumna apareza recoñecido como cero deberedes agardar á publicación da listaxe definitiva (que colgaremos na web e no taboleiro do colexio previsiblemente o venres 7 de xullo), pois isto débese a que o centro non conta coa cantidade necesaria e a Consellería terá que facer a debida asignación complementaria.

Atentamente,

O Equipo Directivo.