AXUDA LIBROS TEXTO E MATERIAL ESCOLAR

ORDE do 16 de maio de 2017participación no fondo solidario

de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material

escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria.

DOCUMENTACIÓN PARA AXUDAS DA XUNTA:

-     FOTOCOPIA DO LIBRO DE FAMILIA

No caso de que non se teña libro de familia:

o   CERTIFICADO OU VOLANTE DE CONVIVENCIA.

o   INFORME DOS SERVIZOS SOCIAIS OU DO ÓRGANO EQUIVALENTE DO CONCELLO ONDE RESIDA A FAMILIA.

-     FOTOCOPIA DE SENTENZA XUDICIAL DE SEPARACIÓN/DIVORCIO OU CONVENIO REGULADOR.

-     FOTOCOPIA DO CERTIFICADO DO GRAO DE DISCAPACIDADE DE CALQUERA MEMBRO DA FAMILIA.

DOCUMENTACIÓN XUSTIFICATIVA DA SITUACIÓN DE VIOLENCIA DE XÉNERO.

FOTOCOPIA DO DNI DE TODOS OS MEMBROS DA UNIDADE FAMILIAR.

IMPRESO DE SOLICITUDE CUBERTO.

ORDE DA CONVOCATOARIA PINCHA  AQUÍ

SOLICITUDE PINCHA   AQUÍ

LETRAS GALEGAS 2017

Bos días.

A continuación tedes un video do festival das LETRAS GALEGAS 2017 adicado este ano ao escritor CARLOS CASARES.

Disfrutádeo.

OS MAIOS

Un ano máis celebramos o Maio no noso centro, para recuperar esta festa que foi esmorecendo co paso dos anos.

Os rapaces e as rapazas de 6º e 5º encargáronse do fiúncho, @s de 4º e 3º dos ovos e as flores máis grandeiras e @s de 2º, 1º e infantil de facer preciosos colares de pampillos e margaridas.

O venres celebramos a festa cunha cantiga adicada á primavera e un baile arredor do Maio.

XOGOS TRADICIONAIS

O equipo de EDNL  pediu colaboración ás familias para que fixeran un traballo de recopilación dos xogos tradicionais aos que eles xogaban cando  eran pequenos. Estes  traballos están expostos no corredor de primaria para que tod@ poidades ver como eran e como son estes xogos.

Con estes traballos faremos un libro que teremos nas biblioteca e que poderemos consultar para saber máis da nosa cultura popular.

FESTIVAL LETRAS GALEGAS 2017

AXUDAS MUNICIPAIS

MATRICULA 2017/18

ESTIMADAS FAMILIAS.

NOS ARQUIVOS ADXUNTOS TEDES A LISTAXE DE ALUMNADO ADMITIDO DEFINITIVAMENTE PARA O VINDEIRO CURSO.

ATENTAMENTE.

A DIRECIÓN.

FAI CLICK  Sorriso

LISTAXE PROVISIONAL DE ALUMNADO ADMITIDO PARA O CURSO 2017/18

Estimadas familias.

Adxunto tedes as listaxes de alumnado admitido para o vindeiro curso. Atentamete. CEII Coutada-Beade.

Premede na imaxe.

Mes da PETANCA

Durante o mes de abril e parte de maio, estaremos presentando a PETANCA.Atentamente, EDNL.

XOGOS POPULARES

Xa  temos no noso taboleiro do E.D.N.L.  os traballos  que as distintas aulas fixeron sobre os xogos populares de Galicia.

Aquí poderedes ver como de desenrolaban eses xogos, as súas regras, onde e cando se soían xogar e outras información moi interesante sobre estes xogos que non queremos esquecer.