FONDO SOLIDARIO DE LIBROS: Listaxe DEFINITIVA de admitidos/as e excluídos/as.

Publicamos LISTAXE DEFINITIVA de admitidos-as e excluídos-as do Fondo Solidario de Libros de Texto en documentos adxuntos a este artigo e tamén na porta do centro.

Aproveitamos para comunicarvos que os lotes de libros serán entregados en Setembro, unha vez comezado o curso escolar (informaremos debidamente no seu momento).

Un saúdo,

o Equipo Directivo.

LISTAXES LIBROS Información importante

Estimadas familias,

informámosvos dalgúns erros nas listas de LIBROS DE TEXTO, en concreto nos cursos de 5 anos  e 4º de Primaria, polo que vos pedimos que:

- Alumnos-as de 5 anos: ISBN incorrecto do Proxecto "Constelaciones". Proporcionamos o ISBN actualizado: 978 84 140 0743 3

Alumnos-as de 3º: NON deben mercar os libros de Coñecemento do Medio, pois están DESCATALOGADOS. O titor ou titora decidirá en setembro a mellor maneira de solucionar este problema.

Alumnos-as de 4º: Os ISBN de Ciencias da Natureza e Ciencias Sociais non están correctos. Para máis información chamar ao centro. Grazas.

Aviso

Debido a unha incidencia co programa xestor de Fondo Libros vémonos na obriga de retrasar ata a vindeira semana a publicación da listaxe definitiva dos beneficiarios e beneficiarias.

Desculpade as molestias.

o Equipo Directivo.

CHEQUES DE LIBROS E MATERIAL ESCOLAR

Informamos de que xa están dispoñibles os cheques de LIBROS E MATERIAL ESCOLAR para 1º e 2º de Educación Primaria, e tamén os cheques de MATERIAL para 3º, 4º, 5º e 6º de Educación Primaria.

Podedes pasar a recollelos entre o mércores 5 de xullo e o luns 10 de xullo, en horario de 10 a 13.30h

IMPORTANTE: Os que non se recollan nesta data poderán ser retirados no mes de setembro.

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS: Listaxe provisional de admitidos/as e excluídos/as.

Estimadas familias, informamos da publicación da listaxe provisional dos admitidos/as do fondo solidario de libros, así como da listaxe de excluídos/as da mesma. Tédela á vosa disposición no taboleiro do colexio e, como archivos adxuntos, nesta mesma publicación.

Dispoñedes de dous días para presentar as posibles reclamacións.

Como veredes, a listaxe de excluídos está baleira, isto quere dicir que todas e todos os solicitantes recibirán os lotes correspondentes.

IMPORTANTE: Nos casos nos que o número de libros que recibe o alumno ou alumna apareza recoñecido como cero deberedes agardar á publicación da listaxe definitiva (que colgaremos na web e no taboleiro do colexio previsiblemente o venres 7 de xullo), pois isto débese a que o centro non conta coa cantidade necesaria e a Consellería terá que facer a debida asignación complementaria.

O Equipo Directivo.

Recollida historiais académicos 6º Primaria

Informamos aos alumnos e alumnas de 6º curso que xa poden pasar polo centro a recoller os seus historiais académicos.

Así mesmo, comunicamos que aínda non recibimos as fotos da estancia na Xesteira. En canto as recibamos, comunicarémolo a través da plataforma AbalarMobil.

O Equipo Directivo.

X Festa da Auga 2017

Para rematar o curso escolar, tedes un pequeno vídeo da X Festa Da Auga do centro.

Parabéns a todo o alumnado, grazas aos rapaces e rapazas que axudaron e fixeron posible esta festa.

Flashmob

Tamén fixemos un Flashmob entre todos os rapaces e rapazas do colexio, coordinados pola profesora de música, Dona Teresa.

Parabéns a todos e todas.

Actuación do Coro Escolar

Actuación do Coro do CEIP Coutada-Beade para un excelente público.

Grazas a todos e a todas.