Protocolo COVID

RESUMO PROTOCOLO COVID-19 NO CEIP COUTADA- BEADE

Como medidas extraordinarias para este novo curso 20- 21 debemos lembrar unha serie de normas:

-

É obrigatorio o uso da máscara durante toda a xornada escolar. Os alumnos/as deben traer sempre unha de reposto nunha bolsa con asiña para un correcto uso das mesmas.

-

As portas abriranse ás 8:50 e non se permite o acceso de ningún adulto agás no caso de Educación Infantil. Moi importante chegar puntuais.

-

Para a saída as portas abriranse ás 13:40 quedando prohibido o acceso de adultos agás no caso de Educación Infantil. As persoas que veñan recoller o alumnado de E.P debes esperar fóra do portalón a que o mestre/a entregue o alumno/a. Temos una quenda de horarios que é moi importante respectar para o correcto funcionamento.

E.I: 13:45H.

1º E 2º DE E.P: 13:50H.

3º E 4º DE E.P: 13:55H.

5º E 6º DE E.P: 14:00H.

Os Mestres/as irán primeiro o portalón de arriba entregar alumnado e despois o portalón de abaixo, por favor lembrade puntualidade para non ter aglomeración de xente.

-

Na saída queda prohibido que un alumno/a do Centro vaia con outra familia do mesmo.

-

Todos os días o alumnado debe traer apuntada a temperatura da casa, para levar una folla de control, é obrigatorio.

-

Se o neno/a atópase mal, tivo ou ten febre, dor de barriga, descomposición, tos, malestar… non pode acudir ó Centro, esta medida é moi importante posto que debemos garantir a seguridade de todo o noso alumnado e é responsabilidade de todos/as respectar as normas.

-

NO CASO DE QUE ALGÚN ALUMNO/A DO NOSO CENTRO PRESENTE SINTOMATOLOXÍA COMPATIBLE CO COVID- 19 EN HORARIO LECTIVO LEVAREMOS A CABO AS SEGUINTES MEDIDAS TAL E COMO VEN RECOLLIDO NO PROTOCOLO.

- Aislar o neno/a a un  espazo habilitado para estes casos cun mestre/a de garda.

- Chamar á familia para que veñan recoller o alumno/a.

- Chamar ó Centro de Saúde de referencia.

- Os responsables do neno/a deben acudir con el o seu PAC  para que sexa atendido polo seu pediatra e lle fagan as probas pertinentes.

-

Na casa débense extremas as medidas de hixiene cos nenos/as, é moi importante a ducha diaria así como o lavado de roupa.

-

O material dos nenos/as será persoal e debe vir debidamente marcado da casa co seu nome.

-

Para manter sesión de titorías cos mestres/as, pódese pedir cita por medio de chamada telefónica, axenda escolar ou Abalar.

-

Para acceder é Centro para falar con algún membro do Equipo Directivo, recoller documentación…é imprescindible pedir cita telefónica.

-

É imprendindible respectar as normas, co fin de ter un curso seguro. Agradecemos a vosa colaboración.

O Claustro de mestres/as do CEIP Coutada- Beade

blog | by Dr. Radut