Instrucións para uso da web

Debido a situación excepcional que estamos a vivir vémonos na obriga de ofrecer recursos e materiais dende tódalas especialidades e niveis. Dado a que esta situación estase a prolongar no tempo, consideramos que o modo máis sinxelo para presentarvos todo este material é clasificalo por niveis e especialidades.

Na barra da dereita atoparedes os diferentes niveis e especialidades.

Na barra da esquerda, ademais da información relativa ao centro, tendes o apartado "Departamento de orientación". Tanto a orientadora como as mestras de Educación especial (Audición e Linguaxe e Pedagoxía Terapéutica) están creando e subindo orientacións e recursos moi prácticos.

No apartado de dinamización da lingua galega tendes moitos recursos para ler, traballar e medrar en galego.

Matrícula 2020-2021

Amplíase provisionalmente o prazo de presentación telemática e presencial de solicitudes de admisión que finalizará unha semana despois do reinicio das clases.

Recoméndase a utilización preferente da modalidade telemática para a presentación das solicitudes.

Matrícula 2020-2021

Comeza o PERÍODO DE MATRÍCULA para o curso 2020-2021

De acordo cos prazos establecidos na disposición adicional primeira da Orde de 12 de marzo de 2013, que regula o procedemento de admisión, o próximo 1 de marzo iníciase o prazo de admisión de solicitudes.

Formulario de Admisión

A solicitude de admisión de alumnado realizarase mediante o FORMULARIO DE ADMISIÓN que está á súa disposición na secretaría do centro. Este formulario tamén pode descargarse desde o seguinte enlace: Formulario de Admisión C.E.I.P. do Castrillón-Coiro ( Formulario en formato pdf)
Unha vez descargado, deberá cumprimentarse de forma manual e presentarase no centro.

Tamén poderá cumprimentarse na aplicación admisionalumnado (https://www.edu.xunta.es/admisionalumnado)

Os postos escolares vacantes estarán publicados na páxina web e no taboleiro de anuncios do centro.

Prazos:

•    Solicitude de admisión e entrega de documentación: do 1 ao 20 de marzo.

OFERTA DE PRAZAS

Calendario escolar 2019-2020

18/08/2019

De acordo coa ORDE do 20 de xuño de 2019 pola que se aproba o calendario escolar para o curso 2019/20 nos centros docentes sostidos con fondos públicos na Comunidade Autónoma de Galicia éste será o calendario escolar.

Benvid@s á páxina web do CEIP Castrillón Coiro de Cangas

Enderezo postal:

CEIP CASTRILLON COIRO

Castrillón s/n
36947 Cangas
PONTEVEDRA

email: ceip.castrillon.coiro@edu.xunta.es

Teléfonos:

Xefatura de Estudos:    886110169
Dirección:
Depto. de Orientación:  886110171
Conserxería:
Secretaría:
FAX:

Horarios:

Entrada: 09,15 h. Saída : 14,15 h.
Comedor: 14,15 h. - 15, 45 h.
Actividades Extraescolares: 16,00 - 17,00 h.