PROCESO DE ADMISIÓN CURSO 2024-2025

Comeza o PERÍODO DE MATRÍCULA para o curso 2024-2025

De acordo cos prazos establecidos no artigo 27 da Orde do 21 de outubro de 2022, que regula o procedemento de admisión, o próximo 1 de marzo iníciase o prazo de admisión de solicitudes (ED550B).

A solicitude de admisión de alumnado realizarase mediante o FORMULARIO DE ADMISIÓN que está á súa disposición na secretaría do centro. Este formulario tamén pode descargarse desde o seguinte enlace:

Formulario de Admisión

Para presentar unha solicitude deberá seguir algunha das opción descritas a continuación:

1. Unha vez descargada, cubrir a solicitude manualmente e presentala asinada presencialmente no centro.

2. Cubrir a solicitude informáticamente e presentala asinada de xeito manual no centro.

3. Cubrir a solicitude informáticamente e asinala en sede electrónica. Para presentar a solicitude a través da Sede Electrónica deberá acceder a admisiónalumnado con usuario de Chave 365 ou con certificado dixital.

As franxas horarias nas que se pode facer entrega da documentación para presentar a solicitude asinada presencialmente no centro son:

- De 09:30 a 15:00 h.

- De 16:00 a 17:00 h.

Están á súa disposición os seguintes teléfonos para que poidan consultar calquera dúbida ao respecto:

886 110 173 (Secretaría) 886 110 172 (Conserxería) 886 110 170 (Dirección)

DOCUMENTACIÓN ACREDITATIVA NECESARIA:

• Formulario de Admisión.

• Fotocopia completa do Libro de Familia ou Certificado de Nacemento.

• Fotocopia do DNI dos proxenitores e do solicitante. (Se o ten expedido)

• 4 fotografías tamaño carnet.

• Fotocopia da cartilla da Seguridade Social ou do seguro que lle corresponda ao alumno/a solicitante.

• Se é o caso, documentación xustificativa da solicitude dunha praza para alumnado con necesidades específicas de apoio educativo. (Expedida polos servizos sociais competentes que acrediten as circunstancias alegadas)

• Certificado médico que acredite:

• Ausencia de enfermidade infecto-contaxiosa.

• Ausencia de defecto físico ou psíquico invalidante

• Estar ó día no cumprimento do calendario oficial de vacinacións.

• A posesión dalgunha alerxia medicamentosa.

• Volante de empadroamento no que figuren todos os membros que conviven no domicilio familiar. (Solicítase no Concello)

Os postos escolares vacantes están publicados nesta ligazón e no taboleiro de anuncios do centro.

Prazos:

• Solicitude de admisión e entrega de documentación: do 1 ao 20 de marzo.

• A listaxe provisional de admitidos/as e excluídos/as exporase no taboleiro de anuncios do Centro o día 25 de abril.

• A listaxe definitiva exporase no mesmo taboleiro o día 15 de maio.