Normalización Ling.

Concurso Cantamos coas mans!

Dende o CEIP Plurilingüe do Castrillón Coiro queremos informar que gañamos o premio de MENCIÓN HONORÍFICA  no concurso de "Cantamos con las manos" da Asociación de Xordos de Galicia.

Este premio pon en valor o traballo en equipo do equipo docente, alumnado e persoal non docente. O Concurso permitíunos coñecer un pouquiño a lingua de signos pero tamén nos permitiu poder achegar á comunidade xorda a figura de Rosalía de Castro, que na actualidade aínda seguen tendo moitas barreiras para acceder á cultura, e máis á galega. Este premio é un gran premio, xa que é un fin social e inclusivo, ademais do orgullo de levar este premio, que o outorga un xurado profesional, xunto con outros centros que teñen un maior percorrido neste campo.

Grazas e a seguir signando.

Agradecementos:

Eva Graña: mestra de A.L., por embarcarte nestre proxecto e achegarnos a un mundo lingüístico máis diverso.

Paz Martínez: mestra de música, por poñerlle a música e darnos un pouquiño da túa sabiduría.

Sara Costa: mestra de P.T., por favorecer sempre a inclusión cos pictogramas e estar disposta sempre a axudar.

Laura Vicente: coordinadora E.D.G.L., pola organización e adptación da letra.

Ao noso ALUMNADO por transmitir esa ilusión por aprender e facer un mundo máis DIVERSO.

Ao Equipo Directivo por crer en nós e neste proxecto.

GRAZAS A TODES!!!

n/d

Concurso Asociación FAXPG" Cantamos coas mans"

A Federación de Asociacións de Persoas Xordas de Galicia (FAPXG) convoca o concurso de " Cantamos con las manos" na que o noso centro participou co poema de Rosalía de Castro Miña casiña meu lar, que tamén o traballamos o día da escritora.

Se pinchades no enlace

Ademais necesitamos da vosa axuda. Nesta páxina https://www.faxpg.es/cantamos-con-las-manos-es.html pódese votar. Anímadevos a votar e a ver os outros vídeos.

Un saúdo.

CELEBRACIÓN DO DÍA DE ROSALÍA

O pasado día 23 de febreiro conmemoramos no noso centro o día de Rosalía coa lectura en común do seu poema "Caldo de Groria", o cal foi lido por cada un dos niveis do noso centro.

Esperamos que vos guste!

Preme na imaxe para visualizar o video.

LETRAS GALEGAS 2021:Xela Arias

Este ano 2021 as Letras Galegas adícanse á poeta Xela Arias.

O alumnado do CEIP Castrillón quere homenaxeala recitando poemas duha das súas obras, Darío a Diario,que escribiu co nacemento do seu fillo Darío.

Para descargar o vídeo.

FELIZ DÍA DAS LETRAS GALEGAS!!!

IMAXE DE SABELA CARBALLO

Concurso de Portada de "A Gamela"

Xa temos portada e contraportada para a nosa revista "A Gamela".

Depois dunha votación moi axustada as gañadoras son a nº11 e a nº 17. Noraboa aos gañadores/as e moitas grazas a todos/as que participastes.

Saúdos.

Letras Galegas: Xela Arias.

Este ano 2021 as Letras Galegas están adicadas a Xela Arias.

Como cada ano son moitas as actividades que se propoñen nas redes para traballar persona a que se lle adica o 17 de Maio.

Actividades para Educación Infantil

Actividades para Educación

Outras actividades

Máis actividades

Obras e cronoloxía

FELIZ DÍA DAS LETRAS GALEGAS!!!!!!!

Entroido

07/02/2021

NESTE ANO TAN PECULIAR

O ENTROIDO EN CASTRILLÓN ESTÁ POR CHEGAR,

AÍNDA QUE NOS PODEMOS DISFRAZAR

A FESTA NESTE CURSO VAISE DIFERENCIAR.

PARA O ENTROIDO PODER TRABALLAR

A WEB DO COLE IMOS VISITAR,

ACTIVIDADES E XOGOS QUE SE ESTÁN A DESEÑAR

E ASÍ POLOS ENTROIDOS PODER VIAXAR.

VIVA O ENTROIDO!!!

PARA INFANTIL 1º E 2º: https://learningapps.org/view17277036

PARA 3º, 4º ,5º E 6º:https://es.educaplay.com/juego/8083484-pasapalabra_do_entroido.html

CONSULTA:

Este é longo pero fala da cultura do entroido e é moi interesante

Concurso Ollo á palabra do día.

Ola a todos e todas!

Dende EDLG propoñémosvos un xogo moi divertido. Entrade en https://portaldaspalabras.gal/concurso-olla-a-palabra-do-dia/ e a debuxar!!! Animádevos!!!

Apertas virtuaisGuiño

Homenaxe letras galegas

O alumnado de 5º de EP fixo un video conmemoración das letras galegas.

Ao final do video os alumnos fanlle unha homenaxe á nosa ilustre compañeira María Abel Diéguez.

Esperamos que vos guste.

Letras galegas 2020

Este curso 2019 -2020 non puidemos conmemorar as letras galegas como tódolos anos, pero o alumnado de Castrillón - Coiro sempre está disposto a colaborar.
Este video é unha pequena homenaxe ás nosas letras.
Esperamos que vos guste.

Primavera das Letras

15/05/2020

Hoxe partillamos unha iniciativa da Real Academia Galega: Primavera das Letras, unha serie de recursos en galego para os máis cativos e cativas.

Recursos en lingua galega

GaliciaLe é un portal da Xunta de Galicia que nos ofrece o acceso gratuíto a máis de 4500 obras da rede de bibliotecas públicas de Galicia.

A páxina Aulas galegas está feita por docentes de toda galicia para ofertar actividades en galego para todas as idades:

A agrupación cultural Alexandre Bóveda ten esta web onde atoparedes moitos enlaces para ler libros en galego.

O colectivo NOGA ten unnha canle en youtube na que van subindo video contos en galego:

Kalandraka TV é unha páxina chea de contos contados e todos en galego: