Concurso Cantamos coas mans!

Dende o CEIP Plurilingüe do Castrillón Coiro queremos informar que gañamos o premio de MENCIÓN HONORÍFICA  no concurso de "Cantamos con las manos" da Asociación de Xordos de Galicia.

Este premio pon en valor o traballo en equipo do equipo docente, alumnado e persoal non docente. O Concurso permitíunos coñecer un pouquiño a lingua de signos pero tamén nos permitiu poder achegar á comunidade xorda a figura de Rosalía de Castro, que na actualidade aínda seguen tendo moitas barreiras para acceder á cultura, e máis á galega. Este premio é un gran premio, xa que é un fin social e inclusivo, ademais do orgullo de levar este premio, que o outorga un xurado profesional, xunto con outros centros que teñen un maior percorrido neste campo.

Grazas e a seguir signando.

Agradecementos:

Eva Graña: mestra de A.L., por embarcarte nestre proxecto e achegarnos a un mundo lingüístico máis diverso.

Paz Martínez: mestra de música, por poñerlle a música e darnos un pouquiño da túa sabiduría.

Sara Costa: mestra de P.T., por favorecer sempre a inclusión cos pictogramas e estar disposta sempre a axudar.

Laura Vicente: coordinadora E.D.G.L., pola organización e adptación da letra.

Ao noso ALUMNADO por transmitir esa ilusión por aprender e facer un mundo máis DIVERSO.

Ao Equipo Directivo por crer en nós e neste proxecto.

GRAZAS A TODES!!!