ACTIVIDADES DE INFORMÁTICA

OBRADOIRO DE INFORMÁTICA

Abrimos aquí este este recuncho para que sirva de xanela na que se poidan ver os traballos en cernes dos rapaces na súa andadura polo mundo da aprendizaxe das novas tecnoloxías. Apelamos á benevolencia de todos os que vexades  estas obras que aínda que teñan algúns posibles erros ou pequen de sinxelos ou inxenuos teñen o engado de seren os primeiros froitos do esforzo dos nosos alumnos que aínda andan a explorar na inmensa selva dos programas informáticos, son os comezos de algo que endexamais saberemos en que rematará dada a evolución continua e rápida que está a experimentar a tecnoloxía.

Así pois, encetamos aquí unha táboa na que iremos inxerindo hipervínculos  ós traballos que vaian xurdindo e que pouco a pouco irá medrando.

SITIO WEB SOBRE
 MÚSICA GALEGA
(Creado con FrontPage polos alumnos de 6º)

POWERPOINTS