Distribución máscaras alumnado Educación Primaria

Segundo a orde do DOG do 6 de novembro terán que distribuir máscaras entre o alumnado matriculado en Educación Primaria que cumpla os seguintes criterios:

"1. Fose beneficiario da axuda para adquirir material escolar.
2. Non fose beneficiario da axuda para adquirir material escolar por diferentes circunstancias,
pero:
a) Pertenza a familias cunha renda per cápita igual ou inferior a 6.000 €.
b) Estea matriculado en educación especial, ou suxeito a tutela ou garda da Xunta de
Galicia ou teña unha discapacidade igual ou superior ao 65 %, con independencia da renda
da unidade familiar."

Aquelas familias que sodes beneficiarias de axuda de MATERIAL ESCOLAR non tedes que presentar ningunha solicitude pois automaticamente xa está aprobada. Os que querades presentar solicitude porque pensades cumprides os requisitos o prazo é dende o 16 ao 27 de novembro no propio centro.

Adxuntamos a orde do DOG coas instruccións e a solicitude.

Orde DOG Venres, 13 de novembro de 2020(1).pdf508.35 KB
ANEXO I E II_ED330E_G_Alternativa(1).pdf136.44 KB