Comezo de actividades extraescolares

Bo día familias,

a partir de mañá 1 de outubro no centro levaranse a cabo dúas actividades extraescolares organizadas polo pavillón de Baiona:

- Martes: fútbol e baloncesto

- Xoves: multideporte

A forma de apuntarvos é a través do correo electrónico, teléfono de contacto do pavillón ou asistindo o primeiro día de actividade ao centro; será o monitor o que teña as follas de inscrición e fagades a xestión con el.

O servizo de biblioteca non funcionará como habitualmente. Haberá un mestre de garda só para resolver posibles incidencias e se algunha familia non puidera recoller ao neno/a á hora de remate, durante todo o curso escolar por motivos laborais, deberá aportar un xustificante de traballo que o confirme para poder continuar coas medidas sanitarias especiais que temos este ano.

Lembrade que debemos ser conscientes de seguir o protocolo e as medidas marcadas por sanidade en beneficio de todos,

Moitas grazas pola vosa comprensión,

Un saúdo

Equipo directivo