Skip to Content

Admisión

Admisión curso 2024-25

admisión 24-25 

Normativa


 

 

novoXa están publicadas as listaxes provisionais de alumnado admitido e non admitido para o curso 2024 e 2025. Podedes atopalos no taboleiro de anuncios da planta baixa do centro.

 

HORARIO DE ATENCIÓN AO PÚBLICO


 

  • De luns a venres de 9:40 a 14:00

Presentarase unha única solicitude segundo o modelo ANEXO II, que poderá:

a. Recollerse no centro ou descargalo (Anexo II galego) (Anexo II castelán). 

b. Cumprimentarse na aplicación

https://www.edu.xunta.es/admisionalumnado/

c. Descargarse e cubrila de forma manual ou electronicamente: na sede electrónica da Xunta ou na páxina da Consellería de Educación.

Unha vez cuberto o formulario deben imprimilo (se é o caso) e entregalo no centro educativo que desexan en primeiro lugar. Se dispoñen de certificado dixital ou chave 365 poden presentalo na Sede Electrónica

IMPORTANTE: Datos da solicitude a ter en conta

  

INFORMACIÓN SOBRE O PROCESO DE ADMISIÓN


 

  • Cada alumna e alumno só pode presentar unha única solicitude no centro no que solicite praza en primeiro lugar, advertindo que a infracción determinará a perda dos dereitos de prioridade que poidan corresponderlle.
  • O alumnado que ten garantía de permanencia nun centro, se presenta solicitude de admisión noutro distinto deberá comunicalo, ao mesmo tempo, ao centro de orixe.
  • O alumnado que ten reservada praza nun centro, se presenta solicitude de admisión noutro distinto deberá comunicar a renuncia á reserva antes do inicio do prazo de presentación de solicitudes de admisión. 

 

 

Calendario de actuacións


 

- 27 DE FEBREIRO. Sorteo público das letras que determinan a orde de preferencia en caso de empate.

 

- ANTES DO 1 DE MARZO. Publicación dos postos escolares vacantes. Tamén poden consultarse a través da aplicación de admisión.

- DO 1 AO 20 DE MARZO. Presentación de solicitudes de admisión.

Cando o número de solicitudes sexa superior ao de postos dispoñibles, abrirase un prazo de 10 días hábiles (entre o 24 de marzo e o 6 de abril) para presentar presencialmente no centro a documentación xustificativa dos criterios alegados. Poden descargar aquí os criterios de baremo.

-  ANTES DO 25 DE ABRIL. Publicación das LISTAXES PROVISORIAS de alumnado ADMITIDO e NON ADMITIDO.

 

* 5 días hábiles para presetar reclamacións

* 5 días hábiles para resolver as reclamacións.

 

- ANTES DO 15 DE MAIO. Publicación das LISTAXES

DEFINITIVAS DE ADMITIDOS e NON ADMITIDOS.

 

  • Prazo de interposición de recurso de alzada:1 mes.

 

 

- DO 19 AO 28 DE xuño. Formalización de matrícula do alumnado admitido.

 

 

(NOTA: Cada período arriba indicado é con ambas datas -de inicio e remate- incluídas)

 

visita virtual ao centro

Admisión curso 2023-24

admisión 23-24

 

  • PUBLICADAS NO TABOLEIRO DE ANUNCIOS DO CENTRO AS LISTAXES DEFINITIVAS DE ALUMNADO ADMITIDO. 

 

Normativa


 

 

HORARIO DE ATENCIÓN AO PÚBLICO


 

  • De luns a venres de 9:40 a 14:00

Presentarase unha única solicitude segundo o modelo ANEXO II, que poderá:

a. Recollerse no centro ou descargalo (Anexo II galego) (Anexo II castelán). 

b. Cumprimentarse na aplicación

https://www.edu.xunta.es/admisionalumnado/

c. Descargarse e cubrila de forma manual ou electronicamente: na sede electrónica da Xunta ou na páxina da Consellería de Educación.

Unha vez cuberto o formulario deben imprimilo (se é o caso) e entregalo no centro educativo que desexan en primeiro lugar. Se dispoñen de certificado dixital ou chave 365 poden presentalo na Sede Electrónica

IMPORTANTE: Datos da solicitude a ter en conta

Consulta aquí as vacantes

 

INFORMACIÓN SOBRE O PROCESO DE ADMISIÓN


 

  • Cada alumna e alumno só pode presentar unha única solicitude no centro no que solicite praza en primeiro lugar, advertindo que a infracción determinará a perda dos dereitos de prioridade que poidan corresponderlle.
  • O alumnado que ten garantía de permanencia nun centro, se presenta solicitude de admisión noutro distinto deberá comunicalo, ao mesmo tempo, ao centro de orixe.
  • O alumnado que ten reservada praza nun centro, se presenta solicitude de admisión noutro distinto deberá comunicar a renuncia á reserva antes do inicio do prazo de presentación de solicitudes de admisión. 

 

 

Calendario de actuacións


 

- 23 DE FEBREIRO. Sorteo público das letras que determinan a orde de preferencia en caso de empate.

 

- ANTES DO 1 DE MARZO. Publicación dos postos escolares vacantes. Tamén poden consultarse a través da aplicación de admisión.

- DO 1 AO 20 DE MARZO. Presentación de solicitudes de admisión.

Cando o número de solicitudes sexa superior ao de postos dispoñibles, abrirase un prazo de 10 días hábiles (entre o 24 de marzo e o 6 de abril) para presentar presencialmente no centro a documentación xustificativa dos criterios alegados. Poden descargar aquí os criterios de baremo.

-  ANTES DO 25 DE ABRIL. Publicación das LISTAXES PROVISORIAS de alumnado ADMITIDO e NON ADMITIDO.

 

* 5 días hábiles para presetar reclamacións

* 5 días hábiles para resolver as reclamacións.

 

- ANTES DO 15 DE MAIO. Publicación das LISTAXES

DEFINITIVAS DE ADMITIDOS e NON ADMITIDOS.

 

  • Prazo de interposición de recurso de alzada:1 mes.

 

 

- DO 20 AO 30 DE xuño. Formalización de matrícula do alumnado admitido.

 

 

(NOTA: Cada período arriba indicado é con ambas datas -de inicio e remate- incluídas)

 

visita virtual ao centro

Solicitude de reserva alumnado para centros adscritos curso 23-24

SOLICITUDE DE RESERVA ALUMNADO CENTROS ADSCRITOS

O alumnado de 6º de EP debe facer a reserva de praza entre o 16 de xaneiro e o 6 de febreiro para escolarizarse o vindeiro curso no centro adscrito correspondente, IES Terra de Xallas. Premendo no seguinte enlace poden acceder á aplicación de admisión de alumnado.

No enlace https://www.edu.xunta.gal/axudaplicacion/files/admisionalumnado/ED550A-G.pdf poden descargar o impreso da solicitude, igualmente está á súa disposición na secretaría  do noso centro.

ORDE do 21 de outubro de 2022 pola que se desenvolve o Decreto 13/2022, do 3 de febreiro, e se regula o procedemento de admisión do alumnado nos centros docentes sostidos con fondos públicos que imparten ensinanzas de segundo ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación (códigos de procedemento ED550A, ED550B e ED550C).

Admisión curso 2022-23

Normativa


 

 

HORARIO DE ATENCIÓN AO PÚBLICO


 

  • De luns a venres de 9:40 a 14:00

Presentarase unha única solicitude segundo o modelo ANEXO II, que poderá:

a. Recollerse no centro ou descargalo (Anexo II galego) (Anexo II castelán). 

b. Cumprimentarse na aplicación

https://www.edu.xunta.es/admisionalumnado/

c. Descargarse e cubrila de forma manual ou electronicamente: na sede electrónica da Xunta ou na páxina da Consellería de Educación.

Unha vez cuberto o formulario deben imprimilo (se é o caso) e entregalo no centro educativo que desexan en primeiro lugar. Se dispoñen de certificado dixital ou chave 365 poden presentalo na Sede Electrónica

IMPORTANTE: Datos da solicitude a ter en conta

Consulta aquí as vacantes

 

INFORMACIÓN SOBRE O PROCESO DE ADMISIÓN


 

  • Cada alumna e alumno só pode presentar unha única solicitude no centro no que solicite praza en primeiro lugar, advertindo que a infracción determinará a perda dos dereitos de prioridade que poidan corresponderlle.
  • O alumnado que ten garantía de permanencia nun centro, se presenta solicitude de admisión noutro distinto deberá comunicalo, ao mesmo tempo, ao centro de orixe.
  • O alumnado que ten reservada praza nun centro, se presenta solicitude de admisión noutro distinto deberá comunicar a renuncia á reserva antes do inicio do prazo de presentación de solicitudes de admisión. 

 

 

Calendario de actuacións


 

- 23 DE FEBREIRO. Sorteo público das letras que determinan a orde de preferencia en caso de empate.

 

- 25 DE FEBREIRO. Publicación dos postos escolares vacantes

- DO 1 AO 21 DE MARZO. Presentación de solicitudes de admisión.

Cando o número de solicitudes sexa superior ao de postos dispoñibles, abrirase un prazo de 10 días hábiles (entre o 24 de marzo e o 6 de abril) para presentar presencialmente no centro a documentación xustificativa dos criterios alegados. Poden descargar aquí os criterios de baremo.

-  ANTES DO 25 DE ABRIL. Publicación das LISTAXES PROVISORIAS de alumnado ADMITIDO e NON ADMITIDO.

 

* 5 días hábiles para presetar reclamacións

* 5 días hábiles para resolver as reclamacións.

 

- ANTES DO 15 DE MAIO. Publicación das LISTAXES

DEFINITIVAS DE ADMITIDOS e NON ADMITIDOS.

 

  • Prazo de interposición de recurso de alzada:1mes.

 

 

- DO 20 AO 30 DE xuñO. Formalización de matrícula do alumnado admitido.

 

 

(NOTA: Cada período arriba indicado é con ambas datas -de inicio e remate- incluídas)

 

visita virtual ao centro

RESERVA DE PRAZA NO IES TERRA DE XALLAS PARA O ALUMNADO DE 6ºEP. AS SOLICITUDES ENTREGARANSE NO CEIP PLURILINGÜE BARRIÉ DE LA MAZA. PRAZO DE PRESENTACIÓN: DO 11 DE XANEIRO A 8 DE FEBREIRO.

Fase de reserva de prazas en centros de adscrición. (IES Terra de Xallas). Só se entregará se desexa que a súa filla ou fillo continúe os estudos no dito centro.

  • O prazo de solicitudes abranguerá do 11 de xaneiro ao 8 de febreiro, ambos incluídos. Farase de xeito electrónico ou en formato papel e entregarase no centro. 

ACCEDE Á PÁXINA OFICIAL DA CONSELLERÍA

Admisión curso 2020-2021

Admisión 2020

LISTAXES DEFINITIVAS DE PERSOAS ADMITIDAS PARA O VINDEIRO CURSO 2020-21


 Unha vez rematado o prazo de solicitudes de admisión de novo alumnado para o vindeiro curso 2020/21, procedemos a dar publicidade as listaxes definitivas de admitidos, baixo as seguintes premisas:

a) Todo o alumnado solicitante en prazo está admitido:

 

  • Solicitudes no proceso de admisión:
    • 35 alumnos/as para 4º Infantil
    • 2 alumnos/as para 6º Infantil
    • 3 alumnos/as para 1º Primaria
    • 3 alumnos/as para 6º Primaria
  • Reserva de centros adscritos (Procedentes do CRA Coristanco-Santa Comba):
    • 2 alumnos/as para 3º Primaria  

 

b) Para a consulta das listaxes deberán facelo directamente no taboleiro de anuncios do centro ou tamén na aplicación Admisión alumnado coa chave 365 ou certificado electrónico (pola Ley de Protección de datos non se poden publicar nesta web)

 

LISTAXES PROVISIONAIS DE ADMITIDOS PARA O VINDEIRO CURSO 2020-21


 Unha vez rematado o prazo de solicitudes de admisión de novo alumnado para o vindeiro curso 2020/21, procedemos a dar publicidade as listaxes provisionais de admitidos, baixo as seguintes premisas:

a) Todo o alumnado solicitante está admitido:

 

  • Solicitudes no proceso de admisión:
    • 35 alumnos/as para 4º Infantil
    • 2 alumnos/as para 6º Infantil
    • 3 alumnos/as para 1º Primaria
    • 3 alumnos/as para 6º Primaria
  • Reserva de centros adscritos (Procedentes do CRA Coristanco-Santa Comba):
    • 2 alumnos/as para 3º Primaria  

b) Para a consulta das listaxes deberán facelo directamente no taboleiro de anuncios do centro ou tamén na aplicación Admisión alumnado coa chave 365 ou certificado electrónico (pola Ley de Protección de datos non se poden publicar nesta web)

 


 

Fase de reserva de prazas en centros de adscrición. (IES Terra de Xallas).

  • O prazo de solicitudes abranguerá do 1 ao 17 de febreiro, ambos incluídos. Farase de xeito electrónico ou entregarase no noso centro.

A consulta das listaxes de alumnado admitido, que se publicarán antes do día 29 de febreiro, debe realizarse no centro no que está matriculado no presente curso ou na aplicación admisionalumnado.

  • O prazo de solicitudes de admisión do novo alumnado abranguerá do 1 ao 20 de marzo, ambos incluídos.

 

NOVIDADE! POSTOS ESCOLARES VACANTES CURSO 2020-2021

 

PREME NA SEGUINTE IMAXE PARA VER OS

 

NOVOS PRAZOS E A NOVA INFORMACIÓN

 NOVO PRAZO ADMISIÓN ALUMNADO

CALENDARIO DO PROCESO DE ADMISIÓN PARA O CURSO 2017/2018

Calendario do proceso de admisión para o curso 2017/18

Reserva de praza

 Do 1 ao 15 de febreiro

Listaxe asignación prazas centros adscritos

 Antes do 28 de febreiro

Publicación de vacantes

1 de marzo

Presentación de solicitude de admisión

 Do 1 ao 20 de marzo

Publicación das listaxes provisionais de admitidos e non admitidos

 Antes do 25 de abril

Publicación de listaxes definitivas

 Antes do 15 de maio

Formalización de matrícula

 Do 20 ao 30 de xuño

INSTRUCCIÓNS PROCESO DE MATRÍCULA CURSO 2017 – 2018.

           Prazo dende 1 ata 20 de marzo.

          SOLICITUDE DE ADMISIÓN

            -  -   Anexo II cuberto e asinado.

-       Copia do D.N.I.  do alumno/a, ou fotocopia do libro de familia.(cotexado )

-       D.N.I. dos pais( cotexado)

-       De ser alumno doutros centros , certificación de estudos que cursa.

-       Certificado de empadroamento orixinal.

-       Si os pais están separados teñen que asinar os dous e traer sentencia.

-       2 fotos ( os alumnos de infantil )

-       Autorización imaxe, relixión.. ( impresos do Centro )

 

NO CASO QUE O ALUMNO/A  TEÑA :

-       Discapacidade psíquica, física  o sensorial ( documento que o acredite )

-       Sobredotación intelectual ( documento que o acredite )

-       Trastornos graves de conducta ( documento que o acredite )

-       Situación desfavorable ( informe de servizos sociais )

 

 

A MATRÍCULA  TERÁ QUE SER CONFIRMADA DO 20 AO 30 DE XUÑO

 

ADMISIÓN ALUMNADO CURSO 2014-2015

PRAZOS:

- Reserva de praza no centro de orixe: 1-15 febreiro.

- Publicación vacantes: 1 de marzo.

- Solicitude de admisión: 1-20 marzo.

- Publicación das listaxes provisionais de persoas admitidas e non admitidas Antes do 25 de abril

- Publicación das listaxes definitivas de persoas admitidas e non admitidas Antes do 15 de maio

- Formalización da matrícula en educación infantil e primaria: 20 - 30 de xuño

 

DOCUMENTACIÓN:

- Copia do DNI do alumno/a ou fotocopia do libro de familia.

- Fotocopia do DNI dos pais.

- De ser alumno doutros centros, certificación dos estudos que cursa.

- Certificado de empadroamento orixinal.

- Si os pais están separados, teñen que asinar os dous e traer a sentenza.

- Dúas fotos (os alumnos de infantil)

 

 

A MATRÍCULA TERÁ QUE SER CONFIRMADA DO 20 AO 30 DE XUÑO.

Distribuir contido


by Dr. Radut