Admisión curso 2020-2021

Admisión 2020

LISTAXES DEFINITIVAS DE PERSOAS ADMITIDAS PARA O VINDEIRO CURSO 2020-21

Unha vez rematado o prazo de solicitudes de admisión de novo alumnado para o vindeiro curso 2020/21, procedemos a dar publicidade as listaxes definitivas de admitidos, baixo as seguintes premisas:

a) Todo o alumnado solicitante en prazo está admitido:

• Solicitudes no proceso de admisión:
    • 35 alumnos/as para 4º Infantil
    • 2 alumnos/as para 6º Infantil
    • 3 alumnos/as para 1º Primaria
    • 3 alumnos/as para 6º Primaria
  • Reserva de centros adscritos (Procedentes do CRA Coristanco-Santa Comba):
    • 2 alumnos/as para 3º Primaria

LISTAXES PROVISIONAIS DE ADMITIDOS PARA O VINDEIRO CURSO 2020-21

Unha vez rematado o prazo de solicitudes de admisión de novo alumnado para o vindeiro curso 2020/21, procedemos a dar publicidade as listaxes provisionais de admitidos, baixo as seguintes premisas:

a) Todo o alumnado solicitante está admitido:

• Solicitudes no proceso de admisión:
    • 35 alumnos/as para 4º Infantil
    • 2 alumnos/as para 6º Infantil
    • 3 alumnos/as para 1º Primaria
    • 3 alumnos/as para 6º Primaria
  • Reserva de centros adscritos (Procedentes do CRA Coristanco-Santa Comba):
    • 2 alumnos/as para 3º Primaria

Fase de reserva de prazas en centros de adscrición. (IES Terra de Xallas).

• O prazo de solicitudes abranguerá do 1 ao 17 de febreiro, ambos incluídos. Farase de xeito electrónico ou entregarase no noso centro.

A consulta das listaxes de alumnado admitido, que se publicarán antes do día 29 de febreiro, debe realizarse no centro no que está matriculado no presente curso ou na aplicación admisionalumnado.

• O prazo de solicitudes de admisión do novo alumnado abranguerá do 1 ao 20 de marzo, ambos incluídos.

NOVIDADE! POSTOS ESCOLARES VACANTES CURSO 2020-2021

PREME NA SEGUINTE IMAXE PARA VER OS