OBRA DE TEATRO "MAMÁ CABRA E OS SETE CABRITIÑOS" (6ºB)

Obra de teatro realizada polo alumnado de sexto b para fin de curso, preparada na área de Expresión e Comunicación.

LISTAXE DEFINITIVA DE EXCLUÍDOS NO FONDO SOLIDARIO DE LIBROS

Na seguinte ligazón podedes descargar a LISTAXE DEFINITIVA DE EXCLUÍDOS no fondo Solidario de Libros de Texto.

LISTAXE DEFINITIVA DO FONDO SOLIDARIO DE LIBROS

Na seguinte ligazón podedes descargar a listaxe definitiva de admitidos no Fondo Solidario de Libros de Texto.

REVISTA ESCOLAR "O LARETEIRO DO XALLAS"

Aquí tedes a revista escolar deste curso 2016/2017 que acaba de finalizar, esperamos que vos guste:

LISTAXE PROVISIONAL DE ADMITIDOS NO FONDO DE LIBROS DE TEXTO

A continuación pódese descargar a listaxe provisional de admitidos no fondo de libro de texto para o vindeiro curso 2017/2017.

Como se pode observar nesta listaxe aparece só o número de libros concedido a cada neno ou nena non figura de que área curricular (asignatura) é cada libro.

A asignación de libros por áreas curriculares aparecerá na listaxe definitiva que será publicada o vindeiro luns 10 de xuño.

LISTAXE PROVISIONAL DE EXCLUÍDOS NO FONDO DE LIBROS

Listaxe provisional de excluídos no fondo solidario de libros de texto para o vindeiro curso escolar 2017/2018.

FESTIVAL DE FIN DE CURSO (1ª parte)

Na seguinte ligazón podedes ver un video do que foi o festival de fin de curso no Barrié: bailes, coreografías, despedidas, premios e demais. Que pasedes unhas felices vacacións!!!

Obra de teatro "Isto éche unha desgracia"

Obra de teatro realizada polo alumnado de 6º B no festival de fin de curso.

LIBROS DE TEXTO 2017/2018.

PUBLICAMOS A LISTAXE DE LIBROS PARA O VINDEIRO CURSO 2017/2018.

ESTADE MOI ATENTOS ÁS OBSERVACIÓNS QUE APARECEN NA LISTAXE.

PRAZOS AXUDAS LIBROS TEXTO E MATERIAL/FONDO LIBROS

DEVOLUCIÓN DOS LIBROS AO CENTRO: teñen que entregalos os pais/nais/titores legais, non os alumnos/as.

• 3º e 4º curso: xoves 15 de xuño de 9:00 a 12:00 (biblioteca).
  • 5º e 6º curso: venres 16 de xuño de 9:00 a 12:00 (biblioteca).

FONDO LIBROS (3º a 6º curso):

- Publicación listaxe provisional: mércores 5 de xullo.

- Reclamacións: 6 e 7 de xullo.

- Publicación listaxe definitiva: luns 10 de xullo.

- Entrega de libros ás familias (das existencias do centro):

• 4º e 6º curso: luns 10 de xullo de 10:30 a 13:30 (na biblioteca)
  • 3º e 5º curso: martes 11 de xullo de 9:30 a 13:30 (na biblioteca)

AXUDAS LIBROS DE TEXTO (1º e 2º curso):

• Prazo recollida vales: 10 e 11 de xullo de 9:30 a 13:30 (na secretaría do centro).

AXUDAS MATERIAL ESCOLAR (1º a 6º curso):