Durante este curso vimos de desenvolver un proxecto a través do que promover a alimentación saudable entre o noso alumnado.

Enviamos nota informativa sobre a votación da xornada continuada o vindeiro mércores 22 de maio.

Publicación da listaxe de alumnado admitido para o vindeiro curso 2019/2020.

Este curso por primeira vez o colexio participou no programa Bibliotecas Solidarias na modalidade de Voluntariado de Lectura-A , destinado ao alumnado de 5º e 6º de Primaria. Con este proxecto búscase a participación altruísta dos nenos e nenas nas actividades organizadas pola biblioteca escolar e, o fomento da lectura. O alumnado participou en tres modalidades diferentes de voluntariado, segundo decisión propia e os seus intereses. Algunhas das actividades levadas a cabo foron:

Modalidade A:( colaboración coa biblioteca escolar). leváronse ou  estanse levando a cabo as seguintes actividades:

• a) Participación  en charlas formativas nas que se lles explicou de xeito detallado todo o relativo á organización da biblioteca (CDU, organización do espazo e dos fondos, préstamos e devolucións, …).
  • b) Realización de préstamos e devolucións en horario de recreo de libros e outro material catalogado na biblioteca. Colaboración no mantemento en orden do material bibliográfico nos seus andeis.
  • c) Creación por parte dos colaboradores dunha caixa de suxestións que estará a disposición de todos os alumnos na entrada da biblioteca.
  • d) Posta de novo  en funcionamento do recuncho de lectura no patio durante o recreo dos venres.

Modalidade B:” lecturas compartidas dentro do centro”

• a) Lecturas a alumnos e alumnas doutros cursos (Educación Infantil, 1º, 2º e aula de Educación especial) durante a hora de ler.   Esta actividade   vense levando a cabo dende anos anteriores.
  • b) Lecturas no patio o una biblioteca na hora do recreo a outros compañeiros e compañeiras que queiran escoitalos.
  • c) Lecturas por megafonía na semana da paz (novas elaboradas polos nenos e nenas entre distintos niveis), na da poesía (coplas recollidas na zona e poesías feitas por eles),  e para o día do libro. Participan os alumnos e alumnas colaboradores e tamén outros de diferentes cursos

Modalidade C: “Lecturas con F…”(fóra do centro).

• a) Lectura  semanal na gardería municipal. Un día por semana , acompañados dunha profesora do equipo de biblioteca, acoden na hora do recreo a lerlles un conto axeitado  a esas idades.
  • b) Lectura na biblioteca municipal ao club de lectura de maiores de dita biblioteca. Participaron cinco dos nenos e nenas e léronlles dous capítulos do libro de Ledicia Costas “Escarlatina a cociñeira defunta”, ectura na unitaria do CRA situada en Santa Sabiña, proposta por Yannik e Íker, veciños desa parroquia.
  • c) Lectura na radio local o domingo día 24 de febreiro, día de Rosalía, de poemas de dita autora.

Cabe dicir que participar no programa foi moi enriquecedor e satisfactorio para o alumnado e o profesorado e agradecer  a todas as persoas e institucións que colaboraron con nós para poder levar a cabo todo o proposto. Esperamos no que queda de curso seguir con diferentes actividades e  mantelas en vindeiros cursos.

Adxuntamos  fotos dalgunhas das actividades

Nesta presentación pódese ver os aspectos máis salientables da proposta de  xornada continuada para o vindeiro curso.

Proxecto de xornada continuada para o vindeiro curso e breve presentación explicativa.