EN NEGRO CONTRA AS VIOLENCIAS

O BARRIÉ CONTRA A VIOLENCIA MACHISTA

O alumnado e profesorado do CEIP Barrié de la Maza dedicamos esta semana a traballar a loita contra a "Violencia Machista", elaboramos carteis reivindicativos, unha montaxe de video, unímomos á campaña "En Negro contra as Violencias" en colaboración co Concello de Santa Comba, pancartas e unha actividade con máscaras para visibilizar a importancia de non silenciar o problema de violencia machista e a necesidade de loitar contra esta lacra social os 365 días do ano, non só cada 25 de novembro cando se celebra o "Día Internacional contra a Violencia de Xénero".

Aquí tedes unha mostra do noso traballo:

VIDEO "O Medio da Balanza" elaborado polo alumnado de 5º e 6º curso xunto co mestre de música, Javier Miranda.

Celebración do Magosto 2017/2018

11/23/2017 19:31
Europe/Madrid

O pasado día 3 de novembro celebrouse no centro o magosto con todo o alumnado, que a pesar do mal tempo, puido disfrutar primeiro da 'Queima dos medos' e despois de castañas asadas.

Magosto CEIP Barrié de la Maza

CARTA DE AGRADECEMENTO DO CONSELLEIRO DE EDUCACIÓN

A pasada semana a directora do noso centro educativo recibiu unha carta de agradecemento do conselleiro de Educación "Román Rodríguez" polo Premio a Proxectos de Formación Permanente do Profesorado 2017 que acadou o noso colexio.

Queremos facer extensible a toda a comunidade educativa estas felicitacións.

O ACOSO ESCOLAR

O departamento de Orientación presentou ás familias de todo o alumnado do Barrié de la Maza en dúas reunións, a guía de Acoso Escolar do Colexio Oficial de Psicoloxía de Galicia que está publicada no portal educativo da Xunta de Galicia. Ademais abórdanse outros temas de interese educativo.

PREMIO AO NOSO PROXECTO NATURALÍZATE

A Consellería de Educación, Cultura e Innovación Universitaria vén de publicar a relación provisional de centros galardoados cos Premios a Proxectos de Innovación Permanente do Profesorado 2017, dirixidos aos centros docentes que participaron neste tipo de plans en centros educativos públicos no curso pasado.

O noso proxecto “NATURALÍZATE” acadou finalmente un destes premios consistente nunha asignación extraordinaria de 2000 euros para o desenvolvemento do proxecto deste novo curso 2017/2018.

Para a concesión do premio valorouse o contido innovador e transferibilidade do proxecto, os recursos tecnolóxicos utilizados, o traballo multidisciplinar e en equipo, o grao de implicación da comunidade educativa, os recursos aportados á comunidade e o desenvolvemento de competencias.

O proxecto NATURALÍZATE, coordinado por Mª Dolores Pérez, consistiu  en  catro sesións de docencia que nos permitiron coñecer as distintas fases e tarefas na realización dun proxecto e analizar  o traballo por proxectos, para posteriormente aplicar os coñecementos adquiridos durante as sesións de docencia do  curso,  cohesionando  os diferentes traballos tanto a nivel de aula como a  nivel de centro e implicando outros plans do colexio como Abalar, Tics, PDC, Biblioteca, etc.

Con todo o aprendido elaboramos unha exposición final para presentar o proxecto á comunidade educativa: alumnado, pais e nais, profesorado, así como a outras institucións: CAFI, Consellería de Medio ambiente, Concello e Inspección Educativa.

As actividades elaboradas dentro deste proxecto foron moi variadas e todas estiveron relacionadas coa natureza: coidado e mantemento dun horto escolar, manualidades, expositores de prantas, reciclaxe, murais, compostaxe, técnicas de loita contra a avespa asiática, traballo con cogomelos, inxertos, clasificación das prantas do noso centro, elaboración de murais e folletos publicitarios, mellora das instalacións escolares, traballo do tempo atmosférico, elaboración dun parque eólico con material de reciclaxe, charlas informativas, etc. Así mesmo todas as actividades organizadas no centro, tales como Entroido, Samaín, Nadal... relacionáronse directamente con NATURALÍZATE.

Foi unha actividade na que traballamos moi duro durante todo o curso e todos os mestres e mestras estamos moi contentos con este recoñecemento que nos permitirá este novo curso realizar moitas máis actividades.

A continuación podedes ver algunhas imaxes das actividades incluídas no proxecto:

MAGOSTO E SAMAÍN

A pasada semana organizamos diferentes actividades para celebrar o Magosto e o Samaín no noso colexio. Fixemos contacontos de medo na biblioteca do centro, un obradoiro de creación de xogos tradicionais con material de refugallo e finalmente degustamos as tradicionais castañas no patio cuberto e a "queima dos medos dos nenos e nenas" por parte dunhas bruxas moi especiais.

A ESFOLLA DO MILLO

10/20/2017
Europe/Madrid

O alumnado de Educación infantil participou esta mañá nunha actividade tradicional típica da nosa contorna como é a esfolla do millo. Os nenos e nenas vivenciaron no centro educativo como se facía este traballo de forma tradicional, ademais  o profesorado tamén se vestiu coa indumentaria tradicional para realizar este traballo. Pasámolo xenial e aprendemos un montón da nosa cultura e tradicións!!!

COMEZA O CURSO CON CÉ E A ORQUESTRA PANTASMA

O pasado luns deu comezo un novo curso no CEIP Barrié de la Maza de Santa comba, para celebrar esta volta ao traballo achegouse ao noso centro o home-orquestra César Freiría co seu espectáculo "Cé e a Orquestra Pantasma". Todos e todas gozamos moito con esta actuación e cantamos e bailamos as súas divertidas cancións!!!

OBRA DE TEATRO "MAMÁ CABRA E OS SETE CABRITIÑOS" (6ºB)

Obra de teatro realizada polo alumnado de sexto b para fin de curso, preparada na área de Expresión e Comunicación.