Proxecto EDIXGAL

Dado que Abalar é unha iniciativa viva, dende o curso 2014/2015, ofrece unha educación completamente dixital para aulas de 5º e 6º de Educación Primaria e de 1º a 4 de Educación Secundaria Obrigatoria, grazas a iniciativa de educación dixital E-Dixgal. No curso acutal 2021/2022, máis de 55.000 estudantes de 548 centros educativos beneficianse desta iniciativa. O alumando, profesorado e familias participantes nesta iniciativa dispoñen dunha serie de elementos, que lles permiten desenvolver un ensino dixital: aulas dixitais, equipamento de alumnado e profesorado de uso persoal, un entorno virtual de aprendizaxe, variedade de contidos dixitais, programas de formación, ferramentas de intercomunicación e colaboración.

EDIXGAL 23-24

Edixgal 22-23

CURSO 2023-24

Moi boas familias lembramos que o alumnado que pasa de 4º a 5º de EP entrará no programa EDIXGAL pero non recibirán os equipos ata setembro. Deixamos aquí máis información.

Lembrade tamén que as familias do alumnado que pasen para 5º ou para 6º tamén podedes participar na solicitude de fondo libros (data límite 21 de xuño) para material escolar a pesar de estar no programa EDIXGAL.

edixgal 23-24

Tamén se pode realizar a solicitude do seguro voluntario a través da páxina:

PODES DESCARGAR AQUÍ O MANUAL

Deberedes rexistrarvos para poder acceder ao servizo e xestionar a solicitude do seguro, de así desexalo.

• Nome do centro: CEIP Plurilingüe Barrié de la Maza
  • Número de serie do equipo: que podedes atopar tanto na pegatina que puxemos dende centro como debaixo do ordenador.
  • Modelo: os nosos equipos son Lenovo ou HP (comprobar no equipo asignado).

EDIXGAL CURSO 22-23

Edixgal 22-23

CURSO 2022-23

Lembrade tamén que as familias do alumnado que pasen para 5º ou para 6º tamén podedes participar na solicitude de fondos libros (data límite 22 de xuño) para material escolar a pesar de estar no programa EDIXGAL.

edixgal 22-23

Tamén se pode realizar a solicitude do seguro voluntario a través da páxina:

PODES DESCARGAR AQUÍ O MANUAL

• Nome do centro: CEIP Plurilingüe Barrié de la Maza
  • Modelo: os nosos equipos son Lenovo.

Entregados equipos EDIXGAL e información para familias

entregados equipos edixgal e info familiias

Queridas familias hoxe foi un día de alegría para o alumnado de 5º e 6º de EP do centro porque  recibiu os equipos de EDIXGAL. O obxectivo e que os carguen na casa e teñan un primeiro contacto con eles e os vaian descubrindo na fin de semana.  Ao longo da semana próxima recibirán as súas credenciais de acceso á plataforma EVA e a súa primeira formación.

É moi importante que consultedes o documento seguinte sobre todo no que se refire á información sobre o seguro non obrigatorio pero recomendable para os equipos.

EDIXGAL 2021-22

Se aínda non o fixeches consulta tamén o folleto informativo para familias que ten información de interese.

Deixamos por último aquí unha imaxe da información que hai nese documento no tocante ao seguro.

Seguro Edixgal

Antes as dúbidas sobre o seguro e realizada consulta a EDIXGAL, informaron que tamén se pode realizar a solicitude do seguro voluntario a través da páxina:

PODES DESCARGAR AQUÍ O MANUAL

• Nome do centro: CEIP Plurilingüe Barrié de la Maza
  • Modelo: os nosos equipos son Lenovo.

EDIXGAL CURSO 2021-22

CURSO 2021-22

Moi boas familias lembramos que o alumnado que pasa de 4º a 5º de EP entrará no programa EDIXGAL pero non recibirán os equipos ata setembro. Deixamos aquí máis información.

Proxecto Abalar

O noso centro forma parte do Proxecto Abalar dende o curso 2013-2014. As nosas aulas de 5º e 6º están dotadas cun netbook para cada alumno así como de PDI.