Celebracións

2011_ ANO INTERNACIONAL DOS BOSQUES

Voltamos ás aulas!

Neste segundo trimestre, amáis do labor cotián nas clases, adicaremos tempo ás celebracións do DÍA DA PAZ e das FESTAS DO ENTROIDO.

Sen esquecer a celebración do ANO INTERNACIONAL DOS BOSQUES promovida pola Asemblea Xeral de Nacións Unidas. Esta celebración resultará axeitada na escola,  para concienciarnos de que os bosques son parte integrante do desenvolvemento sostible do planeta xa que os beneficios económicos, socioculturais e ambientais que achegan son moitos.

PARA SABER MÁIS FAI CLICK NA IMAXE

EXPOSICIÓN LETRAS GALEGAS 2018

Este ano polas Letras Galegas conmemoramos a María Victoria Moreno.

Clicade na imaxe dela para ver unha mostra dos traballos realizados polo noso alumnado.

SAMAGOSTÍN INFORMACIÓN

TELEBALAÍDOS INFORMA

BALA TV from Ceip Balaídos on Vimeo.

Semana da Ciencia en galego

A semana do 8 ao 12 de novembro ímola adicar á ciencia en galego.

O laboratorio estará disposto para acoller as experiencias de cada aula, ben sexan as correspondentes ao traballo de aula, como as propostas na páxina web http://www.cienciaengalego.org e no PDF adxunto.

Tamén podedes ver no blog dos Laretas o que eles experimentaron nesa semana.

Fichas Semana Da Ciencia