BENVIDOS Á WEB DO CEIP A SANGRIÑA

DÍA INTERNACIONAL CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO 2020

O 25 N visibiliza un problema social, que nos afecta a todos, como é a violencia de xénero. Nós dicimos NON á violencia de xénero e valémonos da literatura, da oralidade e das cancións para expresalo neste vídeo.

Isto só é unha pequena mostra de todos os traballos realizados na aula

1º Érase dos veces Blancanieves. Conto.

2ºA Os Bolechas pola igualdade. Conto.

2ºB Arturo e Clementina. Conto.

3ºB Os micromachismos na contorna familiar. Vídeo

4º Salir corriendo. Canción.

5º Mural. Reflexión e diálogo. Vídeo-contos: O Meniño Nito-As zapatillas deportivas de Sofía.

6º Acróstico.  Encrucillado de palabras e conclusións para un mundo mellor.

SEMPRE VIVAS

Participamos na iniciativa proposta polo CIM de A Guarda para a conmemoración do 25N

Os alumnos/as de 4º de Educación Primaria escoitamos 3 cancións das que tiñamos que extraer as mensaxes que nos lle daríamos ás mulleres do mundo, aquí volas deixamos para que as poidades escoitar vos tamén.

Despois as plasmamos no soporte aportado polo Concello, aquí o resultado:

Os rapaces de 1º de Primaria tamén nos sumamos a esta actividade recollendo algúns libros cos que se poden conmemorar o día do 25 de novembro, se visitades a exposición non deixedes de consultar os titulos que agocha está muller no seu peto!

¡OS DE PRIMEIRO LEMOS O PRINCIPIÑO!

Os alumnos/as de 1º EP estivemos traballando o conto de "O Principiño" aquí vos deixamos a lectura do capítulo 3 , vos animamos a que leades o conto ¡Está dispoñible en BiblioPepiño!

¡Esperamos que vos guste moito!

AXUDA MÁSCARAS

Estimadas familias,

Foi publicada a orde para o reparto de máscaras entre o alumnado de Educación Primaria. Vai dirixida ao alumnado beneficiario das Axudas para Adquisición de Material Escolar 2020-2021. Este alumnado non ten que realizar ningún trámite e lle serán entregadas no seu día. Se algunha familia que reúne os requisitos para dita axuda non a tramitou pode facelo nos 10 días hábiles a partir da publicación da Orde imprimindo os Anexos correspondentes.

Prema na seguinte ligazón para consultar a Orde:

Para calquera consulta, estamos á súa disposición

PLAN DE ENSINO VIRTUAL

Presentamos o Plan de Ensino Virtual 2020-21 do noso centro.

Este documento contempla tódalas posibilidades de confinamento, illamento ou peche, e establece as bases para a docencia non presencial.

Forma parte do Plan de Continxencia do centro.

Revisado 11/11 xa que  non incluía os datos de 5º EI

ENQUISA MEDIO TECNOLÓXICOS

Estimadas familias,

Dende o centro pedimos que todo o alumnado conteste á seguinte enquisa. Os alumnos/as asistentes hoxe o centro lévana en formato papel a casa, todos aqueles que non tivesen asistido hoxe a clase poden imprimila e facela chegar ao seu respectivo titor/a a través das canles de comunicación habituais con cada titor (email, mensaxe directo da Aula Virtual).

Para calquera dúbida estamos á súa disposición no número de teléfono 886110083

Entrada arrepiante

O noso venres de samaín é unha data na que moitos dos nosas rapazas e rapaces esperan con ilusión e porque non dicilo, cun pouquiño de medo. Pero como son curiosos por natureza propia....atrévense  con todo. E para mostra, esta entrada arrepiante.

FORMACIÓN PARA PAIS E NAIS

Dende a ANPA Atalaia se están organizando as seguintes actividades de formación:

Podedes consultar mais información no seguinte folleto:

Animádevos a asistir!

O SAMÁIN XA ESTA AQUÍ!!

Esta chegando esta festa quer tanto nos gusta : O Samaín. Todos os anos disfrutamos moito pero este ano, ainda que doutro xeito, tamén a festexaremos.

Comezamos ca decoración da entrada do noso cole , mirade que chulo quedou:

E moitas mais manualidades que os nosos pequenos artistas están facendo para que o noso cole sexa un cole "monstruoso".