FOMOS AO MUSICAL "O MAGO DE OZ"

O xoves, tivemos unha saída moi especial!

Case todos os cursos de primaria fomos a Vigo para ver o musical " O mago de oz". Unha obra baseada no conto de LYman Frank Baum.

Imagen ampliada

A protagonista Dorothy, arrastrada por un tornado chega a un mundo no que se vai atopar cos seus compañeiros de viaxe:  Un espantallo, o home lata e  un león  e a Bruxa Glinda.

É unha historia emotiva, que mantivo viva a ilusión, o entusiasmo e sobre todo a atención dos nenos así como a mensaxe que nos transmitiu: confianza en un mesmo.

Encantounos a posta es escena!!!

Para rematar, a Samil fomos merendar!!!

CONTOS DO MUNDO: VIAXAMOS A CHINA

Hoxe,  no apartado Contos do Mundo, que se  ven desenvolvendo  desde BiblioPepiño en colaboración coa biblioteca do IES A Sangriña viaxamos a China, concretamente a Macao.

Queres ver como foi? Clica na imaxe

CONTOS DO MUNDO: VIAXAMOS A PORTUGAL

O pasado xoves comezamos osContos polo Mundo, actividade enmarcada na nosa PDI: Viaxamos polo mundo.

Nesta ocasión viaxamos a Portugal coa historia de: O MACACO DO RABO CORTADO. Interpretado polos alumnos de 1º de Bacherelato do IES A Sangriña.

Clica na imaxe

EDUCACIÓN PARA A SAÚDE

Por segundo ano estanse a desenvolver no noso centro os Programas de Prevención e Educación para a Saúde levados a cabo por unha monitora de Érguete Baixo Miño.

Destinado ó alumnado de 4º a 6º de primaria, “INTERVENCIÓN SOCIOEDUCATIVA NA AULA”, se desenvolven en cinco sesións dunha hora de duración á semana.

Persegue os seguintes obxectivos:

– Mellorar as competencias e habilidades persoais e sociais.

– Favorecer unha mellor comunicación entre iguais.

– Potenciar unha elección de valores, actitudes e comportamentos saudables.

– Incrementar a autoestima e o sentido crítico.

Plantación no Tegra

Invitados pola Comunidade de Montes de Camposancos, os nenos e nenas do cole subiron ao Monte Tegra, concretamente á zona do Campo de Chans para plantar árbores autóctonas.

A primeira hora da mañá, recibiron unha pequena charla por parte dun membro da Comunidade que lles amosou mediante uns vídeos o que ían facer e como facelo.

Inmediatamente despois comezaron a  subida, o frío era moito, pero as ganas de plantar eran tantassss.

Xa na zona, fixéronse grupos de catro alumnos, maiores con pequerrechos e...  cada grupo recibía as súas árbores e... a plantar!

Despois de plantar máis de cen árbores: nogueiras, castiñeiros, cerdeiras, sobreiras e carballos, os rapaces puxéronlles os seus nomes nas estacas que as van guiar.

E para rematar:  un zume e unha chocolatina!

Grazas á Comunidade de Montes por esta xenial experiencia!

Visitamos a exposición Guerreiros de Terracota

Os alumnos de 3º,4º,5º,e 6º de primaria visitaron a exposición Os Guerreiros de Terracota.

Alí descubriron a réplica do impresionante conxunto escultórico, o xacemento arqueolóxico máis grande do mundo, datado no ano 211 antes de Cristo onde se reproduce a maxía do foso  onde se atopan as pezas orixinais.

Descubriron que  cada un dos Guerreiros é único. Cambian as súas roupas, peiteados, expresións,armas...

Tamén que as mandou facer, por que e diversos obxectos que reflexan parte da cultura nesas data,

Foi unha visita moi interesante!!!

Recursos para traballar o Día Internacional da Paz

O vindeiro día 30, celebraremos o Día Internacional da Paz.

Deixámosvos varios recursos para  ir preparando a celebración.

Xogo para valorar e escoller a mellor opción que nos permita mellorar a convivencia entre iguais.

Mulleres pola Paz

Cuento: El valor de la amistad

Cuento: La gran pelea

Symbaloo: Recursos para nenos

Symbaloo: Recursos para profesorado

MENU XANEIRO

Bos días, aqui temos o menú do mes de xaneiro.

O Apalpador no cole!!!

Este ano o Apalpador chegou ó cole moi ben acompañado. Pasamos unha xornada moi festiva na súa compaña!!

FESTIVAL DE NADAL

Xa podemos desfrutar das imaxes e vídeos do festival de Nadal!

Foi un día moi emotivo para as familias e os nenos na recta final do primeiro trimestre deste curso escolar.

Noraboa a todos os nenos polo excelente traballo realizado e en especial a profe Rosa, mestre de música, polo derroche de creatividade e calidade en cada unha das representacións.

Tamén puidemos desfrutar da actuación dos alumnos que realizan a actividade extraescolar de zumba