LISTAXE DEFINITIVO DE ADMITIDOS FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO

Listaxe defiitiva

Para a túa comprobación,pincha no arquivo adxunto ( Abaixo a dereita)

LIBROS DE TEXTO CURSO 2017-18

SE CLICADES NO ENLACE TEDES A LISTA DE LIBROS PARA O VINDEIRO CURSO ESCOLAR.

LISTAXE PROVISIONAL DE ALUMNOS ADMITIDOS E EXCLUÍDOS DO FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO

Relación de alumnos admitidos no fondo solidario de libros.

Consulta a lista pinchando do fichero adxunto ( abaixo e a dereita)

A TÓMBOLA DA NOSA LÍNGUA!!

O EQUIPO DE NORMALIZACIÓN PARA FOMENTAR O USO DO GALEGO VOLVEU A ORGANIZAR POR SEGUNDO ANO CONSECUTIVO A "TÓMBOLA DA NOSA LÍNGUA" .

AO LONGO DE TODO O CURSO OS NENOS E NENAS FORON GAÑANDO PUNTOS POR LER E FALAR EN GALEGO, E TAMÉN POR ASISTIR A ALGUNHAS DAS ACTIVIDADES PROMOVIDAS POLOS EQUIPOS DE DINAMIZACIÓN  E DA BIBLIOTECA   DO CENTRO.

PARA CONCLUÍR A ACTIVIDADES FIXEMOS UNHA XINCANA DE XOGOS TRADICIONAIS ONDE OS NENOS PODÍAN CONSEGUIR MÁIS PUNTOS E DESPOIS PODÍAN IR A TÓMBOLA E CANXEAR OS PUNTOS POR ALGÚN DOS XOGUETES OU AGASALLOS QUE ALÍ HABÍA.

SEN DÚBIDA, UN ÉXITO DE ACTIVIDADE!!

PSICOMOTRICIDADE 5 ANOS

AQUÍ TEDES UN PEQUENO VÍDEO CON ALGÚNS DOS XOGOS E ACTIVIDADES QUE FIXERON OS NENOS E AS NENAS DE 5 ANOS AO  LONGO DESTE CURSO. ESPERO QUE VOS GUSTE!!

OS NENOS DE 4 FACENDO PSICOMOTRICIDADE!!

AO LONGO DESTE CURSO OS NENOS E AS NENAS DE 4 ANOS NAS CLASES DE PSICOMOTRICIDADE FIXERON MOITOS XOGOS E ACTIVIDADES; AQUÍ DEIXAMOS UN PEQUENO VÍDEO DALGUNHAS DESTAS ACTIVIDADES. ESPERAMOS QUE VOS GUSTE!! E FELICES VACACIÓNS!!

UN FIN DE CURSO MÁXICO

Grazas a ANPA do cole tivemos un fin de curso máxico!!!

Clica na imaxe

O CEIP A SANGRIÑA DE VIAXE POLO MUNDO

Rematamos o curso, e con el a nosa viaxe polo mundo, e como non podía ser menos, fixémolo cunha gran celebración internacional!!!

Clica na imaxe e descubre cada etapa da viaxe!!!

Violencia cero

Os rapaces de 5º e 6º  de primaria acudiron á plaza do reló para participar na actividade organizada pola Deputación Provincial de Pontevedra contra a violencia de xénero.

A artista Ana Aguire foi a encargada de dinamizar a actividade.

OS ALUMNOS DO CLUB DE LECTURA REPRESENTARON " AS LARANXAS MÁIS LARANXAS DE TODAS AS LARANXAS"

Os alumnos de cuarto que participan no club de lectura representaron a obra de Carlos Casares " A laranxa máis laranxa de todas as laranxas"

Linda, a mestra que leva o club de lectura e os rapaces, neste último trimestre traballaron esta obra con moito entusiasmo e dedicación. Ese esforzo, tivo un resultado espectacular:  esta estupenda representación da obra.

Mirade que ben o fixeron!

Parabéns equipo!!!