Relación de alumnos admitidos

Menú Marzo

UN ENTROIDO MOI INTERNACIONAL!!!

05/03/2017 21:50
Europe/Madrid

Este ano o noso entroido foi moooiiiii internacional, o alumnado do noso centro se caracterizou para acercarnos un anaquiño dos diferentes países que están investigando!

Pinchen na imaxe e vexan a reportaxe que nos enviaron desde a biblioteca!!!

VIAXAMOS A EXIPTO

Ola rapaces e rapazas!

Como sabedes este ano, dende BiblioPepiño, estamos levando a cabo a P.D.I." Viaxamos polo mundo"

Nestas datas e aproveitando a celebración do Entroido os alumnos de 6ºB,   fixeron un photocoll, que  puxeron na entrada do cole, ao lado do mural do Proxecto e invitáronvos a viaxar con eles a Exipto.

Aquí están as vosas fotos de recordo!

Celebramos o Día de Rosalía

Para celebrar o Día de Rosalía de Castro contamos cunha persoa gran coñecedora da súa obra: MARUXO

Un home de lecturas no mar, un home de poesía, de gran memoria a través dos libros.

Adeus , adeus fontes....

Folio a folio, neno a neno imos descubrindo a figura máis representativa do noso idioma e símbolo da nosa literatura.

Na voz de Uxía cantamos a esa nena soñadora, a esa Rosalía que todos e todas levamos no interior, unha nena coma todos nós.

XORNADA DE EMERXENCIAS

O pasado venres, día 17 de febreiro, no cole tivemos unha xornada moi especial.

Comezamos cun simulacro de emerxencia no interior do centro. De seguido, recibimos a visita do Equipo de urxencias sanitarias ( 061) que nos explicaron as súas funcións e que facer en varios casos nos que nos podemos atopar calquera día.

Tamén se achegaron ao centro o Equipo de intervención GES do Concello de A Guarda, que nos amosaron os seus materiais de traballo e como os usan.

Para rematar a xornada, unha sorpresa!

Na porta do cole  nos esperaban os autobuses para levarnos ao porto e... alí descubrimos de que se trataba:O helicóptero PESCA 1, que  fixo un simulacro de rescate dun ferido e posteriormente aterrou no heliporto. Alí puidemos ver como era no seu interior e nos foron explicando cada unha das nosas preguntas.

Foi unha actividade que nos engaloiou a todos!!!

Grazas a todos os que fixestes posible esta xornada.

ADMISIÓN DE ALUMNOS

RECURSOS PARA TRABALLAR O ENTROIDO

CONTOS DO MUNDO: VIAXAMOS A BRASIL

Ola rapaces:

Hoxe quérovos contar a onde me levaron o pasado martes os alumnos/as e profes do IES A Sangriña, enmarcado no noso proxecto de biblioteca, viaxamos a...Brasil!!!!

Si, si, a Brasil... ese país situado na outra beira do Atlántico, onde celebran un entroido espectacular e teñen unhas praias aluciantes.

Clica na imaxe e descubrirás a nosa actividade