CALENDARIO ESCOLAR

CALENDARIO ESCOLAR

Deixámosvos o calendario escolar deste curso 2017 - 2018

Comezamos un novo curso!

O Claustro de mestres queremos darlle a benvida ao novo curso escolar que comenza, con desexos de compartir un intenso e apaisoante curso escolar con todos vós.

Un saúdo moi especial aos alumnos e alumnas xunto coas súas familias e especialmente aos que se  incorporan por primeira vez ao noso cole.

Recordámoslles que as clases comezan o luns, 11 áss 8:35

Un bo curso para todos!!!

MATERIAL ESCOLAR 2º PRIMARIA

AQUÍ ESTÁ A LISTA DE MATERIAL ESCOLAR DE SEGUNDO DE PRIMARIA. UN SAÚDO

LISTAXE DEFINITIVO DE ADMITIDOS FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO

Listaxe defiitiva

Para a túa comprobación,pincha no arquivo adxunto ( Abaixo a dereita)

LISTAXE PROVISIONAL DE ALUMNOS ADMITIDOS E EXCLUÍDOS DO FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO

Relación de alumnos admitidos no fondo solidario de libros.

Consulta a lista pinchando do fichero adxunto ( abaixo e a dereita)

A TÓMBOLA DA NOSA LÍNGUA!!

O EQUIPO DE NORMALIZACIÓN PARA FOMENTAR O USO DO GALEGO VOLVEU A ORGANIZAR POR SEGUNDO ANO CONSECUTIVO A "TÓMBOLA DA NOSA LÍNGUA" .

AO LONGO DE TODO O CURSO OS NENOS E NENAS FORON GAÑANDO PUNTOS POR LER E FALAR EN GALEGO, E TAMÉN POR ASISTIR A ALGUNHAS DAS ACTIVIDADES PROMOVIDAS POLOS EQUIPOS DE DINAMIZACIÓN  E DA BIBLIOTECA   DO CENTRO.

PARA CONCLUÍR A ACTIVIDADES FIXEMOS UNHA XINCANA DE XOGOS TRADICIONAIS ONDE OS NENOS PODÍAN CONSEGUIR MÁIS PUNTOS E DESPOIS PODÍAN IR A TÓMBOLA E CANXEAR OS PUNTOS POR ALGÚN DOS XOGUETES OU AGASALLOS QUE ALÍ HABÍA.

SEN DÚBIDA, UN ÉXITO DE ACTIVIDADE!!

PSICOMOTRICIDADE 5 ANOS

AQUÍ TEDES UN PEQUENO VÍDEO CON ALGÚNS DOS XOGOS E ACTIVIDADES QUE FIXERON OS NENOS E AS NENAS DE 5 ANOS AO  LONGO DESTE CURSO. ESPERO QUE VOS GUSTE!!

OS NENOS DE 4 FACENDO PSICOMOTRICIDADE!!

AO LONGO DESTE CURSO OS NENOS E AS NENAS DE 4 ANOS NAS CLASES DE PSICOMOTRICIDADE FIXERON MOITOS XOGOS E ACTIVIDADES; AQUÍ DEIXAMOS UN PEQUENO VÍDEO DALGUNHAS DESTAS ACTIVIDADES. ESPERAMOS QUE VOS GUSTE!! E FELICES VACACIÓNS!!

LIBROS DE TEXTO CURSO 2017-18

SE CLICADES NO ENLACE TEDES A LISTA DE LIBROS PARA O VINDEIRO CURSO ESCOLAR.