Recursos para traballar o Día Internacional da Paz

O vindeiro día 30, celebraremos o Día Internacional da Paz.

Deixámosvos varios recursos para  ir preparando a celebración.

Xogo para valorar e escoller a mellor opción que nos permita mellorar a convivencia entre iguais.

Mulleres pola Paz

Cuento: El valor de la amistad

Cuento: La gran pelea

Symbaloo: Recursos para nenos

Symbaloo: Recursos para profesorado

MENU XANEIRO

Bos días, aqui temos o menú do mes de xaneiro.

O Apalpador no cole!!!

Este ano o Apalpador chegou ó cole moi ben acompañado. Pasamos unha xornada moi festiva na súa compaña!!

FESTIVAL DE NADAL

Xa podemos desfrutar das imaxes e vídeos do festival de Nadal!

Foi un día moi emotivo para as familias e os nenos na recta final do primeiro trimestre deste curso escolar.

Noraboa a todos os nenos polo excelente traballo realizado e en especial a profe Rosa, mestre de música, polo derroche de creatividade e calidade en cada unha das representacións.

Tamén puidemos desfrutar da actuación dos alumnos que realizan a actividade extraescolar de zumba

VIAXAMOS POLO MUNDO: AS NOSAS PORTAS DE NADAL

E desde a biblioteca achégannos esta montaxe coas portas das aulas decoradas de Nadal. Cada unha delas fai referencia ao país que están traballando para o PDI: Viaxamos polo mundo.

Clica na imaxe e veredes que marabilla de portas!

BO NADAL

Proxecto: Viaxamos polo mundo, Italia

Os nenos de catro anos, xa temos as maletas preparadas para comezar a nosa viaxe a Italia.

Mirade como fixemos os preparativos para esta sensacional aventura de viaxar!

Visitamos as instalacións do Real Club Celta

Os alumnos de 3º, 4º, 5º, e 6º de primaria visitamos as instalacións do Real Club Celta .

O primeiro lugar que visitamos foi o museo. Alí explicáronnos  a orixe do club, ensináronnos os trofeos acadados, as camisetas que se foron usando ao longo da  historia do club, e curiosidades.

Tamén visitamos as zonas comúns e .... O Terreo de xogo!

Foi unha visita que nos esqueceremos!!!

O nenos de 1º e 2º foron ó teatro

O venres, os alumnos de 1º e 2º desprazáronse a Vigo para ver a divertida montaxe de monicreques DE FÁBULA, dos vigueses ARTELLO.

Despois, unha sorpresa:

Os  dinosaurios anda polas rúas de Vigo!!!

Clicade na imaxe para ver que ben o pasaron

Actividade de animación á lectura entre os centros IES A Sangriña e o noso centro

Os nosos  veciños do IES A Sangriña e o noso centro  estamos a levar a cabo  unha actividade conxunta de animación á lectura.

O obxectivo primordial é  acadar nos cativos o gusto pola lectura.

O pasado venres tivo lugar a primeira das actividades programadas: lectura dun conto e o conseguinte obradoiro titulado " As tesoiras de Matisse"

Os participantes desta actividade foron os alumnos de 1º da ESO B e C e os alumnos de E. Infantil do noso cole.

Cando os nosos pequerrechos chegaron ao Instituto  alí, na entrada, estaban  esperándoos impacientes. Xuntos subiron á biblioteca, onde  se desenvolveu a actividade.

Que atentos estiveron durante a lectura do conto "Pintores"

Despois da lectura, e para rematar a actividade, os pequerrechos axudados polos anfitrións participaron na decoración da árbore de Nadal da biblioteca do IES.

Pero, estade ben atentos por que...

O vindeiro ano continuarán as actividades de animación á lectura coa Semana dos Contos do mundo enmarcados na nosa PDI  " Viaxamos polo mundo"