Celebramos o magosto

Como cada ano por estas datas, celebramos unha das festas que máis nos gustan: O magosto

Mirade que ben o pasamos!

CHARLA SOBRE OS PERIGOS DE INTERNET

Os alumnos de quinto e sexto de primaria recibiron unha charla informativa sobre os perigos do uso de internet, enmarcada dentro do programa Navega con rumbo.

Clica na imaxe e descubre a visita

ACTUACIÓNS DO CRREPY SHOW

XA ESTÁN AQUÍ!!

ESTES SON OS VÍDEOS DAS ACTUACIÓNS DO CREEPY SHOW!!

TODOS ELES TIVERON QUE SUPERAR UN DIFÍCIL CASTING PARA PODER CHEGAR ATA AQUÍ; UN ESIXENTE XURADO TIVO QUE ELIMINAR A AQUELES ASPIRANTES QUE NON TIÑAN PREPARADA A ACTUACIÓN PERO A GRAN MAIORÍA E DE MANEIRA LIBRE E VOLUNTARIA PREPARARON UN "CREEPY SHOW" DO QUE TODOS OS SEUS COMPAÑEIROS E COMPAÑEIRAS  DISFRUTARON.

OS PROPIOS NENOS FIXERON EQUIPOS, BUSCARON A MÚSICA E PREPARARON TODO O ESPECTÁCULO, EN CADA VIDEO SALE VARIAS ACTUACIÓNS, ESPERAMOS QUE VOS GUSTE!! AOS NENOS ENCANTOULLES!!

Estatutos AMPA ATALAIA

Por petición dalgúns pais adxuntamos unha lizagón aos Estatutos:

CELEBRAMOS O SAMAÍN!!!

O mércores 31 celebramos o Samaín no cole.

Foi unha mañá moi intensa na que o pasamos terroríiiiificamente ben. Comezamos a mañá  entrando no cole as escuras … coas cabazas iluminadas e música terrorífica…

A continuación fixemos as fotos de grupo

De seguido, visitamos a exposición de cabazas marabillosamente decoradas.

Seguimos celebrando a festa, ahora desfrutamos do conto “A bruxa regañona” cuns contacontos estupendos: Codia e Miolo.

E chegou o momento de repor fozas! Merendamos unha comida riquísima que trouxeron os nenos de 3º.

Agradecémosvos a colaboración prestada.

Pero... aínda queda a actividade máis esperada. Estade atentos, en nada descubrirédela!!!

Temos un perfil de Twitter

Dende fai unhas semanas temos un perfil de Twitter onde publicamos información de xeito máis áxil e dinámico que na Web. O enderezo é:

Menús de Novembro

Menú basal:

M2nú basal

Menú sen alérxenos:

CHARLAS SOBRE IGUALDADE

Oa alumnos de 5º de primaria, recibiron dúas charlas sobre igualdade e empatía nas que  foron conscientes da situación de discriminación na que  viven  algunhas mulleres.

Clica na imaxe

PREPARANDO A CELEBRACIÓN DO SAMAÍN

Xa estamos no tempo de  Samaín! Cabazas, arañas, bruxas, pantasmas... están por todas partes.

O vindeiro 31 de novembro celebrarémolo dun xeito especial, polo que maiores e pequerrechos xa estamos cos preparativos!

Animádevos a facer esas cabazas tan terroríficas, orixinais, e fantásticas as que nos tedes acostumados!

Podédelas traer  desde o luns!!!

COLABORAMOS NA PINTURA DA GALAXIA" A GUARDA ESCRITA NAS ESTRELAS"

Os alumnos de E. Primaria do cole, participaron na pintura da galasia: A Guarda escrita nas estrelas.

Descubriron o significado  de moitos dos elementos guardeses alí plasmado e tamén foron quen de identificar algunha das marcas mariñeiras propiedade das súas familias.

Foi unha experiencia xenial!  Clica nas imaxes para ver máis!