SAMAÍN 2017

AQUÍ VOS DEIXAMOS AS IMAXES DESA FESTA TAN MONTRUOSA QUE CELEBRAMOS NO COLE. ESTE ANO FIXEMOS UN CONCURSO DE CABAZAS E COMO HOUBO TANTA PARTICIPACIÓN E TOODAS ERAN TAN BONITAS, DECIDIMOS DAR UN PREMIO POR AULA ENTRE TODOS OS PARTICIPANTES.

MAGOSTO 2017

Un ano maís celebramos esta festa tan popular con xogos, actividades e mooitas, moitas castañas. Convidamos aos nosos amigos de Avelaíña e de San Xerome a pasámolo fenomenal!!

CHARLA SOBRE VIOLNCIA DE XÉNERO NO CONTEXTO DIXITAL

Hoxe os alumnos de 5º e 6º tiveronunha Charla moi interesante e instrutiva sobre a violencia de xénero que sofren moitas mulleres no ámbito dixital.

Clica na imaxe e descubre máis da charla!

CHARLA INFORMATIVA A CARGO DO GES DE A GUARDA

O grupo de Emerxencias Supramunicipal ,GES achegouse o pasado luns a darnos unha charla sobre como debemos actuar no caso de sufrir un incendio no cole.

Foi unha charla informativa moi interesante na que os rapaces  prestaron atención e fixeron unha chea de preguntas que foron contestadas unha por unha.

VISITAMOS O PALANGREIRO "NUEVO RUMBO" E A LONXA DE VIGO INVITADOS POR ORPAGU

O pasado 11 de outubro, a Asociación de palangreiros guardeses ORPAGU, invitou aos alumnos de 3º de primaria  a visitar un dos seus barcos, " Nuevo Rumbo" e a lonxa de Vigo.

Foi moi interesante comprobar como é a vida a bordo dun barco contada polos seus tripulantes, ver os aparellos dos que dispoñen e coñecer as distintas dependencias do barco.

Os seus tripulantes contáronlles moitas das súas experiencias e contestaron as todas as súas preguntas.

Despois dirixíronse  a lonxa  onde puideron ver  moitos tipos de peixes: ollomoles, meros, meigas, peixe espada, tabeiróns... e mariscos.

Foi unha experiencia fantástica!

Grazas ORPAGU !!!

TALLERES DE SAMAÍN

Xa estamos no tempo do Samaín!

Estas semanas pasadas, durante os recreos, tivemos talleres para ir preparando a decoración do cole. Foi moi divertido e entretido.

Fixemos uns adornos chulísimos!!!

MENÚ NOVEMBRO

INAGURACIÓN DE BIBLIOPEPIÑO!!!

Hoxe estivemos de celebración!!!
BiblioPepiño abriu as súas portas!!!

Clica na imaxe e verás como foi.

XOSÉ TOMÁS NA NOSA BIBLIOTECA!

Por fin chegou o gran día da biblioteca!

Arrancamos coa primeira das actividades propostas para a celebración do Día das Bibliotecas Escolares: A visita do ilustrador Xosé Tomás!!!!!

Clica na imaxe para ver e recordar este día tan especial!

Charlas : Manual de instrucións para educar

Papis, mamís, avós, avoas, educadores/as  xa están as charlas sobre Instrucións para educar  esperándovos!