QUEDÁMONOS NA CASA!

Estimadas familias,

A continuación queremos dar a coñecer a aplicación do Xabarín Club, nela atoparedes unha morea de vídeos de debuxos animados. Dita APP incorpora o control parental, deste xeito, permite ás familias escoller os contidos axeitados para a súa filla ou fillo. Poden obter máis información, pulsando no seguinte enlace:

O EDLG

XORNADA DE XOGOS TRADICIONAIS – FIN DA FASE I: INDAGACIÓN

A primeira fase do proxecto “Xornada de xogos tradicionais” chegou ao seu fin. E con este comeza a segunda fase que consistirá en recrear o xogo tradicional escollido por cada clase, mediante materiais de reciclaxe.

Posto que dende o Equipo de Dinamización da Lingua Galega temos moi presentes as recomendacións efectuadas polo Equipo da Biblioteca do noso cole a través da PDI “Salvemos o planeta”.

Sen máis, aquí podedes observar as imaxes dos resultados da primeira fase de cada curso do noso cole…ESTADES PREPARADAS E PREPARADOS PARA QUEDAR ABRAIADAS E ABRAIADOS?

Finalmente, dende o EDLG queremos agradecer ao alumnado e aos titores/as do noso cole o seu gran esforzo e colaboración. Se o proceso foi incríbel o resultado non se queda atrás!! ESPECTACULAR!

XORNADA DE XOGOS TRADICIONAIS - FASE 1: INDAGACIÓN

O alumnado do CEIP A Sangriña continúa traballando na primeira fase do proxecto “Xornada de Xogos Tradicionais”. A continuación poden visualizar diferentes imaxes (dalgúns cursos do noso cole) do proceso creativo que lles permitiu reflexar os datos da indagación previa.

ALUMNADO DE 1ºA DE EDUCACIÓN PRIMARIA

ALUMNADO DE 1ºB DE EDUCACIÓN PRIMARIA

ALUMNADO DE 2ºA E B DE EDUCACIÓN PRIMARIA

ALUMNADO DE 3º DE EDUCACIÓN PRIMARIA

BO TRABALLO!!!

XORNADA DE XOGOS TRADICIONAIS - FASE 1: INDAGACIÓN

Aquí tedes as primeiras imaxes do alumnado  de 2ºB  de  Educación Primaria desenvolvendo a primeira fase do proxecto “Xornada de Xogos Tradicionais” organizada polo Equipo de Dinamización da Lingua Galega do CEIP A Sangriña:

XORNADA DE XOGOS TRADICIONAIS

XORNADA DE XOGOS TRADICIONAIS:

A nivel de centro efectuarase unha xornada de xogos tradicionais, organizada polo EDLG, que constará de 3 fases que a continuación se sinalarán:

Fase 1 - Indagación:  cada nivel educativo indagará sobre un xogo tradicional.

Fase 2 - Construción do produto: estreitamente relacionada coa PDI “Salvemos o planeta” posto que cada grupo de alumnas/os recreará mediante materiais de reciclaxe o xogo escollido.

Fase 3 - Xornada conxunta: o seu desenvolvemento coincidirá coa semana das Letras Galegas, desenvolveremos unha xornada de xogos tradicionais o 15 de maio.

Proximamente mostrarémosvos imaxes dos diferentes cursos desenvolvendo as fases sinaladas anteriormente. Polo que, estean ben atentas e atentos!!!

O EDLG.

I EDICIÓN “DEBATENDO APRENDO”

O EDLG é consciente da importancia de fomentar un espírito crítico por parte das nosas nenas e nenos. Por iso, ao longo de todo o curso desenvolveranse debates que permitan traballar dito aspecto nun contexto controlado e acorde a súa idade.

Neste caso, a primeira edición de “Debatendo aprendo” está protagonizada polo alumnado de 6º e 5º de Educación Primaria.

Sen máis, animámolas a visualizar ambos debates!!

Con moito agarimo.

Simposio ILG 2019 Lingua, patrimonio e coñecemento tradicional

Bo día!
Dende o Equipo de Dinamización da Lingua Galega do CEIP A Sangriña estamos moi contentas de participar no Simposio ILG 2019 Lingua, patrimonio e coñecemento tradicional o cal ten por obxectivo xeral “poñer en valor o patrimonio inmaterial e sensibilizar arredor da necesidade da súa recollida, protección, promoción e desenvolvemento, con especial atención ao patrimonio da Eurorrexión Galicia-Norte de Portugal” (http://ilg.usc.gal/gl/actividades/simposio-ilg-2019).

A nosa aportación non é máis que a mostra do traballo e esforzo do alumnado do noso colexio a prol da lingua galega. Cabe sinalar que a colaboración do equipo docente permitiu desenrolar esta actividade ao longo de tres cursos, conformando as tres fases da mesma.

É un orgullo para nós que durante o 5, 6 e 7 de novembro se atope o noso traballo exposto na Facultade de Filosofía da Universidade de Santiago de Compostela.

Clicando na imaxe, poden visualizar a nosa aportación, no apartado de pósters baixo o nome de “Obradoiro de escrita. Recolleita de palabras”

Con moito agarimo. O EDLG

OBRADOIRO DE RECOLLEITA DE PALABRAS, CURSO 2018-19!!

O Equipo de Dinamización da Lingua Galega do CEIP A Sangriña leva varios anos pescudando sobre termos da nosa contorna que desapareceron ou están a piques de facelo.

FESTIVAL FIN DE CURSO

Como pasa  o tempo!"

Parece que fai nada que comezamos este curso, e xa está a piques de rematar!!!

E como vén sendo habitual, celebrámolo fancendo un festival para os nosos pais e para nós mesmos.

Hoxe fomos os protagonistas  xunto coa nosa mestra de música ROSA. Ela é a que ano tras ano nos dirixe e transmite todo ese bo facer que ten!

Tamén nos presentou o coro do colexio do que é a súa directora!

Aquí quedan as nosas actuacións, e ese traballo  excelente da nosa mestra  Rosa!!!

Se queres velo completo clica na imaxe!!!

TÓMBOLA 2018

O EQUIPO DE DINAMIZACIÓN DA LINGUA GALEGA PARA POTENCIAR E FOMENTAR  O USO  DA NOSA LÍNGUA ORGANIZOU UNHA TÓMBOLA. AO LONGO DO CURSO OS NENOS GAÑABAN PUNTIÑOS POR FALAR E USAR O GALEGO E TAMÉN POLA LECTURA DE CONTOS, DENDE A BIBLIOPEPIÑO

TEMOS QUE AGRADECER A COLABORTACIÓN DO SUPERMERCADO CONSUM, AS FARMACIAS BARBI E LÓPEZ SOBRINO, ASÍ COMA A TODOS OS MESTRES E PERSOAL DO CENTRO QUE APORTARON AGASALLOS E XOGUETES.

AQUÍ VOS DEIXO A REPORTAXE DA XINCANA DE XOGOS TRADICIONAIS QUE FIXEMOS PARA CELEBRAR O DÍA DAS LETRAS GALEGAS, ASI COMA DA TÓMBOLA. ESPERAMOS QUE VOS GUSTE!!