BENVIDOS Á WEB DO CEIP A SANGRIÑA

LISTA DEFINITIVA FONDO LIBROS 2020-21

Achegamos a lista definitiva de admitidos no Fondo de Libros.

Os libros repartiranse en Setembro

AXUDA FONDO LIBROS

Publicamos a listaxe provisional de Fondo Libros 2020-2021

Pódense recoller os vales dende o xoves 9 ata o luns 13 de xullo inclusive en horario de 10:00 a 13:00

Os vales que non se recollan no prazo establecido quedarán pendentes para Setembro

HISTORIAL ACADÉMICO

Entre o día 2 e 10 Xullo en horario de 10:00 a 13:00 os alumnos de 6º EP teñen que pasar pola Secretaría do centro a recoller o seu Historial Académico.

Un saúdo

LISTA LIBROS CURSO 2020-2021

Achegamos a lista de libros para o vindeiro curso 2020-2021

AUTORIZACIÓNS DE RECOLLIDA DE ALUMNOS

Debido á situación producida polo COVID-19 este ano publicamos as autorizacións de recollida de alumnos no centro e nas paradas de autobús para o curso 2020-21

Hai un modelo para alumnado de Eduación Infantil e de alumnos de Educación Primaria de 1º a 4º

O segundo modelo é para os alumnos de 5º e 6º de Educación Primaria.

O modelo de Infantil ata 4º de Primaria é para autorizar a recollida no centro e na parada de autobús dos alumnos, por parte das persoas que os poidan recoller que non sexan os pais/nais.

O modelo dos alumnos de 5 º e 6º de Primaria é para recoller o alumnado no centro ou na parada por persoas alleas diferentes ós pais/nais e tamén para autorizar a que estes alumnos poidan sair do centro eles solos ou ir dende a parada de autobús ata o seu domicilio. Estes alumnos con autorización dos seus nais/pais tamén poden acompañar ós seus irmáns menores.

AQUELES ALUMNOS QUE UTILICEN AS PARADAS DE TRANSPORTE DE AS DE COPAS, SAN CAETANO, PALOMAR E FONTEQUENTE DEBERÁN ENTREGAR TAMÉN O IMPRESO DE AUTORIZACIÓN DE TRANSPORTE PRECARIO.

PRAZO DE PRESENTACIÓN: do 8 ó 19 de xuño na Secretaría do centro.

Podedes descargar ós modelos aquí ou que se vos entreguen no centro.

Un saúdo,

O Equipo Directivo

RECOLLIDA DE MATERIAL E DEVOLUCIÓN LIBROS

Os alumnos de 3º, 4º, 5º e 6º que teñan libros do fondo de libros do cole, deben traelos o día que corresponde, e entregalos na súa aula á titora correspondente.

Os libros que estén en préstamo da biblioteca e as mochilas viaxeiras deposítanse na caixa situada no recibidor e na mesa da entrada. Este ano non haberá préstamo de verán.

A recollida de material  do alumno farase seguindo as indicacións de cada titor/a e no horario establecido. Rógase encarecidamente puntualidade.

Para cumprir coas medidas de distanciamento se secuenciou a recollida  en días diferentes do seguinte xeito:

Martes 26 Maio

Mércores 27 Maio

Xoves 28 Maio

Venres 29 Maio

Luns 1 Xuño

Martes 2 Xuño

Mércores 3 Xuño

Mércores 17 Xuño

2ºA

3 ANOS

3º EP

4 ANOS

5 ANOS

1º A

1ºB

4º EP

2ºB

5º EP

6º EP

Recórdase que débese acudir ó centro de forma individual -un só proxenitor sen nenos- e cumprindo coas medidas sanitarias -uso de mascarilla- .

Un saúdo

FONDO SOLIDARIO LIBROS DE TEXTO CURSO 2020-2021

AXUDAS PARA ADQUIRIR LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR

Accede todo o alumnado que o próximo ano curse  1º, 2º, 3º, 4º, 5º e 6º DE EDUCACIÓN PRIMARIA.

OS ALUMNOS/AS QUE VAN PARA 1º DE ESO DEBERÁN PRESENTAR A SOLICITUDE NO INSTITUTO.

PRAZO DE PRESENTACIÓN: do 20 de maio ó  19 de xuño 2020.

HORARIO DE SECRETARÍA: de Luns a Venres de 10:00 h á 13:00 h.

DOCUMENTACIÓN:

- Fotocopia do Libro de Familia (de tódalas páxinas) onde figure o alumno e os demais membros computables da unidade familiar. En caso de separación ou divorcio, deberán achegar ademais a sentenza xudicial e/ou convenio regulador onde conste a atribución da custodia do/da menor

- Certificado de Convivencia -de ser o caso-

- Certificado de Familia Numerosa -de ser o caso-

- Certificado de Minusvalía - de ser o caso, tanto se procede por o propio alumno ou por algún outro membro da unidade familiar-.

- Documentación xustificativa da situación de violencia de xénero no ámbito familiar, en calquera das formas que enumera o artigo 5 da Lei 11/2007- de ser o caso-.

Para mais información porse en contacto co centro a través do teléfono 886 110 081 ou ó correo electrónico ceip.asangrinha@edu.xunta.es

Tamén se pode consulta á convocatoria no PORTAL EDUCATIVO DA XUNTA/FONDO  LIBROS. https://www.edu.xunta.gal/portal/fondolibros

PLAN DE CONVIVENCIA 2020-2021

FIN DE CURSO

Chegamos ao final dun novo curso. Por este motivo queremos aproveitar esta oportunidade para agradecervos a vosa dedicación nestes momentos tan difíciles. Sabemos que o traballo dende a casa non é doado. Amosastedes unha  gran confianza e comprensión ante a dificultade da nosa tarefa, intentando facer medrar e vivir  felices os nosos  pequenos  e preparándoos para os retos e adversidades da vida adulta.

Actividades de despedida dos moz@s de 6ª de relixión!!!

Aquí vos deixo a última actividades deste curso para os meius moz@s de relixión de 6º que se van para o instituto!!!

un abrazo virtual da profe Chus.