BENVIDOS Á WEB DO CEIP A SANGRIÑA

PRAZO ADMISIÓN DE ALUMNADO CURSO 2021/2022

Do día 1 ata o 22 de marzo poderán solicitar praza aqueles alumnos/as de Educación Infantil e Primaria que desexen cursar estudios neste centro.

Só se pode presentar unha solicitude nun centro.

DOCUMENTACIÓN NECESARIA:

• Modelo oficial que poden descargar nesta páxina ou impreso que se lle facilitará na secretaría do centro.
  • DNIs do alumno/a, pai e nai. Se o alumno/a non tivera DNI fotocopia da páxina onde figura no libro de familia.

A documentación presentarase na secretaría do centro nos seguintes horarios:

De luns a venres de 8:30 a 9:25 e de 11:00 a 11:45 horas

Os martes de 15:30 a 18:00 horas

Para calquera información chamar ao 886 110 081 nos horarios indicados.

Se desexan visitar o centro poden chamar para concertar unha cita.

Homenaxeamos a Xela Arias en familia!

A Real Academia Galega dedicaralle a Xela Arias o Día das Letras Galegas de 2021. Destacou por ser autora dunha poesía singular, transgresora, sincera e comprometida.

Dende o EDLG contribuiremos en dita homenaxe, por iso queremos animar a todas as familias a efectuar unha gravación recitando unha poesía en galego e enviar un vídeo ao correo do noso centro antes do 30 de abril de 2021: ceip.asangrinha@gmail.com

Ademais do documento gráfico deben remitir a seguinte autorización de feito que poidamos subir unha montaxe á páxina web cos seus marabillosos

AS NENAS E OS NENOS DE 4 ANOS NA HORTA

As nenas e os nenos de 4 anos xa comezaron a plantar na horta; o martes prantaron leitugas e o xoves cenouras. Aquí vos deixo a reportaxe das leitugas!! traballaron moitísimo e todos e todas poderedes acercarvos cos nenos e nenas a ver a horta a saída do cole, sen ningún problema!!

Espero que vos guste!!

ENTROIDO 2021

Aquí están as fotografías do entroido 2021 ; pasámolo xenial e disfrutamos moito ao longo de toda a semana. Na reportaxe saen as fotografías do último día na que tivemos que vir disfrazados do espacio:

Feliz San Valentín!

As nenas e nenos de 1º de Educación Primaria queren conmemorar o día de San Valentín recitando tres poemas do libro “O libro dos bicos” de Xosé Luna Sanmartín. Sen dúbida, efectuaron un traballo marabilloso.

Esperamos que lles guste!

ENTROIDO 2021

Estimadas familias,

Un ano mais xa está aquí o Carnaval!

Dende o CEIP A Sangriña a pesares da situación que estamos a vivir queremos celebrar de algunha maneira o Entroido, por ese motivo durante a semana que ven (8-12 de febreiro) todo o alumnado poderá vir disfrazado (agás complementos) segundo as instrucións do Meco.

Estas son as seguintes:

Luns: 3,2,1… Despegue!! Ooh que sono, a durmir!! O luns non te apures pois en pixama podes vir!!

Martes: Mecánica, deportista… Trae algo para adiviñar o que de maior te vas a adicar!!

Mércores: Súper heroína/ súper heroe, princesa/príncipe. Podes elixir no te queres converter.

Xoves: Pensa un segundo, e vente do que máis che guste do mundo!!

Venres: Ata o infinito e máis alá!! Deixa voar a imaxinación e do espazo ven como colofón.

Agardamos que as nenas e nenos poidan desfrutar dentro das posibilidades.

Moitas grazas pola vosa colaboración!!

CARAMELOS POLA PAZ

Este ano o equipo de convivencia do cole organizou un actividade moi bonita para conmemorar o día da Paz: caramelos pola paz. Cada neno elaborou o seu propio caramelo e escribiu nel unha mensaxe de Paz para levar para súa casa. Ademáis os nenos e nenas de 4 anos fixeron botellas de paz, os de 5º e 6º traballaron a canción  "Imagine" de John Lennon, os de 5 anos debuxaron o planeta terra rodeada de nenos dándose  a mán, os de segundo fixeron con papiroflexia as pombas da paz, etc.

Aquí está a reportaxe fotográfica con algúns dos traballos feitos, esperamos que vos guste!!

OS NOSOS CORREDORES TEÑEN VIDA!

Coa finalidade de fomentar a orientación-espacial do noso alumnado o EDLG nomeou os corredores do colexio co nome das diferentes zonas da nosa vila para aproximar ás nenas e nenos a súa contorna.

A continuación poderán observar un exemplo do proceso de colocación e o resultado.

Esperamos que lles guste!

Con agarimo.

O EDLG.

UNHA BOTELLA DE PAZ (4 ANOS)

As nenas e os nenos de 4 están inmersos nun proxectos sobre "Os sentidos"; esta semana comezamos co sentido da vista: xogamos con lupas, gafas, luz negra e pintura fluorescente, etc.  Unimos este proxecto co día da paz a través da "botella da calma" chea de cores e brillos. Traballamos a partir dunha fermosa canción titulada "Unha botella de paz": escribiron mensaxes, fixeron a botella de paz, pintaron un fermoso mural... Neste vídeo resúmese o traballo desta semana!!!

Espero que vos guste!!

CONVIVIMOS EN PAZ E IGUALDADE

As nenas e os nenos de 1º,2º,3º e 4º de EP na materia de relixión quixeron plasmar nun autorretrato,  un traballo sobre a convivencia en PAZ E IGUALDADE.

Conste que hai algún instruso polo medio que aínda se sente coma un neno!!!