EDUSOSTENIBILIDADE

CONCURSO ESCOLAR SOBRE OS ODS

Os ODS (Obxectivos de Desenvolvemento Sustentable) foron creados polas Nacións Unidas  e constitúen un chamamento universal á accion para poñer fin á pobreza, protexer o planeta e mellorar a vida das persoas no mundo.

Son estes:

Dende o Concello da Guarda, convocaron un concurso sobre o tema, resultando gañador o alumno de 1º LUCA ESPAÑOL FERNÁNDEZ.

Ata o Centro, achegouse o alcalde da Guarda, Antonio Lomba e a concelleira de educación , Fátima Rodriguez para entregarlle o premio:

PARABÉNS LUCA!!!

SAÍDA DO ALUMNADO DE 4º E 5º

Convidados pola Comunidade de montes de Camposancos e enmarcado dentro de VOZ NATURA e o Contrato programa EDUSOSTENIBILIDADE o alumnado de 4º e 5º de primaria acompañados da súa mestra e mestres subiron a Chans no noso Monte Trega a arrincar acacias, especies invasoras que pretenden colonizar o monte.

Unha mañá solleira pero ben fría que non foi impedimento para que as nenas e nenos gozasen coa actividade.

Aquí os tedes arrincando moi concienciad@s:

Ó remate dos traballos foron agasallad@s cunha merenda por parte da Comunidade de montes.

Sen dúbida, unha boa actividade!!!

CAMPAÑA PARA REDUCIR O USO DE BOTELLAS PLÁSTICAS NO NOSO COLE. ECO-SANGRIÑA

04/10/2021 16:33
Europe/Madrid

Un curso máis renovamos a nosa participación en VOZ NATURA, programa de educación medioambiental de La Voz de Galicia co que intentamos poñer o noso gran de area no medioambiente.

A primeira acción deste curso é o empeño en eliminar o plástico dun so uso...

Toda a información no tríptico que vedes a continuación e que compartimos nas aulas co alumnado.