A GALICIENCIA DO BERETIÑO

Como cada ano, está de volta o Beretiño, que nos anima a a falar e difundir o galego na nosa escola.

Durante o presente curso, cada nen@ terá una libreta co seguinte título: “A galiciencia do Beretiño”, con páxinas adicadas ás diferentes especialidades científicas: BIOLOXÍA, XEOLOXÍA, ASTRONOMÍA, MEDIO AMBIENTE, METEOROLOXÍA, QUÍMICA, FÍSICA E CIENCIAS DO MAR. A medida que @s nen@s vaian acadando os obxectivos propostos polo Beretiño, irán selando as distintas páxinas da libreta. Ao final do curso, o alumnado que acadase, polo menos, seis obxectivos, terá dereito ao Diploma final. Animádevos a participar!

Os primeiros obxectivos que nos propón o Beretiño son os seguintes:

·         Bioloxía (do 13 ao 23 de outubro):

INFANTIL: Se un gran biólogo queres ser, cinco animais deberás coñecer.

Clica aquí para ver o cartel.

PRIMARIA: Se un gran biólogo queres ser, o nome e a imaxe de cinco animais e cinco árbores terás que traer.

Clica aquí para ver o cartel.

1 BIOLOXÍA inf.pdf258.62 KB
1 BIOLOXÍA.pdf260.04 KB