RADIO BERETIÑO

Este ano puxemos en marcha a radio escolar que se chama "Radio Beretiño". Algunhas das alumnas de 4º de primaria fixeron  e grabaron a primeira locución de "Radio Beretiño" que tivo moita aceptación entre o alumnado do colexio. Contáronnos moitas novidades, informáronnos de actividades do colexio e culturais na bisbarra, anunciáronnos a chegada da revista folerpas e puxeron en marcha o concurso "TROLEIROS" que contou coa participación da maioría do alumnado do centro e que sorteaba unhas camisetas do Beretiño a aqueles que fosen quen de adiviñar unha noticia falsa de 4 opcións.

Resultou moi divertido e a participación e aceptación entre o alumnado foi moi exitosa.

Estamos agardando que comece o novo curso para escoitar os seguintes programas.

Deixamos os enlaces para que poidades escoitar o programa:

Deixamos tamén o enlace ao blogue da caracola tola onde se atopa a información relacionada coa emisión deste 1º programa de "Radio Beretiño".