DÍA DO LIBRO 2014

Este ano celebramos o día do libro na escola cunha exposición de portadas dos diferentes libros que o alumnado do centro e o profesorado recomendou aos demais de entre os moitos libros que existen da literatura infantil e xuvenil.

A actividade foi un grande éxito. O alumnado de 2º colocou uns andeis nas paredes do colexio para colocar as diferentes portadas feita polo alumnado e o profesorado. Quedou moi vistoso e despois aproveitamos este material para realizar unha actividade de búsqueda de información onde o alumnado tiña que completar uns crucigramas coa información que atopaban nos diferentes andeis e nas portadas dos libros.

Deixámosvos algunhas fotos de como quedou a escola:

(Clica aquí para ver a presentación)

e tamén un enlace ao post do blogue da caracola tola onde se menciona a actividade realizada:

(Clica na portada do libro para acceder)