Luns Novembro 02, 2020
Start: 02/11/2020 14:45

A partir do próximo luns 16 de novembro volverá a abrir o comedor escolar.

Aquel alumnx que se quera inscribir que cubra o formulario que mandamos e o remita de novo ao centro.

A apertura do servizo respecta todas as medidas Covid, tal e como se indica no protocolo que podedes ver na marxe dereita da páxina ("Plan de adaptación á situación do Covid).

Nas circulares aparece o novo catering contratado: Calidus, e os precios actualizados.

Start: 02/11/2020 14:54

A Asociación de Nais e Pais dxs alumxs do CEIP Plurilignüe Alexandre Bóveda está en constante relación co centro ofrecendo apoio na súa dinámica e celebracións.

A ANPA Os Muiños é e encargada dos servizos de madrugadores, comedor escolar e actividades extraescolares.

Se necesitades poñervos en contacto podedes facelo no 617395139 ou no correo anpaosmuinos@gmail.com

Tamén podedes ver as súas novas no seu blogue, páxina de facebook, instagram ou no twitter (premer en cada logo para acceder).

ANPA OS MUÍÑOS            facebook vector logo hd - Free Large Images | Facebook logo png, Logo  facebook, Facebook app          Imágenes de Instagram | Vectores, fotos de stock y PSD gratuitos       Twitter renueva su logo #Twitterbird - Diseño web - Diseño gráfico -  Programación web - Marketing online

Martes Novembro 03, 2020
Start: 03/11/2020 16:12

Despois de toda a semana terrorífica...aquí  deixamos un resumo do ben que o pasamos o venres!!

Tocou facer manualidades de Samaín para o noso museo terrorífico e despois...unha rica merenda de castañas!!

Gracias a ANPA pola súa colaboración, estaban...BOÍSIMAS!! Canso

Start: 03/11/2020 19:48

O horario do centro é de 8:45 a 13:45 horas.

- Tedes as sesións do alumnado no apartado "Horario da escola".

- E o horario do equipo directivo no apartado "Atención ao público".

Mércores Novembro 04, 2020
Start: 04/11/2020 18:02

E con esta imaxe presentámosvos o proxecto de este ano a nivel centro: "SAÚDE!"

Os principais temas que desenvolveremos e traballaremos ao longo deste curso son os que aparecen na imaxe. Intentaremos aprender moitas cousas relacionadas coa saúde e primando a parte práctica para afianzar os contidos.

Xa sabedes que este proceso de ensino-aprendizaxe está aberto a toda a comunidade educativa, polo que se alguen quere participar non dubide en contactar con nós!

A por este curso todxs xuntxs!!!

Martes Novembro 10, 2020
Start: 10/11/2020 00:00

Respectando as últimas novidades aportadas pola Consellería, reestructuramos o plan de adaptación, que deixamos a continuación, xunto co plan de continxencia e o plan de acollida.

Venres Novembro 13, 2020
Start: 13/11/2020 15:20

A partir do luns 16 de novembro abre o comedor escolar.

Deixamos unha foto do menú e o adxunto en PDF por se queredes descargalo.

Luns Novembro 16, 2020
Start: 16/11/2020 15:05

Deixámosvos adxunto a listaxe de alumnado beneficiario de máscaras por parte do centro. Unha vez dispoñibles manderémolas a través do alumnado xunto cun recibí que debe volver ao día seguinte firmado.

O alumnado que non foi beneficiario da axuda de material poderá solicitalas cubrindo o ANEXO I e II (adxunto nesta publicación) entregándoa do 16 ao 27 de novembro de forma presencial no centro pedindo cita previa a través do teléfono de centro: 886120405.

Este alumnado deberá cumprir algunhas das seguintes condicións:

- Que pertenza a unha familia cunha renta per cápita igual ou inferior a 6000€.

- Alumnado matriculado en Educación Especial.

- Alumnado suxeito á tutela ou garda da Xunta de Galicia.

- Alumnado cun grao de discapacidade igual ou superior ao 65%.

Podedes consultar a información no seguinte enlace: https://www.edu.xunta.gal/portal/sites/web/files/anunciog0598-061120-0002_gl.pdf

Mércores Novembro 18, 2020
Start: 18/11/2020 09:12
Martes Novembro 24, 2020
Start: 24/11/2020 17:52

O pasado venres 20 de novembro celebramos o "Día Mudial da Infancia".

Este ano os/as nenos/as de Angorén convertíronse en verdadeirxs superheroes e superheroínas!!!

Estamos moi orgullosxs de como manexades a situación e respectades esta nova situación e todo o que implica.

Este video vai por vós!!!

"Un gran poder conleva unha gran responsabilidade"

Seguiremos loitando polos vosos dereitos sempre.