Proceso de admisión

No proceso de admisión pódese contemplar tres situacións: Reserva (adscritos), solicitude (non adscritos) e permanencia (do centro).

Proceso de admisión

Aquí podes consultar un resumo de prazos e de baremación

Xa rematado!

1. [Xaneiro-Febreiro] Reserva de praza: (alumnado de centros adscritos)
    • Este suposto é para o alumnado pertencente a un centro adscrito, no noso caso abrangue os seguintes centros:
      • CEIP A Xunqueira Nº 2
      • CEIP Manuel Vidal Portela
    • Abrangue do 11 de xaneiro ao 8 de febreiro
    • Preme no logo do proceso de admisión para accederes á aplicación informática de admisión.
    • Preme no logo da sede electrónica para accederes á solicitude. (código de procedemento ED550A)
    • Para accederes á solicitude, preme aquí
    • Listaxe definitiva de admisión
      • Por mor da protección de datos, non será facilitada información algunha telefónicamente. Para accederes ás listaxes, co uso da chave365, preme aquí ou ben achégate á corticeira de secretaría no hall principal.
    • (sen actualizar) Para máis información sobre a 13ª xornada de acollida (venres 10 de xuño, ás 9:20 horas), preme na imaxe dos monecos, situada á altura do mes de xuño.
  2. [Marzo] Solicitude de admisión: (alumnado doutros centros ou que se reincorpore ao sistema educativo)
    • Este suposto é para o alumnado que solicita praza no noso centro e non pertence a un dos centros adscritos (CEIP A Xunqueira Nº 2 e CEIP Manuel Vidal Portela)
    • Antes do 1 de marzo --> publicación dos postos escolares vacantes e sorteo para o desempate
    • Para accederes aos postos escolares vacantes, preme aquí
    • Abrangue do 1 ao 21 de marzo
    • Preme no logo da sede electrónica para accederes á solicitude, código de procedemento ED550B
    • Para coñeceres as paradas das liñas de transporte do noso centro, preme aquí
    • Para máis información sobre a IV xornada de portas abertas (Mércores 24 de febreiro, ás 18 horas), preme aquí ou na imaxe
    • Para coñeceres máis sobre este procedemento, preme aquí
  3. [Abril] Listaxes provisionais de admisión: (alumnado doutros centros ou que se reincorpore ao sistema educativo)
    • Publicanse antes do 25 de abril
  4. [Abril] Permanencias: (alumnado do centro)
    • Abrangue do 1 ao 30 de abril para os curso pares (2º e 4º da ESO, e 2º de bacharelato)
    • Para accederes ás follas de reserva, as guías e a nosa oferta educativa, preme aquí
    • Para coñeceres as paradas das liñas de transporte do noso centro, preme aquí
  5. [Maio] Permanencias: (alumnado do centro)
    • Tódolos cursos o alumnado do centro ten a necesidade de cumprimentar as follas de reserva para coñercer as súas preferencias e itinerarios de cara ao curso seguinte xa que ten unha praza garantida para o seguinte nivel ao que estea cursando.  Estas follas repártense e explícanse por membros do equipo directivo e do departamento de orientación durante o mes de abril.
    • Abrangue até o 13 de maio para os cursos impares (3º da ESO e 1º de bacharelato)
    • Para coñeceres as paradas das liñas de transporte do noso centro, preme aquí
  6. [Maio] Listaxes definitivas de admisión: (alumnado doutros centros ou que se reincorpore ao sistema educativo)
    • Publicanse antes do 15 de maio
  7. [Xuño e xullo] Matrícula: (alumnado do centro e de nova incorporación)
    • Para máis información sobre a 13ª xornada de acollida a se celebrar ás 9:20 horas do venres, 10 de xuño, preme na imaxe dos monecos
    • Este suposto é para o alumnado seguinte:
      • Alumnado que unha vez obtida praza no noso centro ten que proceder coa oficialización da mesma
      • (Xuño e xullo) Todo o alumnado matriculado actualmente no noso centro
    • O prazo de matrícula ordinaria abrangue dende o 25 de xuño ao 10 de xullo
      • 1º da ESO e 2º de bacharelato --> Do 25 ao 30 de xuño
      • 4º da ESO e 1º de bacharelato --> Do 1 ao 6 de xullo
      • 2º e 3º da ESO --> Do 7 ao 10 de xullo
      • Servizo de cita previa.
    • A matrícula subsidiaria é a partir do 12 de xullo
    • Para coñeceres máis sobre este procedemento, preme aquí
    • Para coñeceres as paradas das liñas de transporte do noso centro, preme aquí

A continuación podes consultar a normativa sobre o proceso de admisión: