ANPA Helenes

Banco de préstamo de libros de texto

Un ano máis continuamos coa organización do Banco Préstamo de Libros de Texto, ao que vos animamos a colaborar e participar, en beneficio de todos.

O proxecto consiste na doazón voluntaria a esta asociación, por parte das familias, dos libros de texto que non vaian a utilizar e estean en condicións aceptables e vixentes para o seguinte curso.

Este Banco de Libros vai destinado a todo o alumnado de ESO e 1º e 2º de Bacharelato.

Aquí tendes toda a información:

* Carta as familias.

* Impresos de solicitude de libros.

Un saúdo.

Recollida de libros de texto

Dende a ANPA queremos informarlles que para facilitar a recollida de libros por mor da covid, imos proceder a súa recollida con anterioridade á entrega dos informes de avaliación.

Deste xeito, na entrada do salón de actos, faremos a recollida conforme ao seguinte:

• 21 de xuño 1º e 2º da ESO
  • 22 de xuño 3º e 4º da ESO
  • 25 de xuño  1º bacherelato e incidencias

Avisaremos  ao alumnado do horario de entrega a través das conserxes. O alumnado que lle quede algunha pendente para  a convocatoria extraordinaria deberá comunícalo eses días a ANPA para quedarse co/s libro/os.

Un saúdo.

Axudas para material escolar

Está aberto o prazo para solicitar as axudas para material escolar convocadas pola Xunta de Galicia.

O prazo REMATA o 22 de xuño de 2021.

Cursos aos que van dirixidas as axudas: 1º, 2º, 3º e 4º da ESO.

REQUISITO BÁSICO: Renda per cápita igual ou inferior a 6.000 €.

A partir do curso 2021/2022 no IES A XUNQUEIRA II estarán incluídos no proxecto dixital (E-DIXGAL) 1º, 2º, 3º e 4º da ESO.

Segundo o artigo 1.2 da orde do 6 de maio de 2021 “O alumnado matriculado nos centros e cursos incluídos no proxecto dixital (E-Dixgal) no curso 2021/22 está excluido da participación no fondo solidario de libros de texto e das axudas para adquirir libros de texto. Non obstante, terán dereito á axuda para adquirir material escolar”.

Orde do 6 de maio de 2021 ( axuda material).

Aplicación fondo libros para presentación telemática con sinatura dixital

Solicitude para presentación presencial

Exámes de Cambridge English

Reunión virtual informativa sobre os exámes de Cambridge English.

Dende o Anpa Helenes queremos informarlles que o próximo xoves 15 de abril ás 19:30 teremos unha reunión virtual coas mánagers do centro examinador de Cambridge na provincia de Pontevedra, donde vos van informar dos exámes, niveles códigos...

Exámes que se van realizar no instituto o 1 de xullo.

Agradecemosche de antemán a túa asistencia.

Para mais información, preme aquí.

Enlace para unirse a reunión virtual: https://us02web.zoom.us/j/89679262230

CURSOS DE IDIOMA INGLÉS (Actividades Extreaescolares)

A ANPA HELENES organiza con sede no propio Centro, actividades extraescolares de idioma inglés.

Horarios: Mércores e venres, de 16:30 a 19:30 horas.

Actividades que se ofertan:

OBRADOIRO DE CONVERSACIÓN EN INGLÉS

INGLÉS CAMBRIDGE A2- B1 (PET)–EXAMENES OFICIALES

FIRST CERTIFICATE B2 – EXAMENES OFICIALES

Ver Circular informativa e impreso de inscrición.-

DESCONTOS EN LIBRERÍAS E COMERCIOS.

A Anpa Helenes esta a traballar, en conseguir descontos e ofertas en comercios de Pontevedra, para obter condicions ventaxosas para todos os socios/as dista Anpa.

Contacto e Información Administrativa

Correo electrónico de contacto: anpa@iesaunqueira2.com

Teléfono: 644 81 61 73              Blog da ANPA HELENES

Información administrativa:

* Información sobre ANPA, Taquillas e Vantaxes de ser socio.-

* Ficha de inscrición de socio/a.-

* Liñas de transporte escolar.-

* Festivos Laborais 2021.-