ANPA Helenes

CAMPAMENTO DE VERÁN EN INGLÉS

O campamento terá lugar nas instalacións do Instituto no mes de xullo, 2 ou 4 semanas, segundo as súas preferencias e vai dirixido a nenos/as de idades comprendidas entre os 4 e os 12 anos.

Horario de 09:30 a 13:30 horas. (Hai a opción de elixir “ampliacións de horario” desde as 8:30 e ata as 14:30)

Posibilidade de transporte.

Para ver programa, precios e actividades preme aquí.-

CURSO INTENSIVO DE VERÁN EN INGLÉS 2022

Este curso intensivo de verán está organizado a través do ANPA, pensado para alumnos que queren aproveitar, uns días en xullo para experimentar co inglés e desta forma poderán practicar con docentes nativos e aproveitar a experiencia sacando algún título oficial.

Este curso realízase nas instalacións do IES A Xunqueira II, durante o mes de xullo e en función de 3 mañás por semana, luns, mércores e venres, en horario de 10 a 13 horas.

Semana 1- Días 4, 6 e 8 de xullo                Semana 2- Días 11, 13 e 15 de xullo

Semana 3- Días 18, 20 e 22 de xullo          Semana 4- Días 25, 27 e 29 de xullo

Prezos: 2 Semanas: 135 €.-     4 Semanas: 240 €

Para máis información pica aquí.-             Ficha inscrición alumno/a.-

Exámes de Cambridge English

As datas dos Exámes de Cambridge English serán estas:

* A2 Key for Schools, B1 Preliminary for Schools e B2 First for Schools: 25 de xuño no IES Xunqueira II.

* C1 Advanced: 9 de xullo no Colexio Sagrado Corazón.

Peche da matrícula 7 semanas antes da data dos exámes.

Matrícula 2022 – IES Xunqueira II

Para formalizar a matrícula hay que introducir un código na páxina de este enlace:

(Solicitar o código na Secretaría do Instituto).

Enlace ao vídeo explicativo: https://www.youtube.com/watch?v=taGQGnNmwJY

CURSOS DE IDIOMA INGLÉS (Actividades Extreaescolares)

Curso 2021/2022.- A ANPA HELENES organiza con sede no propio Centro, actividades extraescolares de idioma inglés.

Horarios: Mércores e venres, de 16:30 a 19:30 horas.

Actividades que se ofertan:

OBRADOIRO DE CONVERSACIÓN EN INGLÉS

INGLÉS CAMBRIDGE A2- B1 (PET)–EXAMENES OFICIALES

FIRST CERTIFICATE B2 – EXAMENES OFICIALES

Para máis información preme aquí.

DESCONTOS EN LIBRERÍAS E COMERCIOS.

A Anpa Helenes esta a traballar, en conseguir descontos e ofertas en comercios de Pontevedra, para obter condicions ventaxosas para todos os socios/as dista Anpa.