Curso 22-23

Procedemento de reclamación contra as cualificacións finais de ESO, Bacharelato e Formación Profesional 2022-2023.

Procedemento de reclamación contra as cualificacións finais de ESO, Bacharelato e  Formación Profesional curso 2022-2023.

O alumnado, e no seu caso as súas familias, que logo das aclaracións co profesorado persista no desacordo coa cualificación final obtida nunha materia ou módulo, poderá solicitar por escrito a revisión no centro os días 26 e 27 de xuño a través modelos establecidos ao efecto. Se tras a comunicación pola dirección da resolución aos interesados, mantense o desacordo pódese realizar por escrito unha reclamación ante a Xefatura territorial.

Os modelos e a información adicional sobre o proceso, pódense atopar no seguintes enlaces:

Modelos ESO – Bacharelato: Para o centro,    Para a xefatura territorial

Modelos Formación Profesional:  Para o centro,    Para a xefatura territorial

Normativa ESO – Bacharelato: https://www.edu.xunta.gal/portal/es/node/39361

Normativa Formación Profesional: art 45 Orde 12 de xullo 2011

Procedemento de reclamación das cualificacións no 2º curso de Bacharelato, para o curso 2022-2023.

Procedemento de reclamación das cualificacións  no 2º curso de Bacharelato, e/ou pendentes de 1º , para o curso 2022-2023.

Procedemento de revisión no centro:

Convocatoria ordinaria:

16 de maio           Publicación das cualificacións finais, convocatoria ordinaria 2º bacharelato, por Abalar.

18 e 19 de maio   Reclamacións ás cualificacións de bacharelato na secretaría do centro.(9H-14H) Modelo

22 de maio              Resolución dos departamentos e notificación ao alumnado e/ou ás súas familias.

Convocatoria extraordinaria:

22 de xuño           Publicación das cualificacións finais, convocatoria extraordinaria 2º bacharelato, por Abalar.

26 e 27 de xuño   Reclamacións ás cualificacións de bacharelato na secretaría do centro.(9H-14H) Modelo

29 de xuño           Resolución dos departamentos e notificación ao alumnado e/ou ás súas familias.

Reclamación ante a Xefatura territorial:

De persistir desacordo coa resolución do procedemento de revisión no centro, disporán de dous días hábiles a partir do día seguinte a comunicación sobre a decisión adoptada. No caso da convocatoria ordinaria: 23 e 24 de maio. No caso da convocatoria extraordinaria:  29 e 30 de xuño

Modelo

Normativa aplicable: pique aquí

Procedemento e prazos reclamación cualificacións 2º cursos Ciclos Formativos

No caso de ciclos formativos de 2.000 horas de duración, o dereito de reclamación será extensivo a aquelas avaliacións parciais en que se propoña o acceso á realización do módulo de FCT en período ordinario.

Para máis información prema aquí

Modelo de solicitude

NUEVA CONVOCATORIA DE BECAS FUNDACIÓN SEPI

PROGRAMA DE INICIACIÓN EN LA EMPRESA 2023/1

La Fundación SEPI convoca las becas correspondientes al Programa indicado, cuyas características generales se exponen en las Bases de la Convocatoria, que se encuentran en la dirección:

Eleccións Consello Escolar Novembro 2022

Eleccións Consello Escolar - Novembro 2022.

Prazo de presentación de candidaturas: dende as 9 horas do día 11 de novembro, ata as 13 horas do día 18 de novembro de 2022, na secretaría do centro.

Modelos de candidatura: Poderanse recoller na conserxería do centro, ou ben empregando os pdf,s editables que se atopan na páxina web.

Os censos e demais información poderanse consultar nos taboleiros de anuncios do centro.

Prazo de reclamacións aos censos, ata as 13 horas do 17 de novembro de 2022.

Publicación de candidaturas ao consello escolar, atópasen expostas no taboleiro de anuncios do centro, ábrese un prazo de reclamación de dous días (22 e 23 de novembro) contra a proclamación de ditas candidaturas.

Sorteo das mesas electorais, atópasen expostas no taboleiro de anuncios do centro.