« Xoves Febreiro 29, 2024 »
Xov

O alumnado do ciclo ven de realizar o módulo invernal da súa formación en cabeza de Manzaneda.

Start: 29/02/2024 17:48

O mércores 28 de febreiro, o alumnado de 4º de ESO e 1º de Bacharelato, fixo unha saída a Lugo para asistir á función da obra de teatro MEDEA, dentro do festival de teatro grecolatino na sua vigésimoterceira edición, creado pola Sociedade de estudos clásicos.

Aproveitaron tamén para visitar a cidade de Lugo e para facer unha parada no Templo romano de Santa Eulalia de Bóveda.

Máis fotos AQUÍ

Start: 29/02/2024 18:05

O alumnado de 4º de ESO e 1º de Bacharelato, fixeron unha saída a Lugo para asistir á función da obra de teatro MEDEA, visitar a cidade e o Templo romano de Santa Eulalia de Bóveda.