Premios 2020-2021

Participamos na fase nacional da II Olimpíada Científica Xuvenil Española

A fase nacional da II Olímpiada Científica Xuvenil terá lugar en Oviedo do 1 ao 4 de setembro. Nela participan por parte do IES Perdouro, Raúl Cayón Fernández, Nerea Francos Cornide e Paula López Martínez, gañadores da fase autonómica galega. Van acompañados pola súa profesora Charo Fernández Suárez. Nesta ocasión participarán con outros 16 equipos nunha proba que constará das seguintes partes:

- test individual,

- problemas e cuestións para desenvolver tamén de xeito individual

- e probas experimentais en equipo.

Pódese consultar máis información en https://quintescience.es/ijso/fase-nacional-2021/

Desexámoslles moita sorte neste reto!!

Entrega de Premios Concursos OS MATOS

O martes 22 de xuño,  entregáronse os premios do XIV Concurso de relato curto e do XII Concurso de imaxe convocados anualmente pola Asociación Cultural "Os Matos" cuxo lema foi “Haberá vida noutro planeta?”. Benjamín Soto, presidente da A.C. "Os Matos", felicitou aos premiados desta décimocuarta edición do certame. Antón Niñe, presidente de honra da asociación, Santiago Pérez, director, Natalia Irimia, coordinadora do EDLG entregaron os diplomas e uns agasallos. As obras gañadoras pódense ler no número da revista escolar “Maruxía” deste curso.

Parabéns rapaces!!!!!!Accede o noso albún fotográfico AQUÍ.

Recoñecendo o esforzo dos mellores expedientes de 2º Bach

Daniel Piqueras Valle e Jorge Quelle Gómez, recoñecidos entre os mellores expedientes académicos nas probas de acceso á universidade de Galicia.

Unha vez máis desde o Programa “A Ponte entre o Ensino Medio e a USC” organizan o Acto de Recoñecemento ao mellor alumnado de Centros de Ensino Medio de Galicia, é dicir aquel estudantado que acadou unha Nota de Acceso á Universidade de 9 ou máis.

Este acto terá lugar o xoves, día 24 de xuño, ás 17:00 horas no Salón Nobre de Fonseca da USC a través da canle USC TV ou na canle de Youtube da USC.

Poderase seguir o acto por streaming a través da canle Youtube da USC na dirección:

Fallo do xurado Concursos OS MATOS 20-21

O xurado resolveu outorgarlles os premios aos traballos presentados polos seguintes alumnos:

"XIV Concurso literario" da As. Cultural Os Matos - Tema "Haberá vida noutro planeta?"

RELATO CURTO

Categoría 1º e 2º ESO:

• 1º premio: Asier Oroza Parga (1º ESO)
  • 2º premio: Carla Paz Trelles (1º ESO)
  • 3º premio: Iria Jacomé Martínez (1º ESO)

Categoría 3º e 4º ESO:

• 1º premio: Iria Calveche Barranco (3º ESO)
  • 2º premio: Noemy Tavares Pereira Barbosa (4º ESO)
  • 3º premio: Katerine Andrea Ortiz Cáceres (4º ESO)
  • Accésit: Cristina & Lucía Meitín Cayón (4º ESO)

Categoría Bacharelato e Ciclos formativos:

• 1º premio: Beatriz Botelho Melo (1º Bach.)

"XII Concurso de Imaxe"da As. Cultural Os Matos - Tema "Haberá vida noutro planeta?"

Categoría 1º ESO:

• 1º premio: Ximena Riopedre Orosa
  • 2º premio: Carla Paz Trelles
  • 3º premio: Nicole Barreiro Souto

Categoría 3º ESO:

• 1º premio: Laura González Freire
  • 2º premio: Nerea Francos Cornide
  • 3º premio: Ramón Real González
Categoría 4º ESO:
  • 1º premio: Lin Vizoso López
  • 2º premio: Noemy Tavares Pereira Barbosa
  • 3º premio: deserto

Gañamos a fase autonómica da II Olimpíada Científica Xuvenil Española

II Olimpíada Científica Xuvenil Española, unha apaixoante competición onde desmostrar habilidades de razoamento e resolución de problemas do ámbito científico.

Na fase autonómica da II Olimpíada Científica Xuvenil Española que se celebrou entre os días 6 e 7 de maio de 2021 de forma telemática, participaron 3 equipos do IES Perdouro. A proba telemática consistiu nun único exame de 45 preguntas a resolver en equipos de 3 alumnos. As preguntas requirían coñecementos de matemáticas, física, química, bioloxía e xeoloxía; dun nivel correspondente a un 3.º da ESO «avanzado».

O equipo formado por Nerea Francos Cornide, Paula López Martínez e Raúl Cayón Fernández de 3º da ESO resultou gañador da fase autonómica.

Sendo o mellor equipo de Galicia, participarán na final nacional da Olimpíada Científica Xuvenil Española, que se celebrará en Oviedo a principios de setembro. Aí competirán xunto a outros 17 equipos por representar a España na fase internacional.

Remata o V torneo de xadrez no IES Perdouro

Remata o noso V torneo de xadrez organizado polo xefe de dpto. de Educación Física, Jose Morado, para os recreos alternativos.

• Campión Categoría Bacharelato: Sergio Alonso Mon
    • Subcampiona Categoría Bacharelato: Paula Enríquez Canoura
  • Campión Categoría 3º-4º ESO: Álvaro Fernández Prado
    • Subcampión Categoría 3º-4º ESO: Raúl Cayón Fernández
  • Campión Categoría 1º-2º ESO : David Baltar Pernas
    • Subcampión Categoría 1º-2º ESO: Jesús Solano Garnica

Accede ao albúm de fotos da entrega de premios e diplomas aquí.