Probas de acceso ás ensinanzas profesionais de artes plásticas e deseño e ensinanzas superiores de deseño (curso 2010/2011)

ENSINANZAS PROFESIONAIS DE ARTES PLÁSTICAS E DESEÑO

As persoas interesadas deben inscribirse nas Escolas de Arte e Superiores de Deseño de Galicia.

Ciclos medios: ata o 15 de xuño de 2010.

Ciclos superiores: ata o 23 de xuño de 2010.

As probas de acceso a ciclos medios realizaranse nas Escolas de Arte e Superiores de Deseño nos días que se indican a continuación:

Proba de madureza (para os aspirantes que non cumpran requisitos académicos): 1 de setembro de 2010.

Proba específica: 2 de setembro de 2010.

As probas de acceso a ciclos superiores realizaranse na Escola de Arte e Superior de Deseño Mestre Mateo, en Santiago de Compostela, nos días que se indican a continuación:

Proba de madureza (para os aspirantes que non cumpran requisitos académicos): 28 de xuño de 2010.

Proba específica: 7 de xullo de 2010.

ENSINANZAS SUPERIORES DE DESEÑO

As persoas interesadas deben inscribirse nas Escolas de Arte e Superiores de Deseño de Galicia e terán de prazo ata o 23 de xuño de 2010.

As probas de acceso ás ensinanzas superiores de deseño realizaranse na Escola de Arte e Superior de Deseño Mestre Mateo, en Santiago de Compostela, nos días que se indican a continuación:

Proba de madureza (para os aspirantes que non cumpran requisitos académicos): 29 de xuño de 2010.

Proba específica: 6 de xullo de 2010.