Criterios de cualificación 2019-2020 y profesores .

Os criterios de cualificación 2019-2020 son os seguintes:

2ºESO

CONCEPTO

PESO

EXAMEN

Proba escrita

60%

Libreta e traballo de aula

20%

INFORMÁTICA

TALLER

10%

De non poder facer taller por exceso de gas radón nas instalacións a porcentaxe do taller incorporarase a proba escrita.

3ºESO

CONCEPTO

PESO

EXAMEN

Proba escrita

60%

Libreta e traballo de aula

20%

INFORMÁTICA

TALLER

4ºESO

Tecnoloxía

Os alumnos/as obterán un 40% dá súa cualificación en función dos traballos e proxectos tecnolóxicos realizados na clase ao longo dá avaliación. O resto do peso 60%será cun exame.

Tecnoloxías da información e comunicación

Os alumnos obterán un 40% dá súa cualificación en función de traballos e proxectos informáticos realizados na clase ao longo dá avaliación. O resto do peso 60%será un exame.

1º BACHARELATO

Tecnoloxía industrial I

Un 60% da nota corresponderá ós exames. Os traballos propostos polo profesor ao longo da avaliación pesarán un 40%.

Tecnoloxías da información e da comunicación I

Un 60% da nota corresponderá os exames da materia. Os traballos propostos polo profesor ao longo da avaliación terán un peso do 40%.

2ºBACHARELATO

Tecnoloxía industrial II

O 100% da nota se corresponderá cos exames feitos nas avaliacións. De facer algún traballo proposto polo profesor, poderá ter un valor de hasta o 20% da nota. Neste caso o valor dos exames será do 80%.

Tecnoloxías da información e da comunicación II

Un 60% da nota corresponderá os exames de cada avaliación. O resto da nota 40% serán os traballos propostos polo profesorado o longo da avaliación.

Los profesores del departamento son:

Jefe de departamento: Ignacio Iriondo

Profesor: Alberto Fontoira.