try another color:
I.E.S. Pedra da Auga

PREMIOS CIENCIA EN ACCIÓN

Temos boas novas!

O 16 e 17 de outubro, Xabier Prado, profesor de Fisica e Química no noso centro, acudiu a XVI edición do certame científico “Ciencia en Acción” en Viladecans para recoller dous premios por traballos realizados durante o curso 2014-2015 cos seus alumnos e alumnas de 1º de bacharelato.

O certame é unha iniciativa que trata de acercar a ciencia  dunha maneira atractiva  ao público a través de conferencias, concursos e compartindo distintas experiencias. Preme na imaxe para acceder á información.

Ciencia en Acción

O noso compañeiro, recolleu dous certificados do certame científico como finalista en dúas modalidades:

Preme nas imaxes para acceder ás galerías

Nas imaxes  podedes ver a Xabier e Manolis Kousloglou, profesor grego, que tamén participou cos seus alumnos na conferencia online "New Light for Old Ideas".

"New Light for Old Ideas" é un proxecto que trata de divulgar a física moderna con gráficas animadas, expresión corporal, música ... Podedes desfrutar do traballo realizado "New Light for Old Ideas"  facendo click na imaxe