DEVOLUCIÓN DOS LIBROS DO FONDO DA XUNTA E DA AMPA

CALENDARIO FIN DE CURSO, XUÑO 2021

FONDO SOCIAL

A Xunta de Galicia abre o prazo para que as familias soliciten a súa participación no Fondo Solidario de Libros de Texto, ou ben as axudas para a adquisición de libros de texto, e de vales para material escolar destinadas ao alumnado matriculado en Educación Primaria, ESO e Educación Especial en centros sostidos con fondos públicos, para o vindeiro curso escolar 2021/22.

O prazo para presentar as solicitudes permanecerá aberto desde hoxe ata o próximo día 22 de xuño, tal como establece a convocatoria que pode consultarse no Diario Oficial de Galicia.

Graduación 2º bacharelato 2020/21

Para acceder fai clic aquí

CALENDARIO ABAU 2021

CURSO 2021-2022

Informamos que, en colaboración coas autoridades educativas, estanse a facer todas as xestións posibles para intentar que, se a situación sanitaria non establece condicións máis restrictivas que as actuais, o horario lectivo de Bacharelato no curso 2021/2022 do IES Ramón Otero Pedrayo recupere a quenda de mañá.

CONTACTO E HORARIO DE ATENCIÓN ÁS FAMILIAS DO PROFESORADO

Nos documentos adxuntos infórmase a nais, pais e titores legais do noso alumnado do correo electrónico e horas de atención a familias de titores/ as, profesorado, equipo directivo e orientadores do centro.

No caso da atención dos titores/as recoméndase pedir cita previa (chamando ao instituto ou por medio do alumno/a), para que os titores/as poidan solicitar toda a información necesaria ao resto do profesorado que imparte materias no grupo.

Este curso a atención será principalmente telefónica, sendo os titores/as os que se porán en contacto coas familias a través dos teléfonos indicados na matrícula.

Lembramos que tamén poden contactar co centro no teléfono 988 220247 e no correo electrónico ies.otero.pedraio.ourense@edu.xunta.es

Final Galega da OLIMPÍADA MATEMÁTICA DE 2º ESO

Luis Moisés Bouchon Huaita viaxaba o pasado xoves a Lugo para participar na Fase Final Galega da OLIMPÍADA MATEMÁTICA DE 2º ESO 2021. Alí recibía o seu diploma. Que orgullo de alumnado!

PREMIOS OLIMPÍADA DE QUÍMICA

O pasado venres, Adrián Vázquez, Marta Reino, Eva Espinosa e Patricia Popescu viaxaban á Facultade de Química de Vigo na que, despois de ter unha hora de experiencias de laboratorio, recolleron os diplomas de participación na Olimpíada de Química.
No mesmo acto, foron entregados os galardóns a ADRIÁN VÁZQUEZ e MARTA REINO, gañador e gañadora da Olimpíada no distrito de Vigo. Parabéns, unha vez máis!

MOVÉMONOS POLO GALEGO!

Baixo este lema, o alumnado de 4º ESO e 1º BAC desenvolveu o mércores, xoves e venres da semana pasada unha actividade interdisciplinar (Departamento de Galego e Departamento de Educación Física) na que, despois de elaborar nas aulas un roteiro literario pola zona histórica de Ourense, puxérono en práctica a través dun xogo de orientación no que tiñan que ir descubrindo os diferentes puntos sinalados no percorrido e anotando a información de cada un deles a través dun código QR.
Foi unha actividade ben bonita, lúdica e tamén moi educativa, coa que o alumnado gozou moitísimo.

Artigo na VOZ DE GALICIA