Novas EDLG

DÍA DE ROSALÍA

Coa alborada de Rosalía a violín máis voz, a lectura do manifesto e unha segunda alborada a gaita celebramos no IES Otero Pedrayo os 187 anos do nacemento da nosa autora máis universal.
No Otero, sempre con Rosalía.

OCEANOE TRAVESSIA POLO MAR DAS ANTELAS

Xove, ás 19.00h, no IES Otero Pedrayo.
Vai ser un acto ben bonito! Ven!

TERTULIAS LITERARIAS DO LICEO: AS ALUMNAS

Esta semana alumnas de 4° da ESO e 1 °BAC asistiron ás Tertulias do Liceo. O martes 23, celebramos unha animada Tertulia cos compañeiros do IES O Couto e o IES Ferro Couselo.

Os logros e retos dos dereitos das mulleres, a educación transformadora e a memoria foron os temas aos que nos achegou a obra As Alumnas de Paula Carballeira, premio Nacional de Teatro 2023. A autora conversou co alumnado, riu, asinou libros e mostrou a súa alegría polo encontro, na xornada do mércores 24.

Un luxo de actividade, organizada polo Concellería de Educación e a Deputación, á que lle desexamos longa vida!

CONCURSO LOGOS EDLG

Velaquí as alumnas premiadas no Concurso de Logos.
Lucía, Khahy e Daniela lucían así de contentas cos seus vales para gastar en material escolar!
Parabéns

AQUÍ TAMÉN SE FALA GALEGO

Hoxe arranca a nosa participación na campaña AQUÍ TAMÉN SE FALA! Máis de 150 centros de secundaria de Galiza saímos ás rúas para visibilizar que SI que na nosa contorna tamén se fala galego e CON MOITO GUSTO.

Bravo polo noso súper equipo de dinamización!
No Otero tamén se fala galego!

MAGOSTO 2023

No magosto do Otero Pedrayo nos nos faltou de nada:
- Obradoiro de zonchos, organizado polo EDL e con moita, moita participación. Que guapos lucimos cos colares das castañas cocidas. E canto aprendemos!
- Concurso-degustación de sobremesas de outono: a tarefa do xurado foi complicada, porque escoller a mellor sobremesa entre tanta excelencia... Parabéns para Gabriela Fernández, de 1º BAC, por esa delicatessen de trufas!
- Xogos populares. Nun magosto non poden faltar os nosos xogos de sempre (brilé, tirasoga, pano, carreiras...) e non hai ninguén que os organice mellor ca o Departemento de Educación Física.
- E, como non, non faltaron as castañas. Ata o tempo nos deu unha tregua para comelas a gusto no patio exterior.
- E aínda nos deu para entregar os premios aos mellores relatos de medo do Samaín, concurso organizado tamén polo EDL.
Que marabilla de xornada! Que viva o magosto!

SAMAIN 23

Concurso de microrrelatos de medo, exposición con textos terroríficos, mostra de obras de temática de ultratumba, seres vidos do máis alá deambulando polos nosos corredores... O Otero Pedrayo non esperou á noite de Defuntos... A mañá de onte foi... de medo!
Grazas ao equipo de biblioteca e ao equipo de dinamización lingüística polo traballo.