Fin de curso 2023-24

Exames materias pendentes - curso 2023-24

Datas de exames de materias pendentes no presente curso:

Convocatoria ESO

Convocatoria ordinaria Bacharelato

Contacto Titorías e Profesorado 2023-24

Horas de atención a familias e correo electrónico de titores/as e profesorado no presente curso 2023-24.

É recomendable solicitar cita previa mediante os propios alumnos/as ou no teléfono do centro: 988220247

Contacto TITORÍAS

Contacto PROFESORADO

Entrega de notas da 1ª Avaliación

ESO: XOVES, 21 DECEMBRO

1º BACHARELATO: MÉRCORES, 13 DECEMBRO

2º BACHARELATO: MÉRCORES, 22 NOVEMBRO

Os boletíns de notas entréganos os titores/as ao longo da mañá. Tamén se envían por ABALAR

Calendario fin de curso 2022-23

As datas de remate da actividade lectiva, entrega de notas e prazos de revisión de ESO e Bacharelato pódense consultar neste documento e o calendario de exames extraordinarios de (1º, 2º e Pendentes 1º) Bacharelato que terán lugar os días 19, 20 e 21 xuño atópase neste enlace.

CALENDARIO FIN DE CURSO, XUÑO 2021

Notas 2ª Avaliación

Estimadas familias:

Os boletíns de notas da ESO e 1º Bacharelato entregaranse ao alumnado o venres, 26 de marzo durante a xornada escolar. Tamén se publicarán en ABALAR ese mesmo día.

ACCESO Á AULA VIRTUAL POR PARTE DO ALUMNADO

Debido á situación de incerteza na que nos atopamos, e tentando traballar coa maior previsión posible, dende o centro está a traballarse para que todo o alumnado poida, en caso de ser necesario, seguir a actividade docente dende as súas casas a través da nosa AULA VIRTUAL.

A maior parte do alumnado xa traballou desde a nosa plataforma, sabendo xa utilizala.

Para facilitar o acceso á mesma para o alumnado novo, temos elaborado uns vídeos nos que queremos guialos nos primeiros pasos que dean na nosa plataforma.

O primeiro que teñen que facer é acceder á AULA VIRTUAL (podedes acceder a ela clicando na imaxe)

Na aula atópanse todos os cursos que se desenvolven no centro. Para acceder a eles hai distintas opcións:

• como convidados (non é necesario  indentificarse )
  • como convidados con contrasinal (que lles facilitará o docente de cada curso)
  • como usuario identificado

Esta última opción é a que máis nos interesa, xa que permite ao alumno/a entrar nos cursos que nos que estea matriculado e alí realizar actividades, entregar tarefas ou comunicarse co seu docente.

No primeiro vídeo explicámosvos como entrar identificados na aula Virtual (fai clic na imaxe para entrar)

Unha vez dentro é necesario, se é o primeiro acceso, cambiar o contrasinal (a unha persoal) e comprobar a conta de correo electrónico e cambiala en caso de ser necesario. Isto explícase no seguinte vídeo (clica na imaxe)

REUNIÓN DE INICIO DE CURSO