Proxecto eTwinning

Christmas Card Exchange 2020

Neste proxecto eTwinning, os alumnos realizaron felicitacións de nadal que intercambian coas realizadas por outros centros europeos. Participan outros centros de España e doutros países como: Albania, Croacia, Eslovaquia, Finlandia, Francia, Grecia, Italia, Lituania, Malta, Polonia, Portugal, Reino Unido, República Checa, Rumanía, Serbia, Turquía e Ucrania.

Este ano debido as circunstancias que estamos a vivir en todo o mundo, faremos o intercambio sen enviar as felicitacións. Creamos unha páxina no Twinspace para dar a coñecer o noso centro e publicar as felicitacións de nadal realizadas polos alumnos.