Benvidos á páxina web do IES Marqués de Sargadelos

982  87 01 93           698 100 452

ies.marques.sargadelos@edu.xunta.gal

MATRÍCULA ESO/BAC CURSO 2021-22

Horario de oficina: 9.30/13h.

1º BAC  LUNS 28 XUÑO
                                                                      2º BAC         MARTES 29 - MÉRCORES 30 DE XUÑO
XOVES 1 E VENRES 2 DE XULLO
                                                                      3º ESO LUNS 5 E MARTES 6 DE XULLO

MÉRCORES 7 DE XULLO

1º ESO         XOVES 8 E VENRES 9 DE XULLO

Matrícula cos medidas COVID : Distancias, máscara e xel hidroalcohólico en entrada e saída

FIN DE CURSO 2020

ÚLTIMO DÍA LECTIVO  : 22 DE XUÑO

-----------------------------------------------------

ENTREGA DE NOTAS: 24 DE XUÑO - 12H

OLLO: NON HAI SERVIZO DE BUS ESCOLAR

PREMIOS EXTRAORDINARIOS DE EDUCACIÓN SECUNDARIA OBRIGATORIA 2020/21

Pódense consultar as bases na seguinte LIGAZÓN

Toda a información AQUÍ

ADMISIÓN CICLO SUPERIOR DE QUÍMICA INDUSTRIAL

Se queres traballar na industria química, alimentaria, enerxética... , este é o teu ciclo.

CALENDARIO DE ADMISIÓN

O periodo de matrícula vai do 25 de xuño ao 5 de xullo (13h) pero pódese

consultar o calendario de admisión na seguinte ligazón (edu.xunta.fp).

Toda a información na web de FP .

fondolibros

Está aberto o prazo para solicitar as axudas de FONDOLIBROS para o alumnado de ESO. O prazo comeza o 20 de maio e remata o 22 de xuño. AS solicitudes poden cubrirse telematicamente na aplicación FONDOLIBROS ou ben descargar os impresos e entregalos cubertos no centro. Na conserxería hai impresos para quen os demande.

Pódese consultar a normativa en: DOG 20 maio

Toda a información nesta WEB

ADMISIÓN DE ALUMNADO - CURSO 2021/22

Alumnado procedente de centros adscritos:CEIP Cervo- CEIP Península da Paz

O listado está publicado no taboleiro de anuncios. Tódolos solicitantes teñen praza reservada

Alumnado sen reserva de praza (do 1 ao 22 de marzo): Información sobre o proceso

Nota: En Bacharelato terán preferencia os alumnos/as da mesma zona educativa: IES Illa de Sarón (Xove)

DÍA DA PAZ 2021

O día 3 de outubro, nas pistas, desenvolveuse unha actividade artística organizada pola ANPA do centro en colaboración co departamento de cultura da Deputación Provincial de Lugo. Os artistas, MANUEL SEIJAS e DIEGO ANIDO realizaron un fermoso mural en homenaxe a unha das máis galegas e universais escritoras, Rosalía de Castro. Aquí temos en imaxes o proceso de elaboración que o noso alumnado puido presenciar e o resultado final do mesmo. O agradecemento aos organizadores e especialmente a estes magníficos artistas que contribúen a que os muros sexan cada día menos muros e menos duros.

Rosalía

Para ver outras fotos, accede ao facebook

COMUNICADO DO IES MARQUÉS DE SARGADELOS

Clica na imaxe para agrandala

TOMA DE DECISIÓNS

No seguinte enlace, atoparás unha ferramente, que poderá servirche de apoio, para coñecerte mellor e facilitar a túa toma de decisión, no eido académico e profesional.