Admision ESO/Bach

RESERVA, ADMISIÓN E MATRÍCULA 2024/25

Inicio do Procedemento de Admisión do Alumnado para o Curso 2024/2025:

Toda a información premendo no seguinte enlace.

RESERVA DE PRAZA:

Os centros adscritos ao IES Marqués de Sargadelos son o CEIP Península da Paz e o CEIP de Cervo.

Isto supón que o seu alumnado ten dereito de prioridade para a admisión, a través do proceso de reserva de praza, que se levará a cabo no propio centro adscrito (centro de orixe).

Todas as reservas de praza de alumnado de centros adscritos resultaron admitidas.

Reserva, admisión e matrícula curso 2023/24

O alumnado que desexe acceder ás ensinanzas de ESO ou Bacharelato no IES Marqués de Sargadelos e que non teña praza reservada debe presentar solicitude de admisión.

O alumnado xa matriculado no IES Marqués de Sargadelos ten garantida a súa permanencia nel. Polo tanto, o cambio de curso, ciclo, nivel ou etapa non requirirá un novo procedemento de admisión, agás que implique cambio de centro.