Madeira

• Rodríguez García, Alicia

Xefe de Departamento

• García García, Juan Manuel

O ALUMNADO DO CM DE FP DUAL DE MADEIRA REALIZA EQUIPAMENTO PARA A ESCOLA INFANTIL A GALIÑA AZUL

O alumnado e profesorado do ciclo medio de FP Dual de Instalacións e amoblamento realizou nos pasado trimestres diversos elementos en madeira para o equipamento da Escola Infantil A Galiña Azul da Estrada.

O grupo de 11 alumnos, dirixido por tres profesores e profesoras do Departamento de Madeira do centro atendeu o encargo da Escola A Galiña Azul da Estrada para o deseño e fabricación duns valados de protección e dun moble de almacenamento, con portas
e estantes.

Unha representación do alumnado, profesorado e centro educativo entregou este equipamento o pasado xoves á Escola Infantil da Estrada.

Pode consultarse a noticia no Faro de Vigo e Voz de Galicia.

O alumnado que realizou o traballo, atópase neste trimestre no seu período de práctinas en Martínez Otero Contract, empresa estradense coa que o centro ten un convenio asinado para a FP Dual.

COLABORACIÓN DA FP DUAL DO LOSADA COA ESCOLA INFANTIL A GALIÑA AZUL

O alumnado do CM de Instalación e Amoblamento (FP Dual) que se imparte no IES Antón Losada Diéguez participou no proxecto de deseño e realización de amoblamento para a Escola de Educación Infantil A Galiña Azul da Estrada. Este é o resultado:

PREMIO PARA PROXECTOS DE INNOVACIÓN DE FP PARA O LOSADA DIÉGUEZ

Un proxecto coordinado polo IES Plurilingüe Antón Losada Diéguez foi escollido dentro da convocatoria da Consellería de Educación dos premios para o desenvolvemento de proxectos de innovación tecnolóxica ou científica e proxectos de innovación didáctica no ámbito da formación profesional. No proxecto premiado, denomiando Eco Urban Furniture For Schools, colaboran tamén os cetntros: IES Monte Neme de Carballo e CIFP Valentín Paz Andrade de Vigo.

O proxecto centrarase na fabricación de mobiliario exterior para centros educativos seguindo uns criterios ecolóxicos e de sostibilidade. Tamén se trata de que o proxecto se basee na utilización de sistemas de eficiencia enerxética.

O CIFP Paz Andrade será o encargado do desñeo do mobiliario, o IES Monte Neme realizará as pezas metálicas e no Losada Diéguez procederase á fabricación do mobiliario, que permitirá a renovación do mesmo no noso centro.

Ademais, o noso centro figura como colaborador noutros dous proxectos premiados. Por unha banda, participa no denominado BENenBICI, coordinado polo CIFP Ferrolterra, no que realizará as estruturas de madeira de zonas de estacionamento e carga de bicicletas eléctricas. Por outra, realizará un carro-expositor de produtos para o proxecto O rexurdir das landras, liderado polo IES de Vilamartín.

Enlace á nova no Portal Educativo.