PROGRAMA DEPORUARTE NO LOSADA

A actividade iniciouse o pasado 28 de outubro cunha sesión formativa arredor do proxecto que lle ofrece un espazo de encontro e intercambio de experiencias, así como novas alternativas de actividades artísticas e lúdicas que potencien movementos de participación e cooperación social ao redor dos obxectivos de desenvolvemento sostible (ODS), que constitúen un chamamento universal á adopción de medidas para poñer fin á pobreza, protexer o planeta e garantir que todas as persoas gocen de paz e prosperidade.

Como resultado desta sesión o alumnado participante no proxecto, 40 rapaces e rapazas de 4º ESO, escolleu como motivo do graffiti, que culmina o proxecto, o tema da IGUALDADE DE XÉNERO, e que foi realizado o día 3 de decembro polo alumnado baixo a dirección artístca do graffiteiro RAS.

No acto de inauguración, celebrado o xoves 5, participou o alumnado de 4ª ESO que fixo parte do programa. Cristian Ribadavia e Rita Torres explicaron o proceso de elaboración. Tamén falou, en represantación do centro, o director do mesmo e o profesor coordinador da actividade. Estivo presente o graffiteiro responsable final da intervención artística, RAS. Por parte da Deputación de Pontevedra tomou a palabra a Deputada responsable de Cohesión Social, Olga García.

Alumnado de 4º despois ao remate da elaboración do graffiti

Inauguración

O vídeo

A noticia na web da Deputación de Pontevedra

A noticia no Faro de Vigo

Eduemprende-Actúa. Formación sobre as actividades emprendedoras no Losada

Actividade dirixida a todo o alumnado do 2º curso de todos os Ciclos Formativos que se imparten no IES Plurilingüe Antón Losada Diéguez

Actividade formativa arredor da realidade emprendedora impartida por persoal técnico do IGAPE e que contará coa participación do emprendedor estradense Alfonso Uzal Montero.

Xoves 28 de novembro ás 12 no Salón de actos.

Está organizada polo Departamento de FOL.

25 N CELEBRACIÓN DO DÍA INTERNACIONAL POLA ELIMINACIÓN DA VIOLENCIA CONTRA AS MULLERES

25 de novembro, luns

Lectura do manifesto elaborado polo alumnado de 1º BAC

(1º recreo)
Patio do centro. Se chove, realizarase no patio cuberto na entrada posterior do centro.

Intervención musical do Coro IES Pl. Antón Losada Diéguez

2º recreo
: Salón de usos múltiples.

Reparto de adhesivos pola igualdade, bo trato e o respecto.

Escaleiras cara a igualdade. Intervención realizada polo alumnado de 1º ESO nas escaleiras interiores do centro.

Ver no blog da biblioteca

Mostra de libros sobre a igualdade na entrada do centro.

26 de novembro, martes

Contos e poemas pola igualdade

2º recreo
. Biblioteca

Enlace ao blog da biblioteca do centro onde se recollen moi diveros materiais de traballo para as aulas

Materiais de traballo

A CIENCIA EN GALEGO NO LOSADA

O pasado venres deron comezo as actividades coordinadas polo EDL do Losada para reivindicar, un ano máis o uso do galego no ámbito científico.

Neste enlace podes consultar a crónica da actividade, organizada polo Departamento de Física e Química:

Materiais intelixentes. Facultade de Minas e Enerxía.

FESTA DO MAGOSTO NO LOSADA

Chega, un ano máis, a festa do outono ao Losada. Unha nova edición do magosto, chea de xogos, sorpresas e castañas asadas. Todo organizado polo alumnado de 4º ESO.

O teatro volve ao Losada

Reunión informativa para todas as persoas interesadas

COMEZAN OS CLUBS DE LECTURA DO LOSADA COAS SÚAS ACTIVIDADES

O martes 29 de outubro están convocados todos e todas as compoñentes dos Clubs de Lectura do centro. Para empezar, celebrarémolo cuns petiscos na Biblioteca ás 3 da tarde.

Non faltes!

ASÍ FOI O DÍA DAS BIBLIOTECAS NO LOSADA

O pasado 24 de outubro celebrouse o Día das Bibliotecas Escolares. A iniciativa da nosa Biblioteca e do EDL do centro, programouse unha actividade no segundo recreo que consistiu na prrsentación dos traballos elaborados polo alumnado de 1º ESO sobre a biblioteca e a lectura e na lectura de diversos contos de Manuel García Barros pertencentes ao libro Contiños da Terra.

Presentouse tamén este fermoso vídeo realizado polo alumnado de 1º de ESO:

Podes ver máis imaxes do día no blog da Biblioteca:

O ALUMNADO DO LOSADA PARTICIPA NO PROGRAMA RÍOS NA ESTRADA

O pasado 17 de outubro o alumnado de 4º ESO A participou no proxecto OS RÍOS NA ESTRADA

Consistiu na visita á ribeira do río Ulla, no lugar de Ximonde en Paradela. Alí o alumnado fixo diversas

prácticas, realizou un percorrido a pé e visitou o centro ictiolóxico. A actividade tiña como fin o coñecemento

dos ecosistemas fluviais ademais de contribuír a concienciación medioambiental. O proxecto foi realizado por

Tesouros Novos, xestión cutural e promovido polo Concello da Estrada.

O CONSELLO ESCOLAR DO LOSADA SOLICITA AUMENTO DE ESPAZOS PARA OS CICLOS DE CARPINTARÍA

O Consello Escolar do IES Plurilingüe Antón Losada Diéguez acordou, de xeito unánime, apoiar a solicitude de incremento dos espazos cedidos nas instalacións da Fundación de Exposicións e Congresos da Estrada. Esta solicitude, efectuada pola Dirección do centro educativo a inicios do pasado mes de setembro, ven motivada polo incremento significativo no volume de alumnado e na oferta de ensinanzas, coa implantación do Ciclo Básico Carpintaría e moble neste curso 2019-2020, que se suma ao ciclo medio xa existente. O Consello Escolar e tamén a Dirección do centro consideran prioritario garantir a seguridade do alumnado, así como calidade da formación que reciben os estudantes, algo que é imposible nas actuais instalacións.

Desde o centro educativo considérase que esta formación é estratéxica para A Estrada, Capital do Moble de Galicia. Hai que ter en conta, ademais, que a mocidade que quere formarse neste ámbito profesional merece unhas instalacións dignas, que permitan unha formación de calidade, e en condicións de seguridade e hixiene, sen ter que desprazarse fóra do noso concello.

Alumnado e profesorado dos ciclos de carpintaría e moble