PRAZOS DE ADMISIÓN PARA OS CICLOS FORMATIVOS

XA PODEN CONSULTARSE OS PRAZOS DO PROCESO DE ADMISIÓN PARA OS CICLOS FORMATIVOS:

O prazo xeral de presentación de solicitudes comeza o 25 de xuño ás 9:00 ao 2 de xullo ás 13:00 horas

CICLOS FORMATIVOS (Réxime ordinario e persoas adultas) AQUÍ

CICLOS FORMATIVOS (FP Dual) AQUÍ

RECLAMACIÓN DAS CUALIFICACIÓNS

No Consello Escolar do IES Plurilingüe Antón Losada Diéguez celebrado o 12 de maio de 2021 aprobouse o regulamento de RECLAMACIÓN DE CUALIFICACIÓNS. Este forma parte das NOFC DO CENTRO e pode consutarse NESTA LIGAZÓN.

A versión actualizada das NOFC pode consultarse AQUÍ.

Circular da Consellería de Educación AQUÍ.

PRAZOS PARA AS RECLAMACIÓNS CONVOCATORIA ORDINARIA XUÑO 2021 E EXTRAORDINARIA DE 2ª BAC AQUÍ.

PUBLICADO O CALENDARIO DE EXAMES FINAIS DAS ENSINANZAS DE PERSOAS ADULTAS

Xa está publicado o calendario de exames finais de ensinanzas de persoas adultas:

CALENDARIO 1º BACHARELATO

CALENDARIO 2º BACHARELATO EXTRAORDINARIA (Para o alumnado que non superou a convocatoria ordinaria de maio)

CALENDARIO ESA M4

RECOÑECEMENTO PARA OLALLA AÑÓN, DOCENTE DO LOSADA

Olalla Añon, docente do IES Plurilingüe Antón Losada Diéguez, foi unha das dúas finalistas da bolsa que convocaron  Fundadicón María José Jove e o Instituto Galego do TDAH e Trastornos Asociados (Ingada). A nosa compañeira recibiu unha mención polo seu traballo ESTRATEXIAS A DESENVOLVER CO ALUMNADO DE TRASTORNO POR DÉFICIT DE ATENCIÓN E HIPERACTIVIDADE.

Olalla recibe o diploma de mans de Ángel Carracedo

Máis info na nova da Consellería.

Noticia no Faro de Vigo

Noticia La Voz de Galicia

Entrevista no Faro de Vigo (09.06.21)

EXAMES FINAIS. DEPARTAMENTO DE AUTOMOCIÓN

Publícase o calendario dos exames finais de 1º de ELVEA. Departamento de Automoción.

Pode consultarse NESTA LIGAZÓN

CONVOCATORIA EXTRAORDINARIA. EXAMES DE XUÑO DE 2º BACHARELATO. CURSO 2020-2021

Está publicado o calendario de exames da convocatoria extraordinaria de xuño, curso 2020-2021, de 2º Bacharelato

Pode consultarse NESTA LIGAZÓN.

VIII FESTIVAL DE TEATRO ESCOLAR DA ESTRADA

Venres, 28 de maio

Roteiro teatral, poético e musical na aldea de Ouzande para alumnado do IES ANTÓN LOSADA DIÉGUEZ.

- 10:00 horas: Primeira función.

- 12:00 horas: Segunda función.

Sábado, 29 de maio

Roteiro teatral, poético e musical na aldea de Ouzande para o público xeral.(*)

- 18:00 horas: Primeira función.

- 19:30 horas: Segunda función.

Martes, 1 de xuño

Actuación no Salón de actos do IES Antón Losada Diéguez co espectáculo CONTOS, LENDAS e OUTRAS HISTORIAS, de creación propia. Para o alumnado do centro.

- 17:00 horas: Función único.

Domingo, 6 de xuño

Actuación no Salón de actos do IES Antón Losada Diéguez, da Estrada co espectáculo CONTOS, LENDAS e OUTRAS HISTORIAS, de creación propia para o público xeral. (*)

- 11:00 horas. Primeira función.

- 13:00 horas. Segunda función.

(*)Tanto para o roteiro en Ouzande do 29 de maio, como para a actuación no Salón de actos do IES Antón Losada Diéguez do 6 de xuño, o limite de aforo será de 50 prazas. Para reservar a entrada deben telefonar ou enviar unha mensaxe ao WhatsApp ao número de teléfono: 679514407

PREMIOS DO CONCURSO FOTOGRÁFICO DAS LETRAS GALEGAS 2021

O pasado vernres, 21 de maio, entregáronse os premios aos traballos gañadores do Concurso de Fotografía Xela Arias das Letras Galegas. Parabéns á gañadora, Laura Piso, ao segundo clasificado, Roberto Vilas e aos dous accésits, Joel Castro e Jacobo Ibáñez. E tamén a todos e todas os finalistas polo bo nivel das súas fotografías.

Podes consultar toda a información sobre a actividade no BLOG DO EDLG

CALENDARIO FIN DE CURSO 2º BACHARELATO

Pódese descargar o calendario de fin de curso de 2º Bacharelato nesta LIGAZÓN.

O LOSADA ESTUDA A CALIDADE DO AIRE QUE SE RESPIRA NAS SÚAS AULAS

Presentouse publicamente o ESTUDO DO EFECTO DA VENTILACIÓN DAS AULAS SOBRE A CONCENTRACIÓN DE CO2 no noso centro.

O traballo foi realizado polo Departamento de Matemáticas e mostra unha moi completa e interesante descrición da calidade do aire que respiramos no Losada.

O informe completo pode consultarse no ESPAZO COVID desta páxina, premento AQUÍ.

A presentación do informe foi recollida na prensa de ámbito local, no FARO DE VIGO e LA VOZ DE GALICIA.

A nova tamén suscitou o interesa do programa da TVG, Galicia Noticias: