Carlos Hernández fala dos campos de concentración de Franco no Losada.

Este xoves 27 de febreiro, no Salón de usos múltiples do  IES Plurilingüe Antón Losada Diéguez, impartiu unha charla o prestixioso xornalista e escritor Carlos Hernández baixo o título 'Os campos de concentración de Franco'.Foi destinada ao alumnado de 4º da ESO, 1º de Bacharelato e 2º de Bacharelato.

No ano 2019 publicou o libro libro Los campos de concentración de Franco(Ediciones B), un exhaustivo e completo estudo sobre os poucos coñecidos campos abertos polo franquismo por toda a xeografía española para encerrar e reprimir aos seus adversarios políticos.

Foi precesamente o tema abordado neste libro o que centrou a súa brillante exposición no noso centro.

A actividade foi organizada polos Departamentos de Biblioteca e Xeografía e Historia.

Presentación de ‘Faíscas’ en Ourense

Este venres, 14 de febreiro, o grupo de teatro do noso centro, Avelaíñas Teatro, presentou en rolda de prensa, en Ourense, a súa nova obra: Faíscas. A peza representarase en dúas funcións: ás 12,30 para o público escolar, e ás 20,30 para o público en xeral no Teatro Principal de Ourense, xunto ao Obradoiro Municipal de Teatro de Palas de Rei e a Aula de Teatro do CPI de Touro. A recadación destínase integramente á ONG ‘Meniños’. Tamén haberá unha preestrea da obra no Salón de Actos do IES Antón Losada, o mércores ás 19 horas. Abaixo tedes o vídeo da rolda de prensa que saiu en Telemiño.

Premios 25-N 2013: ‘NO AMOR NON VALE TODO’

Estes son os traballos gañadores dos concursos de fotografía e relatos convocados por Vicedirección, a Biblioteca e o Club de Lectura Retelladores do Galiñeiro.

No concurso de fotos só houbo unha gañadora, María Bastida, de 4º da ESO A.

No concurso de relato curto as gañadoras na categoría de 1º a 3º da ESO e PCPI foron Irene Blanco, de 1º ESO A e Lorena Rodríguez de 1º ESO A. Na categoría de 4º da ESO, Bacharelato, Ciclos e Adultos os relatos gañadores foron os de Lorena Ramos, de 4º da ESO B, e Iris Lale Montoto, de 4º ESO B.

Premios Violencia Muller.docx by retelladores

Concurso: bicos de cine

A Biblioteca do Losada convoca un concurso de ‘bicos de cine’ destinado ao alumnado do centro. Os participantes deberán descubrir o título das películas ás que pertencen os fotogramas de bicos, cubrindo un formulario que poden recoller na Biblioteca ou mandando un correo electrónico a ler.nolosada@gmail.com co nome, curso, e as respostas. A data límite para participar é o 16 de febreiro. Entre os que entreguen todas as respostas correctas sortearanse tres películas.

Concursos 25-N: 'NO AMOR NON VALE TODO'

Por terceiro ano a Vicedirección, a Biblioteca e o Club de Lectura do IES Antón Losada convocan os concursos de ‘relato curto’ e ‘fotografía’ co gallo do 25-N (Día da Non Violencia contra as Mulleres). O lema deste ano é NO AMOR NON VALE TODO.

Convocatorias 25 N.docx by retelladores