B.A.C. Adultos

Convocatoria Extrordinaria: Datas das Probas - Bacharelato e FP Básica

Publicamos as Datas das Probas da Convocatoria Extraordinaria de Formación Profesional Básica e de Bacharelato.

Nos documentos PDF  Adxuntos tendes os horarios das probas de cada Curso, de cada Módulo de cada familia profesional FP Básica.

Abre o prazo para solicitar as Bolsas MEC - Ano 2021-2022

Abre o prazo para solicitar as Bolsas MEC [Ano 2021-2022], para os alumnos de Bacharelato, Ciclos Formativos de Formación Profesional e o alumnado con Necesidade Específica de Apoio Educativo.

O prazo comeza dende o 3 de Agosto ata o 30 de Setembro de 2021.

Para presentar a solicitude de xeito ON-LINE en https://www.becaseducacion.gob.es/becas-y-ayudas.html

Visita ao observatorio astronómico da USC

O día 27 de novembro un grupo de alumnos de 1º e 2º de Bacharelato (diurno e adultos) visitaron o Observatorio Astronómico “Ramón Mª Aller Ulloa” da Universidade de Santiago de Compostela.

telescopio

Visita ao Arqueocampo

O 18 de novembo, un grupo de alumnos de 1º BAC Adultos realizou unha visita ao Arqueocampo organizado polo CSIC en Santiago de Compostela.

os alumnos realizando a excavación arqueolóxica

Tratábase de descubrir en que consiste o traballo dos arqueólogos. Os alumnos aprenderon como se forma un xacemento, realizaron unha excavación arqueolóxica, recolleron mostras e materiais e fixeron o tratamento dos materiais arqueolóxicos atopados: limpeza, clasificación, siglado, descrición e fotografía.

O traballo dos arqueólogos axúdanos a coñecer mellor a nosa historia e como foi cambiando ao longo do tempo