25N (25 de novembro)

25N 2020: maratón de lectura no recreo

Na biblioteca, propuxemos tentar a experiencia dunha maratón de lectura de textos en castelán e galego, escollidos de entre os cada vez máis numerosos libros da nosa sección de feminismo, e de literatura… que tamén dende a poea e a ficción pode haber reivindicación dunha situación inxusta para a muller.

Leremos, entre outros, fragmentos dos seguintes libros:

Nerea Pérez de las Heras analiza de manera crítica todos los aspectos relacionados con el feminismo: el patriarcado y la manera de estar en el mundo de los hombres, los hitos de la historia del feminismo, los clichés del negacionismo machista, los mensajes que la sociedad envía a las mujeres sobre cómo deben comportarse, cosas que parecen feministas pero no lo son…

Chámame señora, pero trátame coma a un señor chamame-senhora-pero-tratame-coma-un-senhor

Nunca crin nesas mulleres de máis de corenta que se comportan coma se acabasen de saír dunha película de Disney. Non soporto as que fan coma quen que non saben de que vai a vida, e as que se sorprenden con todo.  [...] Hai actitudes que, a unha certa idade, beirean o ridículo. Especialmente, nunca crin que, aos meus anos, as escritoras poidamos comportarnos coma se aínda puidésemos ser princesas. No fin de contas, diso se trata cando unha pretende algo máis ca escribir poemiñas para conquistar corazóns.

Manual para incendiar el paraíso. La revolución prohibida de las mujeres

Resumo da editorial

«No seas tan radical», «No te metas en política», «Modera tu lenguaje», «No seas tan contundente», «No puedes cambiar el mundo»… Nos enseñaron que no merece la pena vivir luchando, que la vida está para disfrutarla, pero ¿cómo podemos disfrutar de la vida en una jaula?                                        Fragmento

Resumo da editorial

Un manifiesto que pretende establecer un nuevo contrato social entre hombres y mujeres. Porque es imprescindible construir un mundo más igualitario, más justo, más incluyente. Y es imprescindible hacerlo ya.

9788491514107Papá, por que non pintas as unllas de cores?, de Jorge García Marín.         Resumo:  Non se nace home ou muller. Apréndese a ser home ou muller. No caso concreto dos homes, aprendemos a ser, ademais, machos, a desenvolver unha serie de roles e de comportamentos que, a estas alturas do século XXI, convén revisar en detalle. Neste libro, Jorge Marín reflexiona sobre a necesidade de deconstruír esa educación que nos fai homes dende unha nova perspectiva, feminista e integradora.

Morder la manzana. La revolución será feminista o no será, de Leticia Dolera   Resumo:

Este es uno de esos libros esenciales que nacen de la necesidad y de la urgencia.  En el, Leticia Dolera cuenta por qué es feminista y por qué todas deberíamos serlo.[...] Este libro es también la historia de mujeres valientes que marcaron el camino y cuyo ejemplo nos ayuda a despertar nuestras conciencias y también a enseñar a las más jóvenes.

En parte, a lectura foi feita entre alumnado e profesora durante a clase de V. Éticos de 4º da ESO.

E analizamos a situación de violencia descrita pola artista colombiano-canadiana Lido Pimienta no videoclip do seu tema La capacidad, canción do seu álbum La Papessa (2016).

Durante toda a semana, traballamos o tema da violencia contra a muller dende as materias e departamentos que se adheriron á proposta da conmemoración deste día.

SPANISH.pngSpanish

Adxunto Tamaño
Actividade 25N-FQ.pdf 186.08 KB
Actividad 25N-LC 3°y4°.pdf 129.47 KB
Actividade 25N-LC 2°.pdf 177.93 KB
Actividad 25N-LC 1°.pdf 149.02 KB
25 Nov Actividade francés-3º.pdf 120.46 KB
V éticos 1º-2º 25nov'20.pdf 175.33 KB
V éticos 3º-4º 25nov'20.pdf 206.19 KB
Actividade 25N-oratoria.pdf 241.52 KB

25N 2019: lecturas nos recreos

Lecturas na biblioteca contra a violencia de xénero

O departamento de LG xunto co EDLG organiza para este luns no recreo, unha lectura colectiva de textos reivindicativos en contra da violencia de xénero, ou para ser máis exactos, en contra da violencia contra a muller.

Ás nosas voces uniranse alumnado voluntario, quizais profesores... e contaremos coa colaboración da asociación feminista local Sonlilá.

Animádevos, asistide ao evento... e por que non, participade nel!!

Folleto informativo (colaboración entre a A.L.M. de Carnota e a nosa biblioteca)