Benvida

IES Lamas de Castelo
Recibe a nosa benvida á web do IES Lamas de Castelo de Carnota.

Froita na escola

Hoxe comezou o primeiro período de consumo de froita fresca entre o alumnado do IES Lamas de Castelo para fomentar hábitos de consumo saudables desde o centro educativo.

Ao longo de dez días serviranse: uvas, mandarinas, laranxas, plátanos, peras e kiwis.

Bo proveito!

3 de decembro

O 3 de decembro celébrase o Dia internacional das persoas con discapacidade.

Para dar visibilidade a este día, fixéronse as seguintes actividades:

- O alumnado de 1º e 2º ESO acudiu á unidade de educación especial do noso IES para coñecer : o funcionamento, a organización e os materiais cos que se traballa nela.

Unha nena e tres nenos de 2º ESO, foron os/as alumnos/as voluntarios/as encargados/as da exposición.

- O alumnado de 3º e 4º ESO visitou o Centro ocupacional de Aspadex (Cee) e participaron activamente dos seus talleres.

Moitas grazas a todos/as pola participación e, en especial á Asociación ASPADEX pola súa acollida!

CURSO 2019/2020

CHARLA E BUSCA MICOLÓXICAS

O pasado martes 26 de novembro desenvolveuse no centro, para o alumnado de 1ºESO, unha charla e busca micolóxicas impartidas por axentes forestais. Esta actividade, organizada polo Departamento de Bioloxía e Xeoloxía en colaboración co departamento de Actividades Complementarias e Extraescolares, estruturouse en dúas partes:

A primeira parte foi unha explicación teórica sobre a importancia dos fungos nos ecosistemas grazas ao seu papel de descompoñedores e, polo tanto, a necesidade das boas prácticas na súa recollida. A segunda parte da actividade consistiu nunha saída para ver algunhas setas in situ e explicar algunha característica relevante das mesmas.

Con esta actividade, e outras realizadas en cursos previos como a saída ao Monte Pindo e á lagoa de Xalfas en Louro, continuamos aproximando ao alumnado do noso centro ao patrimonio ambiental máis próximo e á súa biodiversidade, así como á necesidade de conservalo.

Prevención da violencia de xénero - 1º e 2º

18/11/2019 08:40
18/11/2019 09:30
Europe/Madrid

1º e 2º

De 8:40 a 9:30

Prevención da violencia de xénero

Instituto

Imparte: CIM de Muros

As  actividades relacionadas coa prevención da violencia de xénero inclúen esta charla do Centro de Información á Muller de Muros e outra o martes 19 para 3º e 4º.

Magosto-plantación castiñeiros

Aproveitando a celebración do magosto o venres 8 de novembro, o Departamento de Bioloxía e Xeoloxía xunto co Departamento de Actividades Complementarias e Extraescolares e o alumnado voluntario de 1º ESO plantaron castiñeiros no patio do instituto.

O noso alumno da Unidade de Educación Especial aportou unha pintura da folla do castiñeiro (Castanea sativa).

Practicando a disciplina positiva

O próximo luns 4 de novembro celebrarase a primeira charla deste curso ás familias organizada polo Departamento de Orientación do IES Lamas de Castelo en colaboración co Centro Autonómico de Formación e Innovación (CAFI) e o centro de atención psicolóxica, educativa e xestión de actividades (Aquelar), baixo o título "como educar con afecto e firmeza".

Será impartida pola psicóloga Begoña Rial Calvo en horario de 16.00h a 18.00h na biblioteca do instituto.

Contamos coa vosa participación.

Presentación do curso escolar 2019/2020 ás familias

A reunión de presentación deste curso ás familias terá lugar o vindeiro luns 30 de setembro de 2019 na biblioteca do IES Lamas de Castelo.

Comezará ás 18.15h cunha reunión conxunta de benvida para dar a coñecer o funcionamento xeral do instituto e presentar a todo o profesorado. A continuación, cada titor/a explicará polo miúdo as características do seu grupo.

Listaxe definitiva e reparto de Fondo libros

Listaxe definitiva

Os libros poderán ser recollidos desde o luns 16 de setembro a partir das 12.00 da mañá.

Inicio do curso 2019/20

• As clases comezarán o 16 de setembro seguindo o horario habitual do centro, entre as 8:40 e as 14:10. Lembrade que ao cadrar en luns, teremos clase pola tarde.
  • Haberá transporte escolar nas paradas habituais.