Lamas de Castelo s/n - 15293 - Carnota (A Coruña) - ies.lamas.castelo@edu.xunta.gal - 881867200

Horario: de luns a venres de 8:40 a 14:10 - luns tarde de 16:20 a 18:00 - recreo de 11:10 a 11:40

ELECCIÓNS DOS MEMBROS DO CONSELLO ESCOLAR DO IES LAMAS DE CASTELO 2021

ANUNCIO DO SORTEO PÚBLICO PARA A ELECCIÓN DOS MEMBROS DA XUNTA ELECTORAL

De conformidade co establecido na Resolución do 20 de setembro de 2021 da Secretaría Xeral de Educación e Formación Profesional (DOG do 29 de setembro de 2021) realizarase proximamente neste centro a renovación do CONSELLO ESCOLAR, que é o instrumento de participación na vida escolar de todos os sectores educativos.

A organización e a supervisión do procedemento de elección dos novos membros do Consello Escolar estará a cargo da Xunta Electoral que se constituirá ao efecto e  estará integrada por:

• O director ou directora do centro
  • Un profesor ou profesora
  • Un pai ou nai ou titor ou titora legal
  • Un representante do persoal de administración e servizos

Os tres últimos serán designados por sorteo segundo establece o artigo 30 do Decreto 92/1988, do 28 de abril, redactado conforme establece na disposición adicional primeira do Decreto 324/1996, do 26 de xullo (DOG do 9 de agosto). Dito sorteo, que será público e no que se preverá designación de membros suplentes, celebrarase neste centro o próximo día 26, martes, ás 11.20 horas.

Aqueles membros da comunidade educativa que desexen presentar a súa candidatura para formar parte do novo Consello Escolar deberán seguir as instrucións que figurarán nas distintas convocatorias que proximamente se farán públicas pola Xunta Electoral do Centro.

ELECCIÓNS DOS MEMBROS DO CONSELLO ESCOLAR DO IES LAMAS DE CASTELO 2021

ANUNCIO DO INICIO DO PROCESO DE ELECCIÓNS DOS MEMBROS DO CONSELLO ESCOLAR DO IES LAMAS DE CASTELO

A resolución do 20 de setembro de 2021 da Secretaría Xeral de Educación e Formación Profesional establece o calendario para a celebración de eleccións dos distintos sectores da comunidade educativa no consello escolar dos centros educativos, que correspondía celebrar no curso 2020/21 e que foron aprazadas. Porén, os nomeamentos serán ao sumo por tres anos.

As eleccións dos representantes dos sectores da comunidade educativa que cómpre renovar (profesorado, alumnado, pais/nais ou titores) celebraranse entre os días 22 e 26 de novembro, ambos os dous incluídos. A data exacta será decidida pola Xunta Electoral, que se constituirá entre o 2 e o 5 de novembro de 2021, ambos os dous incluídos.

Durante todo este procedemento respectaranse as medidas de prevención e hixiene recollidas no Protocolo de adaptación ao contexto da COVID-19 nos centros de ensino non universitario para o curso 2021/22, ou calquera outra medida establecida para os centros educativos.

As convocatorias e o resto da información, agás os censos aparecerán na páxina web do instituto.

RECOLLIDA DE NOTAS DA AVALIACIÓN EXTRAORDINARIA

A recollida de notas da avaliación extraordinaria será o próximo martes 7 de setembro ás 11.30 h. Fóra dese horario, os boletíns serán enviados por correo.

CALENDARIO DE EXAMES DE SETEMBRO CURSO 2020/21

Velaquí podedes consultar a data, hora e lugar de realización dos exames de setembro. HORA

Mércores 1

BIOLOXÍA E XEOLOXÍA
MATEMÁTICAS
Uxío

Os exames das materias pendentes realízanse na mesma hora que as materias correspondentes aos cursos superiores.

REMATE DE CURSO E AGRADECEMENTOS

Gustaríanos ter pechado este curso sen ningún caso Covid. Non foi posible. Aínda así, o balance foi moi positivo.

Queremos agradecer a toda a comunidade educativa do IES Lamas de Castelo o gran esforzo que supuxo adaptarse a todas as medidas anti-Covid. Pero sobre todo, o agradecemento vai adicado ao noso EXEMPLAR ALUMNADO, sinónimo de disciplina e consciencia colectiva.

Este curso tan difícil chegou ao seu remate e con el tamén chega o merecido descanso.

PARABÉNS!

DEMOS A DESPEDIDA, DEMOS OS PARABÉNS!

O alumnado de 4ºESO tivo a súa despedida o último día de curso. Foi unha xornada moi emotiva, xa que rematan unha etapa para comezar outra nova fóra do IES Lamas de Castelo.

Non faltaron as bágoas e as apertas -que tanto se botaban en falta- pero tampouco a música, a alegría e as risas.

MOITA SORTE! BOTARÁSEVOS DE MENOS!

PREMIO 1ºESO

No presente curso académico o alumnado de 1ºESO participou activamente no Plan Proxecta titulado Apuntámonos a non beber baixo a coordinación de Eva, a orientadora, e a colaboración do resto do profesorado participante: Laura, Marián e Uxío.

O intenso traballo en grupo permitiu que o alumnado de 1ºESO fora un dos dous gañadores entre todos os centros participantes polo que poderán desfrutar dunha xornada de lecer no Aquapark de Cerceda.

Porén, o máis importante é a experiencia de traballo colectivo e os contidos traballados que agardamos contribúan a visibilizar o dano individual e social que produce o consumo de alcol na adolescencia e evitalo, ou polo menos a pospoñer a idade de iniciación no seu consumo.

NORABOA!

MATRÍCULA 2021/22

Prazos

• Prazo ordinario: alumnado que aprobe todo en xuño do 25 de xuño ao 10 de xullo