Benvida

IES Lamas de Castelo
Recibe a nosa benvida á web do IES Lamas de Castelo de Carnota.

Fondo solidario de libros e axudas para o material

Saiu publicada a Orde do 9 de maio de 2018 pola que se regula aparticipación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir material escolar para o curso escolar 2018/19.

O prazo para formalizar a solicitude remata o 22 de xuño de 2018, para todo o alumnado.

Como novidade, este curso poderase facer a solicitude por internet a través da aplicación "Fondolibros" www.edu.xunta.gal/fondolibros ou na secretaría do centro.

Adxúntase a seguinte información:

Semana Cultural

A Semana Cultural do curso 2017/18 terá lugar os días 14, 15 e 16 de maio.

Luns 7 de maio: roteiro polo Monte Pindo

Aspectos xeolóxicos e biolóxicos do Monte Pindo.

Pincha no adxunto para descargar o documento en PDF.

Alerta de nivel laranxa por refachos de vento durante o día 14 de marzo

A Axencia Estatal de Meteoroloxía (AEMET) e Meteogalicia alertan dun fenómeno meteorolóxico adverso de nivel LARANXA por refachos de vento superiores aos 100 km/h, que comezará nas primeiras horas do mércores día 14.03.2018 e prolongarase ata a tarde/noite de dito día. Este adverso afectará ás zonas de predición meteorolóxica da provincia da Coruña, provincia de Pontevedra, sur de Ourense, noroeste de Ourense, montaña de Ourense, A Mariña lucense, centro de Lugo e montaña de Lugo.

Ante a devandita situación de risco, a Comisión Escolar de Alertas acordou o seguinte:

- A SUSPENSIÓN DE ACTIVIDADES NO EXTERIOR nos centros educativos situados nas zonas de predición meteorolóxica afectadas, con seguimento das condicións climáticas.

Para o IES Lamas de Castelo non se toma ningunha decisión adicional.

Nota informativa

Escola de nais e pais: Adolescentes e novas tecnoloxías

O LUNS 12 DE MARZO ás 18:15 horas terá lugar no IES Lamas de Castelo unha charla sobre adolescentes e novas tecnoloxías.

Esta charla forma parte da escola de nais e pais que organiza o Departamento de Orientación do IES Lamas de Castelo e será impartida por Sergio García Vázquez (do Plan director para a mellora da convivencia e a seguridade nos centros educativos).

Folga xeral do 8 de marzo

Para o 8 de marzo está convocada unha folga de carácter xeral con ocasión da celebración do día da muller traballadora. Informamos do seguinte:

Por parte do alumnado non se comunicou a vontade de participar nesta folga.

Si hai profesorado que participará nunha das dúas modalidades: folga de todo o día e paro de 12:00 a 14:00. A atención ao alumnado está garantida.

En relación ao transporte escolar, recibimos comunicación de que se han manter como esenciais os servizos de entrada aos centros desde as 7.30 ata as 10.30 horas e os de saída desde as 13.30 ás 19.00 horas.

Charla de ASPADEX

O pasado 20 de decembro, o alumnado de 3º e 4º ESO asistiron a unha charla da asociación ASPADEX.O obxectivo da mesma foi dar a coñecer as actividades que desenvolve dita entidade para mellorar a calidade de vida das persoas con discapacidade e as súas familias.

Fenómeno meteorolóxico adverso - 10 de xaneiro

A Axencia Estatal de Meteoroloxía e Meteogalicia alertan dun fenómeno meteorolóxico adverso de NIVEL LARANXA, durante o día 10 de xaneiro de 2018, a partires das 9:00 h ata as 19:00, por fortes rachas de vento, que afectarán ás zonas de predición meteorolóxica Coruña Noroeste e Mariña Lucense. Ante a devandita situación de risco, a Comisión Escolar de Alertas acordou a suspensión de actividades no exterior e extraescolares o día 10 de xaneiro de 2018 nos centros educativos situados nos concellos das zonas de predición meteorolóxica da Coruña Noroeste e Mariña Lucense.

O IES Lamas de Castelo está situado na zona de predición meteorolóxica da Coruña Oeste, que comprende os concellos de Camariñas, Cee, Dumbría, Mazaricos, Vimianzo, Carnota, Corcubión, Fisterra, Muxía e Zas, polo que NON se ve afectado por esta suspensión de actividades.

Porén, recomendamos que se estea sobre aviso por se se producen cambios nas próximas horas.

Actividades de fin de trimestre

As actividades lectivas rematan o xoves 21 cunha viaxe a Vigo (Casa do Mar, para ver o Pergamiño Vindel) e a Compostela (Cidade da Cultura). O alumnado recibirá as cualificacións do primeiro trimestre antes da partida. As clases retómanse o luns 8 de xaneiro.