Benvida

IES Lamas de Castelo
Recibe a nosa benvida á web do IES Lamas de Castelo de Carnota.

Nas TIC mandas ti

O alumnado de 4º da ESO, o día 5 de novembro de 2018, recibiu unha charla dentro da campaña de sensibilización en violencia de xénero "quen dixo medo?" impulsada pola Deputación de A Coruña.

Sorteo público para a elección dos membros da xunta electoral

Hoxe, martes 30 de outubro de 2018, tivo lugar o sorteo público de membros que deberán formar a xunta electoral para a renovación do CONSELLO ESCOLAR.

Enviáronse as citacións ás persoas seleccionadas.

Eleccións dos membros do Consello Escolar do IES Lamas de Castelo - 2018

A resolución conxunta do 25 de setembro de 2018 da Dirección Xeral de Centros e Recursos Humanos e da Dirección Xeral de Educación, Formación Profesional e Innovación Educativa establece o calendario para a celebración de eleccións de membros dos consellos escolares de centros docentes sostidos con fondos públicos.

As eleccións dos representantes dos sectores da comunidade educativa que cómpre renovar(profesorado) celebraranse entre os días 26 e 30 de novembro.

A data exacta será decidida pola Xunta electoral, que se constituirá o mércores 7 de novembro.

Obradoiros de graffiti e muralismo e xogando coa moda ética

Foi o 1 de outubro unha xornada fantástica chea de cores e moitos, moitos sorrisos.

Ata o IES Lamas de Castelo trouxeron as súas propostas cheas de creatividade e amor polo noso idioma Mutante Creativo e Cestola na Cachola.

Como gustou e vaia se quedou bonita a parede do noso ximnasio!

Partidas de xadrez co campión de España

O martes 25 de setembro de 2018, visitou o IES Lamas de Castelo David Lariño Nieto, veciño de Esteiro (Muros) e campión de España de xadrez acompañado por Santiago Pérez Haz, presidente do Clube Cabo Touriñán.

O alumnado de 1º e 2º de ESO tivo a gran sorte de poder xogar partidas simultáneas co Gran Maestro do xadrez español.

Presentación do curso escolar 2018/2019 ás familias

A reunión de presentación deste curso ás familias terá lugar o vindeiro luns 24 de setembro de 2018.

Comezaremos ás 18.15h cunha reunión común de benvida na  biblioteca para dar a coñecer o funcionamento xeral do centro. A continuación, cada titor/a explicará polo miúdo as características do seu grupo.

Inicio do curso 2018/19

• As clases comezan o 17 de setembro seguindo o horario normal do centro, entre as 8:40 e as 14:10.
  • Haberá transporte escolar, nas paradas habituais.

Listaxe de alumnado admitido e excluído do fondo solidario de libros de texto

Esta listaxe corresponde ás axudas reguladas na Orde do 9 de maio de 2018 (DOG 21/05/2018). O procedemento depende do Servizo de Xestión de Programas Educativos da Subdirección Xeral de Centros. O IES só tramita as solicitudes e entrega os libros.

1. Listaxe provisional de admitidos
  2. Listaxe provisional de excluídos