Benvida

IES Lamas de Castelo
Recibe a nosa benvida á web do IES Lamas de Castelo de Carnota.

Probas de acceso a ciclos formativos de grao medio

Nas seguintes ligazóns, podedes consultar cuestións como:

Para máis información, consultade a páxina da Consellería www.edu.xunta.es/fp/probas ou pasade polo Departamento de Orientación do noso centro.

I'll be watching you (hei estar vixiándote)

O pasado xoves 17 de xaneiro todo o alumnado asistiu a un espectáculo-concerto dado pola «Orquestra Chévere» no Concello de Carnota coa representación da Obra I'll be watching you (hei estar vixiándote).

Dita actividade foi concedida pola Secretaría Xeral da Igualdade para a prevención da violencia de xénero.

Charla sobre alimentación

E para rematar este trimestre, a farmacéutica e investigadora predoutoral María Vivero, do Colexio Oficial de Farmacéuticos de Galicia, dou unha charla a todo o noso alumnado sobre a alimentación na adolescencia.

Contacontos

Celso Fernández Sanmartín tivo como público no día de hoxe, 20 de decembro, a todo o alumnado do IES Lamas de Castelo.

O seu repertorio está composto basicamente por contos, lendas e memorias ligadas á tradición oral galega e tamén á europea, asentadas na cultura agrícola-gandeira e pedestre e cun toque contemporáneo.

Apadriñamentos lectores

No recreo de hoxe, martes 11 de decembro os/as alumnos/as Eva, Maia, Lito, Lois e as profesoras Maribel e Renée fixeron os primeiros apadriñamentos lectores deste curso ao alumnado da Galiña Azul do Concello de Carnota.

Obradoiro CON-CIENCIA

Coa sesión divulgativa deste luns a cargo de David, damos por rematada a primeira fase do programa CON-CIENCIA, proposta educativa e de divulgación científica para o alumnado de 2º de ESO do Grupo de Acción Local do Sector Pesqueiro (GALP) Costa Sostible.

A temática escollida para este primeiro trimestre foi MEDIO MARIÑO E COSTEIRO.

Aínda nos queda moito por descubrir!

Retomamos as actividades á volta das vacacións de Nadal.

25N

Marabilloso traballo realizado polo noso alumnado en colaboración con diversos Departamentos do centro pola conmemoración do Día Internacional da Prevención da Violencia de Xénero.

Ademais o alumnado de 2º de ESO tivo unha charla sobre prevención de violencia de xénero a cargo do Plan Director da Garda Civil, cunha valoración moi positiva.

Toca estudar! Pautas para as familias

O vindeiro luns 3 de decembro de 2018 terá lugar no IES Lamas de Castelo ás 16:30h unha charla para as familias organizada polo Departamento de Orientación e impartida por Aquelar Psicoloxía baixo o título "Toca estudar. Pautas para as familias"

Unha vez levada a cabo esta charla, só nos queda agradecer a Begoña de Aquelar Centro de Atención Psicolóxica e Educativa de Santa Comba a súa claridade expositiva e a todas as nosas familias pola participación e interese amosados.

Esperamos seguir contando con vós en vindeiras ocasións.

Moitas grazas pola colaboración!

Nas TIC mandas ti

O alumnado de 4º da ESO, o día 5 de novembro de 2018, recibiu unha charla dentro da campaña de sensibilización en violencia de xénero "quen dixo medo?" impulsada pola Deputación de A Coruña.