Benvida

IES Lamas de Castelo
Recibe a nosa benvida á web do IES Lamas de Castelo de Carnota.

25N

Marabilloso traballo realizado polo noso alumnado en colaboración con diversos Departamentos do centro pola conmemoración do Día Internacional da Prevención da Violencia de Xénero.

Ademais o alumnado de 2º de ESO tivo unha charla sobre prevención de violencia de xénero a cargo do Plan Director da Garda Civil, cunha valoración moi positiva.

Toca estudar! Pautas para as familias

O vindeiro luns 3 de decembro de 2018 terá lugar no IES Lamas de Castelo ás 16:30h unha charla para as familias organizada polo Departamento de Orientación e impartida por Aquelar Psicoloxía baixo o título "Toca estudar. Pautas para as familias"

Unha vez levada a cabo esta charla, só nos queda agradecer a Begoña de Aquelar Centro de Atención Psicolóxica e Educativa de Santa Comba a súa claridade expositiva e a todas as nosas familias pola participación e interese amosados.

Esperamos seguir contando con vós en vindeiras ocasións.

Moitas grazas pola colaboración!

Nas TIC mandas ti

O alumnado de 4º da ESO, o día 5 de novembro de 2018, recibiu unha charla dentro da campaña de sensibilización en violencia de xénero "quen dixo medo?" impulsada pola Deputación de A Coruña.

Eleccións dos membros do Consello Escolar do IES Lamas de Castelo - 2018

A resolución conxunta do 25 de setembro de 2018 da Dirección Xeral de Centros e Recursos Humanos e da Dirección Xeral de Educación, Formación Profesional e Innovación Educativa establece o calendario para a celebración de eleccións de membros dos consellos escolares de centros docentes sostidos con fondos públicos.

As eleccións dos representantes dos sectores da comunidade educativa que cómpre renovar(profesorado) celebraranse entre os días 26 e 30 de novembro.

A data exacta será decidida pola Xunta electoral, que se constituirá o mércores 7 de novembro na primeira reunión da Xunta Electoral.

O martes 30 de outubro, tivo lugar o sorteo público de membros que deberán formar a Xunta Electoral para a renovación do consello escolar. Enviáronse as citacións ás persoas seleccionadas.

21 de novembro: segunda reunión da Xunta Electoral

28 de novembro: votacións

29 de novembro: terceira e última reunión da Xunta Electoral  e proclamación do candidato electo(pdf)

Obradoiros de graffiti e muralismo e xogando coa moda ética

Foi o 1 de outubro unha xornada fantástica chea de cores e moitos, moitos sorrisos.

Ata o IES Lamas de Castelo trouxeron as súas propostas cheas de creatividade e amor polo noso idioma Mutante Creativo e Cestola na Cachola.

Como gustou e vaia se quedou bonita a parede do noso ximnasio!

Partidas de xadrez co campión de España

O martes 25 de setembro de 2018, visitou o IES Lamas de Castelo David Lariño Nieto, veciño de Esteiro (Muros) e campión de España de xadrez acompañado por Santiago Pérez Haz, presidente do Clube Cabo Touriñán.

O alumnado de 1º e 2º de ESO tivo a gran sorte de poder xogar partidas simultáneas co Gran Maestro do xadrez español.

Presentación do curso escolar 2018/2019 ás familias

A reunión de presentación deste curso ás familias terá lugar o vindeiro luns 24 de setembro de 2018.

Comezaremos ás 18.15h cunha reunión común de benvida na  biblioteca para dar a coñecer o funcionamento xeral do centro. A continuación, cada titor/a explicará polo miúdo as características do seu grupo.

Inicio do curso 2018/19

• As clases comezan o 17 de setembro seguindo o horario normal do centro, entre as 8:40 e as 14:10.
  • Haberá transporte escolar, nas paradas habituais.