Benvida

IES Lamas de Castelo
Recibe a nosa benvida á web do IES Lamas de Castelo de Carnota.

Listaxe de alumnado admitido e excluído do fondo solidario de libros de texto

Esta listaxe corresponde ás axudas reguladas na Orde do 9 de maio de 2018 (DOG 21/05/2018). O procedemento depende do Servizo de Xestión de Programas Educativos da Subdirección Xeral de Centros. O IES só tramita as solicitudes e entrega os libros.

1. Listaxe provisional de admitidos

GALEGO

FRANCÉS

IDIOMAS

Os exames das materias pendentes realízanse na mesma hora que as materias correspondentes aos cursos superiores.

Para imprimir o calendario, prema aquí.

• Data final de devolución de libros: Venres, 7 de setembro. Hai que devolver todos os libros.
  • Entrega de notas: Xoves, 6 de setembro ás 11.00h.
  • Remate do período de reclamacións: Luns, 10 de setembro ás 10.00h.

Matrícula para o curso 2018/19

Prazos

• Prazo ordinario: (para o alumnado que aprobe todo en xuño) do 25 DE XUÑO ao 10 DE XULLO

• Prazo extraordinario: (para o alumnado que non se matriculase en xuño) do 1 ao 10 DE SETEMBRO

1º de ESO

• Solicitude de matrícula
  • DNI do/a alumna e dos/as pais ou titores legais
  • Tarxeta sanitaria
  • Libro de familia
  • Permiso para usar ordenadores ABALAR
  • Permiso para compartir fotos de actividades académicas

O día que veñan formalizar a matrícula faráselles unha foto, polo que non cómpre facela.

2º de ESO

• Permiso para usar ordenadores ABALAR

3º e 4º de ESO

• Solicitude de matrícula
  • 1,12 € (seguro escolar)

TODOS/AS

• En caso de separación ou divorcio dos pais: fotocopia da sentenza onde conste quen exerce a patria potestade e custodia do/a menor

Para descargar o impreso de matrícula e os de permisos prema aquí. (Ao alumnado matriculado no centro xa se lle entregou o formulario para que o complete e o entregue na secretaría nos prazos arriba indicados).

Loito polo falecemento de Aynara e Ismael Sanli Cambeiro

A comunidade educativa do IES Lamas de Castelo sinte profundamente o falecemento de Aynara e Ismael e quere transmitir cariño e apoio á familia, compañeiros e amigos.

En sinal de dó cancélanse todas as celebracións previstas para o final de curso e tamén se desconvoca a charla para as familias do martes 12.

A Cruz Vermella ponse a disposición de pais/nais o mércores ás 11:45 no instituto para dar consellos sobre como tratar situacións dolorosas como esta.

Fondo solidario de libros e axudas para o material

Saiu publicada a Orde do 9 de maio de 2018 pola que se regula aparticipación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir material escolar para o curso escolar 2018/19.

O prazo para formalizar a solicitude remata o 22 de xuño de 2018, para todo o alumnado.

Como novidade, este curso poderase facer a solicitude por internet a través da aplicación "Fondolibros" www.edu.xunta.gal/fondolibros ou na secretaría do centro.

Adxúntase a seguinte información:

Semana Cultural

A Semana Cultural do curso 2017/18 terá lugar os días 14, 15 e 16 de maio.

Luns 7 de maio: roteiro polo Monte Pindo

Aspectos xeolóxicos e biolóxicos do Monte Pindo.

Pincha no adxunto para descargar o documento en PDF.

Alerta de nivel laranxa por refachos de vento durante o día 14 de marzo

A Axencia Estatal de Meteoroloxía (AEMET) e Meteogalicia alertan dun fenómeno meteorolóxico adverso de nivel LARANXA por refachos de vento superiores aos 100 km/h, que comezará nas primeiras horas do mércores día 14.03.2018 e prolongarase ata a tarde/noite de dito día. Este adverso afectará ás zonas de predición meteorolóxica da provincia da Coruña, provincia de Pontevedra, sur de Ourense, noroeste de Ourense, montaña de Ourense, A Mariña lucense, centro de Lugo e montaña de Lugo.

Ante a devandita situación de risco, a Comisión Escolar de Alertas acordou o seguinte:

- A SUSPENSIÓN DE ACTIVIDADES NO EXTERIOR nos centros educativos situados nas zonas de predición meteorolóxica afectadas, con seguimento das condicións climáticas.

Para o IES Lamas de Castelo non se toma ningunha decisión adicional.

Nota informativa