Benvida

IES Lamas de Castelo
Recibe a nosa benvida á web do IES Lamas de Castelo de Carnota.

Noticias falsas

Ante os datos publicados sobre o noso centro no xornal La voz de Galicia. Edición Barbanza os días 4 e 5 de febreiro de 2021 sobre casos positivos en Covid-19, véxome na obriga de desmentir tal información. Descoñecemos de onde se obtiveron eses datos. É unha noticia totalmente FALSA!!!

No IES Lamas de Castelo non tivemos nin temos ningún caso confirmado desde o inicio de curso, e en caso de ter algún contaxio, toda a comunidade educativa será informada de inmediato.

A Directora.

2ª charla familias adiada

A charla para as familias baixo o título Orientación do desexo e identidade sexual que estaba prevista para o mércores 20 de xaneiro non se poderá levar a cabo ese día por motivos persoais da relatora.

A nova data será comunicada tan pronto nola confirmen.

25-N no IES Lamas de Castelo

A pesar da anomalía que estamos a vivir como consecuencia da pandemia da Covid-19, a comunidade educativa do IES Lamas de Castelo non esquece a importancia de afrontar problemáticas que van alén do individual e afectan á nosa estrutura social. O 25-N é unha efeméride que non debe quedar nun segundo plano, motivo polo cal desde a Biblioteca e varios departamentos do noso centro e titorías traballouse o tema da violencia contra a muller.

A maiores distribuíuse entre o alumnado exemplares do libro dos Bolechas "Pola Igualdade e contra a violencia de xénero" e máscaras hixiénicas reutilizables co lema "25-N Carnota en negro", material aportado polo departamento de Servizos Sociais do Concello de Carnota.

Na imaxe pode observarse un traballo feito polo alumnado de 4ºESO:

Última versión do Plan de adaptación Covid-19

A Consellería de Cultura, Educación e Universidade vén de publicar unha nova versión do seu Protocolo de adaptación ao contexto da Covid-19 dos centros de ensino non universitarios de Galicia para o curso 2020-2021, así como un Plan de ensino virtual e as instrucións para a elaboración dos horarios para o desenvolvemento do ensino a distancia en períodos de peche dunha aula ou dun centro como consecuencia da pandemia da Covid-19.

Presentamos, unha vez máis, o Plan de adaptación á situación da Covid-19 do IES Lamas de Castelo para este curso coas modificacións oportunas e que segue aberto a calquera cambio que indiquen as autoridades educativas e sanitarias.

Os novos cambios están en cor azul para que sexa máis doado identificar e incluíronse os horarios "espello" a seguir en caso de peche dunha aula ou do centro no Plan de Continxencia. Estes horarios foron aprobados de forma provisional pola Dirección á espera da ulterior aprobación por parte de Inspección Educativa.

Distribución de máscaras entre o alumnado

A Consellería de Educación ven de publicar unha orde pola que se regula o reparto de máscaras entre o alumnado.

Non terá que presentar solicitude o alumnado que foi beneficiario da axuda para a adquisición de material escolar no curso 2020/2021.

Se non foi beneficiario/a poderase solicitar no centro polo alumnado que:

• Pertenza a familias cunha renda per cápita igual ou inferior a 6.000€.
  • Estea matriculado en educación especial, ou estea suxeito á tutela da Xunta de Galicia, ou teña unha discapacidade igual ou superior ao 65%, con independencia da renda familiar.

O prazo de presentación de solicitudes remata o día 27 deste mes de novembro.

O centro enviará un SMS ás familias beneficiarias do reparto de máscaras para que pasen polo centro para a súa recollida.

Para a resolución de dúbidas poden chamar ao teléfono do centro 881 867 200

Charlas ás familias

Este mes de novembro comeza o ciclo de charlas destinadas ás familias organizadas polo Departamento de Orientación do IES Lamas de Castelo.

A primeira delas terá lugar o vindeiro mércores 11 de novembro  de 2020 desde as 16.30h ata as 19.30h baixo o título "drogas e adolescentes" e será impartida por Igaxes. A aula destinada para tal fin será a de tecnoloxía (1º andar).

Contamos con capacidade limitada e debedes confirmar a asistencia con antelación.

Actividade lectiva 2 e 3 de novembro

O xefe territorial da Coruña resolviu autorizar como día non lectivo o día 2 de novembro de 2020 e comunica que se suspende a actividade lectiva o vindeiro 3 de novembro de 2020 nos centros do Concello de Carnota dependentes da Consellería de Cultura, Educación e Universidade debido a imposibilidade de que funcione o transporte escolar por mor do peche da estrada AC-550 como consecuencia da volta ciclista e ao non haber outra alternativa viable.

Desfrutade desta longa ponte!