Lamas de Castelo s/n - 15293 - Carnota (A Coruña) - ies.lamas.castelo@edu.xunta.gal - 881867200

Horario: de luns a venres de 8:40 a 14:10 - luns tarde de 16:20 a 18:00 - recreo de 11:10 a 11:40

Participación no fondo solidario de libros de texto e axudas para material (2022/2023)

Publicada a ORDE do 29 de abril de 2022 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2022/23 (códigos de procedemento ED330B, ED330G e ED330H).

DOCUMENTACIÓN A ENTREGAR

- Anexo I e Anexo II

Libro de familia no que figuren todos os membros da unidade familiar.

-  Sentenza xudicial de separación e/ou convenio regulador onde conste a atribución da custodia do/a alumno/a en caso de separación ou divorcio.

-  Certificado do grao de minusvalía no caso de discapacidade dalgún dos membros da unidade familiar.

-  Documentación acreditativa no caso de situación de violencia de xénero.

Prazo de presentación solicitudes: do 19 de maio ao 22 de xuño de 2022 para todo o alumnado.

COMO PRESENTAR AS SOLICITUDES?

1. As solicitudes presentaranse preferiblemente por vía electrónica no formulario normalizado dispoñible na aplicación informática fondolibros a través da sede electrónica da Xunta de Galicia.

2. Presencialmente no IES con cita previa no teléfono 881867200.

Concurso #BATÉATE 2022

Batéate é unha campaña creada pola Organización de produtores de mexillón de Galicia (OPMEGA) para dar a coñecer e poñer en valor o oficio do sector mexilloeiro.

Os alumnos do noso centro quedaron finalistas na categoría de vídeo e gañaron na categoría á mellor fotografía. Parabéns!!!

Avaliación, promoción e titulación do alumnado de ESO

Neste documento defínese a avaliación, promoción e titulación do alumnado de ESO no noso centro, logo do cambio normativo deste ano.

Entroido 2022 no IES Lamas de Castelo de Carnota

Competindo con Xinzo de Limia!

Volve o "orquesteo" a Galicia!! O alumnado de 1º de ESO revive o Combo Dominicano nunha actuación suprema.

O alumnado de 2º de ESO arma un exército pola paz.

As tanxugueiras "cántanlle as 40" ao xurado profesional.

Información Covid-19

Comunícaselle a toda a comunidade educativa a existencia de algún caso activo de covid no noso centro. É importante non acudir ao centro se presentamos síntomas e avisar canto antes se damos positivo.

___________________________________________________________________

O Ministerio de Sanidade vén de publicar os novos protocolos de xestión epidemiolóxica en centros educativos, dos que destacamos a seguinte información:

- As persoas da comunidade educativa que sexan caso confirmado deberán permanecer 7 días en illamento. Pasado este tempo, e sempre que non tivera síntomas durante cando menos os 3 últimos días, poderá incorporarse ao centro, mantendo unha vixilancia activa sobre a aparición de posibles síntomas ata completar polo menos 10 días desde o inicio do illamento.

- Nin o alumnado, nin o persoal do centro, en ningún caso require de proba algunha para reincorporarse ao centro.

- A definición e contacto estreito non variou: persoa que pasa máis de 15 minutos a menos de 2m dun caso positivo ata as 48h antes da consideración de inicio da enfermidade (inicio de síntomas ou toma de mostra para proba diagnóstica) sen uso axeitado de medidas de protección (máscara).

- O persoal docente e non docente, así como o alumnado de 12 ou máis anos, que teña a consideración de contacto estreito seguirá as indicacións de corentena que se propoñen para a poboación xeral de acordo á Adaptación da Estratexia de detección precoz, vixilancia e control, publicada o día 30 de decembro de 2021. Así, as persoas con pauta vacinal completa, salvo as excepcións previstas no documento citado, non terán que facer corentena.

Se o seu fillo/a dá positivo nun autotest deben cubrir esta declaración responsable para informar ás autoridades sanitarias.

Votacións para o Consello escolar

O luns 22 de novembro de 2021 celebráronse as eleccións ao Consello escolar no centro. As votacións leváronse a cabo sen ningún incidente e o alumnado mostrouse moi participativo.

A continuación, pódese ver unha instantánea da xornada:

Magosto no IES Lamas de Castelo de Carnota

O magosto máis tradicional e divertido de Galicia!

Album de fotos do magosto

DISTRIBUCIÓN DE MÁSCARAS ENTRE O ALUMNADO

A Consellería de Cultura e Universidade ven de publicar unha orde pola que se regula o reparto de máscaras entre o alumnado.

Non terá que presentar solicitude o alumnado que foi beneficiario da axuda para a adquisición de material escolar no curso 2021/22.

O centro enviará un aviso por Abalar ás familias beneficiarias do reparto de máscaras para que pasen polo centro para a súa recollida.

Poderá presentar solicitude o alumnado que non foi beneficiario/a para adquirir material escolar por diferentes circunstancia pero:

• Pertenza a familias cunha renda per cápita igual ou inferior a 6.000 euros.
  • Estea matriculado en educación especial, ou suxeito a tutela ou garda da Xunta de Galicia, ou teña unha discapacidade igual ou superior ao 65% con independencia da renda familiar.

O prazo de presentación de solicitudes remata o día 26 deste mes.

Para a resolución de dúbidas, poden chamar ao teléfono de centro 881 867 200.

Orde de 28 de outubro de 2021