BOLSAS DE ESTUDO MEC 24/25 - CONVOCATORIA XERAL

O prazo de presentación de solicitudes para as BOLSAS DE ESTUDOS MEC é do 19 de marzo de 2024 ás 9 horas ata o 10 de maio de 2024 ás 15 horas.

Formación para as familias

Dende o IES queremos ofrecer formacións para as familias. Buscamos dar resposta ás inquedanzas ou dúbidas sobre aspectos que poidan ser de utilidade cos vosos fillos e fillas. Só vos levará uns minutos cubrila e será de gran utilidade para planificar futuras actividades. Podedes acceder a ela nesta ligazón á enquisa anónima para as familias

Acreditación da competencia dixital do alumnado

O alumnado de 4º de ESO que titule obterá automaticamente o nivel de iniciación de Competencia Dixital. O alumnado de 4º de ESO tamén pode acreditar o nivel intermedio de Competencia Dixital realizando unha proba voluntaria e gratuita. Para realizar a proba é preciso que cubran o formulario de solicitude (Anexo IV da Resolución) e o entreguen na secretaría do centro antes do 15 de marzo ás 14:10.

A alumna/o debe responder nun tempo máximo de 90 minutos a un total de 60 preguntas referidas a cada unha das cinco áreas de dominio. Para superar a proba específica de nivel intermedio deberase responder correctamente a un 70% do total de preguntas, sendo necesario obter un mínimo do 60% de respostas correctas en cada unha das cinco áreas.

Poden consultar a información completa relativa á acreditación da competencia dixital do alumnado de 4º de ESO aquí.

Matrícula curso 2024/2025

O alumnado que reservou praza neste centro dende algún dos centros adscritos (CEIP Plurilingüe de Carnota ou CEIP do Pindo) ten praza asignada e non precisa realizar o proceso de admisión. O próximo trámite que teñen que facer as familias deste alumnado é formalizar a matrícula no mes de xuño, unha vez rematado o curso.

Para máis información consultar https://www.edu.xunta.gal/portal/node/42051

Día de Rosalía

Hoxe, 23 de febreiro de 2024, alumnado e profesorado do centro reuníronse para conmemorar o día de Rosalía de Castro facendo lectura de poemas relacionados coa nosa terra, pero tamén con outros temas como o amor, igualdade, etc.

Entroido 2024 no Lamas!

O venres 9 de febreiro de 2024 celebramos o noso tradicional concurso de disfraces. Parabéns ó alumnado de 3º de ESO polo seu "Ghalpón das tentasións".

Día da Paz

O martes día 30 de xaneiro o alumnado do centro celebra o día da Paz nun acto moi emotivo, recordando decenas de nenos falecidos en conflitos armados.

Deseño gañador: concurso de camisetas do 25N

Durante o primeiro trimestre todo o alumnado do centro participou nun concurso de deseño de camisetas con temática feminista aliñandose coa conmemoración do 25 de novembro, Día Internacional da Eliminación da Violencia contra as Mulleres. O deseño gañador, escollido por un xurado imparcial, foi realizado por tres alumnas/os de 2º de ESO: Adriana Blanco Quintela, Ainhoa Morán Lado e Roi Rico Rodríguez. Estes estudantes recibirán de forma gratuita unha unidade da camiseta deseñada, máis toda/o interesada/o pode facerse con ela!

Prezos:

- 4 euros para as unidades destinadas ao alumnado matriculado no centro.

- 10 euros para familias, persoal docente e non docente e persoas alleas ao centro.

Durante os próximos días entregaremos ao alumnado circulares para que as persoas interesadas especifiquen as unidades e tallas que precisen. Alternativamente, pode solicitarse o pedido en conserxería ata o 9 de febreiro.

Deseño gañador: concurso de camisetas do 25N