Matricula 2º Ciclos Medios e FCT para o vindeiro curso

Ante a situación provocada pola pandemia do COVID-19 esta ano é posible realizar a matricula para o curso 2020-2021 sin necesidade de acudir ao centro educativo para o alumnado que promocione a 2º de CM ou que se matricule no módulo de FCT , as instruccións son as seguintes :

1-Enviar un correo co seguinte texto:

D. ............................................... con DNI..........................alumno/a do Ciclo Medio de ...................................................... solicita a matricula para o curso escolar 2020-2021 no IES de Fene

2- No Asunto Indicar:  Solicitude de matricula en 2º CM  ou  Solicitude no módulo de FCT

3. Achegar fotocopia ou foto do DNI por ambas caras

NOTA: A documentación do pago de Seguro escolar (-27 anos), as 2 fotos e a cumprimentación dos documentos correspondentes realizaranse nos primeiros dias do curso escolar.