Os alumnos e alumnas do equipo do Instituto que participou con éxito no programa Parlamento xove contan a experiencia

Por A. Orozco e M. Suárez. Coa colaboración de Lula Sanmartín.

O Instituto participou por primeira vez no programa Parlamento Xove cun equipo coordinado pola profesora María Nogareda e formado polos estudiantes:  Borja Martínez , Érika Diz, Adrián Oliveira e Sara Jove

Presentamos un resume da conversa mantida con eles a raíz do éxito obtido, estas son algunhas das súas reflexións:

"Quedaron encantados coa experiencia e eu tamén sobre todo por ver que temos alumnos moi naturais, moi normais e respectuosos... A xuventude merece a pena realmente, penso que as novas xeracións son as que nos van sacar deste mundo onde predomina en bastantes ocasións a mediocridade...” (Maria Nogareda)

"A experiencia foi moi enriquecedorara para atreverse a falar en público, para expresarse mellor na escrita. Tivemos moito traballo buscando información, subliñando alí como tolos, Borja acabou con maniotas de tanto pasar follas... E practicar o oral tamén custaba”. (Sara Jove)

“ Eu ao principio non estaba moi seguro de que nos saíse tan ben como nos saíu, esforzámonos, buscamos  información..." (Adrián Oliveira)

"Tiña medo de que non me dera tempo a estudar os exames e todo iso, pero  xa dixen que ao final todo isto valera a pena e volveríao a facer porque, aínda que  dedicásemos moito tempo,  tamén o pasamos ben...(Érika Diz)

"Fomos o único equipo que no primeiro ano chegou á final..."(Borja Martínez)

Preme aquí para l er a conversa completa