1ºConcurso HISTORIAS CON MOITO CONTO

O Equipo de Normalización Lingüística do IES de Fene organiza este primeiro concurso que se rexerá polas seguintes

BASES

1-Poderá participar todo o alumnado deste centro.
2-As historias estarán relacionadas co outono (os magostos, a caída das follas...) e, contadas oralmente, non poderán durar moito máis alá de quince minutos.
3-Os traballos entregaranse ao profesorado de Lingua Galega e serán elaborados de forma individual. Deberán ir acompañados dun sobre pechado que será o único lugar no que constarán os dados identificativos dos/as autores do traballo.
4-Dos traballos entregados farase unha escolma cos mellores, e esa selección terá que ser contada oralmente polos seus autores ao resto do alumnado.
5-O Xurado estará composto por unha comisión nomeada polo ENL que dictaminará sobre o mesmo de xeito inapelable, podendo declarar os premios desertos.
6-Os traballos premiados quedarán en posesión deste colectivo que poderá utilizalos cando e como quixer.
7-Establécese 1 premio por cada unha das categorías seguintes:

- ESO e PCPI.
- Bacharelato e adultos.

8-Os premios estableceranse a posteriori en función dos presupostos do Centro.
9-O prazo para entregar os traballos ao Xurado remata o venres día 21 de novembro. O resultado darase a coñecer persoalmente aos premiados e nos taboleiros do Centro.
10-Cos traballos escollidos poderá facerse unha exposición pública.
11-A participación no concurso supón a aceptación destas bases.