Taboleiro

Datas matrícula e libros curso 2024/25

Xúntanse os seguintes documentos:

• Datas preferentes e información correspondente á matrícula para o curso 2024/25 (o alumnado que saiba que pasa de curso xa pode presentar a documentación de solicitude de matrícula).
  • Impresos solicitude matrícula e autorización uso da imaxe.
  • Listaxe de libros de texto curso 2024/25
  • Datos pago seguro escolar (indicar no concepto o nome, DNI e curso do alumno) (o alumnado que se matricula en 1º e 2º ESO non paga seguro escolar)

Matrícula 1º curso ciclos formativos

Fondo solidario libros texto 2024/25 e vales material

Publicada a listaxe provisional de solicitudes admitidas e excluídas. As listaxes poderán ser consultadas no taboleiro do IES ou na Aplicación fondo libros identificándose con Chave 365 ou usuario autorizado. O prazo de reclamacións ás listaxes estará aberto do 15 ao 17 de xullo en horario de 9:30 a 13:00 horas)

Máis información:

PAGAMENTO TAXAS TÍTULO CICLO MEDIO, CICLO SUPERIOR E BACHARELATO

Para solicitar o título de ciclo medio, bacharelato ou ciclo superior é preciso facer o pagamento da taxa correspondente. Xúntanse documentos de axuda para realizar o trámite. Para empregar unha titulación como acceso a estudos é preciso ter aboado as taxas.

CICLO SUPERIOR AUTOMOCIÓN. EXPOSICIÓN PROXECTO EN AUTOMOCIÓN

A exposición do Módulo Proxecto en automoción terá lugar os días 18 e 19 de xuño de 2024 de 10:00 a 13:00 horas

O alumnado deberá remitir o proxecto e avisar antes do 16/06/2024 ás 14:00 horas a trevés dos seguintes correos electrónicos ou da aula virtual do IES.

Os correos electrónicos son:

Fotografías do noso faiado

Un ano máis seguimos recollendo as fotografías do noso faiado. Non esquecemos preguntar aos nosos pais e avós as circunstancias que coñezan sobre as mesmas!!

Museo María Antonia Dans

Unha visita proveitosa coa colaboración da responsable do museo, Emilia, quen nos atendeu marabillosamente.

BECAS EUROLINGUA 2024

Convocadas as Becas Eurolingua para a realización de Cursos de Inglés en Irlanda de dúas semanas de duración

Prazo aberto ata as 23.59 horas do 21 de abril de 2024

Máis información no sitio web do INJUVE (Atención ao bloqueador de ventanas emerxente porque a ligazón ábrese nunha xanela nova)

CURSO AFD. OPERACIÓNS AUXILIARES DE MANTEMENTO DE VEHÍCULOS

ACCIÓNS FORMATIVAS PARA DESEMPREGADOS

PRAZAS LIBRES (NOVAS DATAS DE CELEBRACIÓN 06/05 AO 22/07/2024)

Cartel curso AFD

BECAS ESTUDIO CURSO 2024/25

Aberto o prazo para solicitar bolsas de estudo MEC para o curso 2024/25.

Prazo de solicitude do 19/03/2024 ao 10/05/2024 ás 15:00 horas

As solicitudes faranse a través da sede electrónica do MEC